náhrada orig. alternátoru

E12 superdeluxe, standard
Uživatelský avatar
ix
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 145
Registrován: ned zář 30, 2007 11:37 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

náhrada orig. alternátoru

Příspěvekod ix » pát říj 19, 2007 4:24 pm

prej tam po jistý úpravě pasuje alternátor z favála (favorita)

Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Jarda » pát říj 19, 2007 4:32 pm

jeden mám ale strč jak radí dědek
Strč tam alternátor z Favorita. Bude dobíjet stejně a je potřeba jen upravit kontrolku dobíjení. Ten koupíš už za dvě stovky na vrakáči, nebo flašku kořalky.Dědek
vše je popsáno na viewtopic.php?t=530
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600

Uživatelský avatar
ix
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 145
Registrován: ned zář 30, 2007 11:37 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ix » pát říj 19, 2007 5:45 pm

všechno sem to pročetl a jediný co mi na tom nesedí je informace od p. Švadlenky, že Liberáckej altík "dává" 17 voltů, protože je baterka vpředu a ne u motoru jak to mají ostatní auta (je řeč o novým liberu) - máte tedy někdo odzkoušeno na novým?

Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Jarda » pát říj 19, 2007 7:18 pm

ano, jezdím s alternátorem z Favorita již půl roku, paráda.
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600

Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 838
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Martinekk » pát říj 19, 2007 7:36 pm

Čo je všetko na tvojom starom zlé? Mne sa totiž podarilo poskladať z dvoch trochu viac odlišných altíkov jeden funkčný.

Uživatelský avatar
ix
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 145
Registrován: ned zář 30, 2007 11:37 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ix » pát říj 19, 2007 7:55 pm

oba statory vyhnilý :(

Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 838
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Martinekk » pát říj 19, 2007 8:10 pm

Aha, tak to už majú za sebou :?

Uživatelský avatar
ix
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 145
Registrován: ned zář 30, 2007 11:37 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ix » pát říj 19, 2007 8:50 pm

jen dumám co myslel dědek tím "jen je potřeba upravit kontrolku dobíjení" - v návodu jsem se nic o žádný úpravě (pokud nepočítam nechání 3-tího drátu nezapojenýho) nedopídil...

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvekod Karel » sob říj 20, 2007 9:13 am

nechání 3-tího drátu nezapojenýho
Ano, o to jde. Nezapojuje se drát co vede na synbol "S" to je "sense" a v případě alt Fav-Fel se zkrátka nepoužije. Je to jiný systém buzení a kontroly dobíjení.
K.
:lol:
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvekod Karel » sob říj 20, 2007 9:15 am

všechno sem to pročetl a jediný co mi na tom nesedí je informace od p. Švadlenky, že Liberáckej altík "dává" 17 voltů, protože je baterka vpředu a ne u motoru jak to mají ostatní auta (je řeč o novým liberu) - máte tedy někdo odzkoušeno na novým?
Toto je nějaká pověra - neznalost.
K.
:evil:
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
ix
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 145
Registrován: ned zář 30, 2007 11:37 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: náhrada orig. alternátoru

Příspěvekod ix » čtv led 31, 2008 3:44 pm

Altík mám nakonec orig. a zdá se že šlape. dneska, když sem měnil svíčky, tak koukám, že je ten červenej drát vypadlej. v jakým pořadí májí být ty dva (červenej střední a bílej tenkej) zapojený? ten tlustej červenej je přišroubovanej, stím problém nemám...

Uživatelský avatar
ix
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 145
Registrován: ned zář 30, 2007 11:37 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: náhrada orig. alternátoru

Příspěvekod ix » čtv led 31, 2008 8:33 pm

takže podle všeho altík nedobíjí. na baterce 14V, po startu (volnoběh, zhaslý světla) něco přes 12.

Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: náhrada orig. alternátoru

Příspěvekod Pajas » čtv led 31, 2008 10:22 pm

A kde jsi to přesně měřals??Přímo na altecu??Není chyba někde jinde uhnilý kontakt atd??Jinak se podívej někde tu do fora a hod tam altec z fáva. Ten je skoro zadara
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje :)

Uživatelský avatar
ix
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 145
Registrován: ned zář 30, 2007 11:37 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: náhrada orig. alternátoru

Příspěvekod ix » pát úno 01, 2008 12:22 am

měřil sem to na baterce... ale zejtra to změřím zase a trochu prošlápnu plyn, co to udělá :)

Zbynek Tokár
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 19
Registrován: pát zář 21, 2007 7:09 pm
Bydliště: Predajná,okr.Brezno

Re: náhrada orig. alternátoru

Příspěvekod Zbynek Tokár » sob úno 02, 2008 1:15 pm

Tiež som mal tento problém.Vybral som altík,dôkladne vyčistil všetky kontaktné spoje a dotykové plochy,založil a on funguje dodnes bez problémov.Kontakty a kostry sú na Liberku dosť citlivé.
zbytok

Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1735
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Bydliště: Desná v Jizerských horách

Re: náhrada orig. alternátoru

Příspěvekod dědek » pon úno 04, 2008 4:57 pm

Když jsme u toho alternátoru . Myslím originálního. Jaký je rozměr klíňáku ? Nerad bych ho na cestě někde měnil. Určitě jste si všimli, že je nutné při této operaci demontovat měrku oleje a její šrouby (M6) už hoooodně dlouho nikdo nepovoloval. Dědek
Subaru Justy AWD r. 2006
VW Touran 1.9TDi

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Re: náhrada orig. alternátoru

Příspěvekod Karel » pon úno 04, 2008 5:38 pm

Jaký je rozměr klíňáku ?
Musíš napsat, jestli máš placatej nebo obyč.
K.
:shock:
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1735
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Bydliště: Desná v Jizerských horách

Re: náhrada orig. alternátoru

Příspěvekod dědek » úte úno 05, 2008 12:10 pm

Karle obyčejný , šířka 9-10? No klasický starý klínový řemen bez zoubků. Dědek
Subaru Justy AWD r. 2006
VW Touran 1.9TDi

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Re: náhrada orig. alternátoru

Příspěvekod Karel » úte úno 05, 2008 12:19 pm

Naposled jsem kupoval V-BELT AVX 10-710 La SF za 53,- je OK.
K.
:lol:
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
ix
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 145
Registrován: ned zář 30, 2007 11:37 am
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: náhrada orig. alternátoru

Příspěvekod ix » pon dub 14, 2008 8:37 am

kolik má vlastně bejt na tom alternátoru napětí? 14 tam není - na baterce je přes 13, po rozsvícení světel přes 12 - takže svítím-li, nedobíjím :(

uvažuju že zkusím překabelovat, ale spíš to bude chtít podívat se na zoubek tomu regulátoru...

(nová Varta Blue Power, "novej" altík z favála)


Zpět na „Dotazy na Libero „mladší“ > 93“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti