Samovolné vybíjení baterie

E12 superdeluxe, standard
Uživatelský avatar
stenlyman1
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 88
Registrován: sob lis 02, 2013 10:13 am
Typ Libera: e12
Bydliště: zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Samovolné vybíjení baterie

Příspěvek od stenlyman1 »

Já se ted cítím jako školák :D :)) no pravda autoelektrika není moje parketa
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Re: Samovolné vybíjení baterie

Příspěvek od dědek »

Ten 45A alternátor jer zhruba 620watů. Počítám-li i 90ti procentní účinnost, musí to na všechno stačit bude-li vpořádku. 10A asi světla, 10A stěrače a topení, dalších 10 A další motorky , zapalování a rádio v Liberu zbude ještě rezerva 15A jestli to někde nestačí. Otázka ?, zda-li alternátor už toho nemá dost ( všelijaké přechoďáky ) A pozor alternátor není dynamo. v 1000 ot. za minutu dá 45A jako v 5000. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Uživatelský avatar
Me2d
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 130
Registrován: stř pro 23, 2015 8:46 am
Typ Libera: čekatel
Bydliště: Čelákovice

Re: Samovolné vybíjení baterie

Příspěvek od Me2d »

Tak kůň dostal novou baterku a za 3 dny ani zmínka po proudu... bere si něco 0,22-23 V- altík, starter, radio a pojistky jsem poodpojoval a pořád nic, už nechápu a jsem nasranej. Jediný co jsem neodpojil je řídící jednotka. Pomoooc prosím.
Libero bylo 96 někde tu je... a teď druhej užouch je Piaggio porter 1.3 16V 4x4, je to návykový ta úžka bduh.gif
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Re: Samovolné vybíjení baterie

Příspěvek od dědek »

Tak baterku znovu nabij a až ji budeš připojovat zjisti, zda-li ti neteče někam proud (vše vypnuté) Když ne, tak jdi baterku reklamovat. To se stává, že nová baterka je kaput. Když ano, musíš hledat příčinu. Může to být spousta věcí. Od rádia, který ve vypnutém stavu žere i třeba půl ampéry a baterku vycucá.Dále alternátor, teda dioda v něm. Prošvihlý (prošoupaný) dráty k něčemu,ale i závada v některém spínači na světla v kabině. Světýlko ti nemusí přímo svítit, ale nějaký proud tam může téci a baterku vybít. To vše zjistiš, když baterku budeš připojovat a ejhle skáče jiskřička. ŘJ je sice taky pod proudem, ale spokojí se s pár mA a závada tam nebývá. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Odpovědět