Stránka 2 z 2

Re: Mizící porucha 54

Napsal: čtv led 11, 2018 7:54 pm
od Mis.us
Zkusim se zeptat za to nic nedam. Elektroschema na starou Leonou mel. Cidel není kolem motoru moc a relatek taky ne. Nechci se chlubit, ale na liberu jsem zatím opravil vše díky desetiletý zkušenosti oprav. A budu uprimnej. Diagnostiku jsem používal pouze při rozsvicenym check enginu abych věděl, který čidlo je špatný. Na motoru je 23 volnobeznej ventil 35 ventil odsávání par nádrže 54 podtlakovej systém 21 čidlo teploty vody 26 čidlo teploty nasavanyho vzduchu. Nikdy se mi jiná chyba neobjevila(spis těm, kteří to ke mne dávají opravit) (krom koketovani s druck sensorem, trotle senzorem a tak při použití zelenejch konektoru) Ale téměř každá oprava na liberu je mechanickyho typu a k tomu není potřeba diagnostika, ale zkušenosti. :)

Re: Mizící porucha 54

Napsal: čtv led 11, 2018 8:59 pm
od Mis.us
A pokud mluvis o overenejch informacích, tak jiný, jsem Luboši už nedavam. Pan Čermák ma víc jak dvacet let zkušenosti se subaru, je to fajn chlapík. M

Re: Mizící porucha 54

Napsal: pát led 12, 2018 9:24 pm
od covex
Tuti ty chyby 35 a 54 muzou souviset. Nevim jak ten ventil prisavani par funguje, ale podle me je prisava jen pri startu, pak by mel zustat zavreny. Pokud zustane otevreny, vznikne tam dalsi prisavaci otvor do sani a tim problem s podtlakem nebo tak neco...

Re: Mizící porucha 54

Napsal: ned led 14, 2018 5:47 pm
od Tuti
Asi i to je možný, hlavní problém s podtlakem ale byla ta prasklá hadička. Takže bych spíš pátral po obrácené příčině, jestli špatný podtlak třeba přes něco nemohl vyvolat chybovou hlášku 35 - ale jestliže tuhle chybu iniciuje nesprávný odpor cívky ventilu a nic jiného, funkční souvislost tam sotva může být. Navíc se chyba 35 objevuje i po opravě hadičky, takže ani na nějakou závadu v drátech to nevypadá. Tak nejspíš opravdu náhoda.