Řídící jednotka

E12 superdeluxe, standard
Uživatelský avatar
Mira
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 104
Registrován: úte pro 05, 2006 11:37 am
Bydliště: Kostelany

Příspěvek od Mira »

Kočí píše:... Čidlo tlaku oleje jsem sice nevyměňoval, ale odpojil a nic. Takže bych se chtěl zeptat, jestli jich tam není víc (pokud jo, kde?)
Čidlo je tam pokud vím jedno. Co to znamená nic? Ani kontrolka se nerozsvítí?
Kočí píše:... A další, co mě napadá, protože starší auta měla na rozdělovači kondenzátor a třeba Tatra 613 má tyristorové zapalování - má Libero něco takového? - zatím jsem nic podobného nenašel...
Jak jsem psal výše, kondenzátor je v napájení zapalovacího modulu, zřejmě pro vykrytí špiček při zážehu a snížení rušení. U cívky už není. Ale to mám ze schématu, kde je fyzicky, bych musel hledat. :)

Mira
tak už bez
Kočí
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 14
Registrován: ned kvě 06, 2007 5:12 pm
Bydliště: Ženklava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kočí »

Zdravím všechny. Záhada je konečně vyřešena. Bylo to spojení dvou příčin,jejihž kombinace je docela zvláštní. Zaprvé: nízký tlak palivového čerpadla(samotné zvýšení tlaku vůbec nepomohlo) Zadruhé: ucpaný katalyzátor (když jsem projížděl auto s odšroubovanou lamdou tak to taky samo o sobě nepomohlo i když ve výfuku vznikla asi patnácti milimetrová díra) Čerpadlo jsem použil z dvoulitrového Oplu kadet GSI a kat jsem zatím vykuchal. Spotřeba se nijak nezměnila tak doufám že to bude dobré :lol:
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

Velmi zajímavé a poučné pro příště :cry: :cry: :cry:
K.
:evil:
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
Mira
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 104
Registrován: úte pro 05, 2006 11:37 am
Bydliště: Kostelany

Příspěvek od Mira »

Tak to gratuluju k úspěchu.
Je to zajímavá kombinace, zvláště s ohledem na první popis chování.
Přeju mnoho šťastných km. Mira
tak už bez
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Řídící jednotka

Příspěvek od Mis.us »

stručně-u zgenerálkovanýho auta (dědka) jsem měl dosti zvláštní problém-motor pořád zlobil-po zahřátí na provozní teplotu ve volnoběhu při stání kolísaly otáčky +- z 750 na 850(magenetickej ventil na volnoběžný otáčky si má pořád přerušovaně nasávat,to jsou ty údery,co jsou slyšet v nárazníku,to sice dělal,ale pak si vždycky přisál a tim se zvedly).Před tím než se auto rozebralo to dělala ucpaná roura od vodní pumpy,co vede k výměníku oleje.To jsem ale vyloučil,protože přepážku mám novou a motor je komplet udělanej,tak jsem začal hledat-rozdělovač:zkusil jsem posunout předstih-otáčky motor držel asi tak 5 min-pak to zase začlo.Vyměnil jsem halluv snímač polohy vačky -bez změny.Potom už jsem si řikal že jedině řídící jednotka může mít tenhle rambajs na svědomí a taky že jo.Mám doma 3 ŘJ-všechny mají stejný číslo který končí 310 -pro rok výroby 93,94 ,jenže na jedný z nich je ještě pod číslem napsáno "N E" ,nevim co to je za označení.ŘJ bez označení "N E",což byla dědkova a jedna z vrakoviště,maj na motor stejnej vliv- kolísaj otáčky,s touhle co jsem získal,má na sobě navíc "N E" je taky z vraku a s tou běží motor jak má,jak je to možný???


Ps.taky jestě do toho byl dost velkej problém,že nejen kolísaly otáčky,ale když jsem zapnul přepínačem světla(auto je odstrojený,nejsou na něm,ale mám tam tachometry-těm se rozsvítěj žárovky) tak po vypnutí přepínače klesly otáčky motoru natolik,až chcípnul,to samý po vypnutí větráku na chladiči,po výměně ŘJ je vše oukey.Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Odpovědět