Je cítit benzin

E12 superdeluxe, standard
Odpovědět
benedictus
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 10
Registrován: pon úno 19, 2007 7:21 pm
Bydliště: Krkonoše

Je cítit benzin

Příspěvek od benedictus »

Buďte zdrávi, kamarádi!
Nevíte, čím to je, když trochu víc šlápnu na plyn (typicky, když akceleruju do kopce) je cítit uvnitř auta benzin? (ale ne že by mi smrděl :lol: ) Díky
Subaru Libero, E12, 1,2i, 40 kW, r.v. 1996, stříbrná metla a skleněná střecha
Toyota Corolla Wagon, 1.4 D-4D, 66 kW, r.v. 2006
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2469
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od covex »

Ve VJCars tusim v tomto pripade diagnostikovali cosi jako presklou membranu palivoveho cerpadla. Nebylo to u me, takze jak presne vypadaji priznaky nevim.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Martin H. »

Libero membránu nemá, tak tím to určitě nebude. :D

Martin.
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Příspěvek od dědek »

Vypadá to na nespálený benzín, který se ti dostává do výfuku. Tento stav pozoruji na "studeném " motoru při cestě do práce. Zkus plynový pedál nesešlapovat až na podlahu. Poznáš, že vstřikování ovládané plynovým pedálem je tak trochu "gumový". Ať máš pedál v půlce či nadoraz auto jede stejně - akorát , že při plném sešlápnutí "to" dává víc benzínu a ten je taky trochu cítit. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
benedictus
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 10
Registrován: pon úno 19, 2007 7:21 pm
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od benedictus »

To Dědek: Dík. Ten benzin ve výfuku by mohl být. Taky mně to napadlo, že se v motoru nestihá spalovat. Jak je libero sofistikovaný, tak má přece jen jednu drobnou nevýhodu plynoucí z konstrukce vozu, a sice že motor je de facto v kabině, jen je oddělen víkem, tudíž jakákoliv neplecha je hned cítit i uvnitř.
Subaru Libero, E12, 1,2i, 40 kW, r.v. 1996, stříbrná metla a skleněná střecha
Toyota Corolla Wagon, 1.4 D-4D, 66 kW, r.v. 2006
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Příspěvek od Lubomír »

Mne to robilo iba v lete, pri otvorenom okne vodiča...
A bola to diera v systéme odvzdušnenia hrdla nalievacieho otvoru nádrže - výborne sa tam drží blato, korózia tam prežrala dieročky a podtlakom za jazdy boli výpary z nádrže nasávané do karosérie nejakou dierou v stĺpiku, ktorá je pod sedadlom nejak slabo zapchatá - je tam taký trojuholník plechov , samozrejme aj podbeh okolo bol riadne chytený...
Doporučujem skontrolovať a ošetriť, korózia je v tomto mieste intenzívna a zváranie bez demontáže nádrže nedoporučuje 11 z desiatich hrobárov...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Odpovědět