studene nechytne

E12 superdeluxe, standard
Odpovědět
hm

studene nechytne

Příspěvek od hm »

Zdravím,mam libero 97,nevěděl by někdo jak odstranit závadu když nechce libero za studena naskočit,nebo po čem jít?Jiskru hází,benzin tam jde,zřejmě se přehltí,na roztáhnutí chytne. :cry: děkuji
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

Skus jít po "elektrice" to je :arrow: při startu vzniká úbytek napětí a nezbyde na pořádnou jiskru.Příčina bývá v tom, že něco dosluhuje a v kritickém poklesu napětí se to projeví :!: vyber si :arrow: baterka,dobíjení,startér,snížená komprese,vadné některé čidlo, cívka,vysokonapěťové kabely,svíčky, rozdělovač,víčko,palec,kostry,konektory, svorky,pojistky,spínací skříňka a třeba i relátka.Na toto není jednoznačná odpověď.Skus hledat ve starších odpovědích,kde se píše o nahřívání rozdělovače a jiné fígle :!:
K.
:lol:
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

studené, nechytne

Příspěvek od Lubomír »

prvé by som zobral voltmeter a meral úbytok napätia počas štartovania. Sú na to potrební dvaja, jeden štartuje, stačí manželka, druhý meria , o koľko Voltov poklesne napätie na baterke, a potom aj voči bloku motora, pretože ak sú aj + káble dobré, určite je treba prekostriť - batérie priamo na blok motora. Vyskúšaj a ohlás sa, povedieme ťa ďalej, ale už toto pomáha v polovičke prípadov.
Veľa zdaru
Ľubomír
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Příspěvek od Lubomír »

Tak co, povedlo se?
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
hm

Příspěvek od hm »

ta závada byla že když pršelo nebo bylo vlhko tak byl oroseny rozdělovač a kabely,u jednoho kabelu byla prasklá ta prevlečná guma a zrovna u toho co jde k cívce,takže se vlhkost dostala i na kontakt a tam to oxidovalo.vyčistil sem vičko a konce kabelů ,nastrikal olejem co odpuzuje vodu a zatim to funguje,ale za dešte to davam radši pod střechu :)
Odpovědět