spousta problémů...
- ix
- Člen korespondent
- Příspěvky: 145
- Registrován: ned zář 30, 2007 11:37 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
spousta problémů...
tak mám auto konečně ze servisu doma. věcí, co na něm budu muset udělat je tolik, že na ně zakládám vlastní klub... co jsem si zatím všiml:
1) v techničáku mám psaný R12 kola - imho tam mají být R13. jak dosáhnout změny (TP je původem od starého)
2) spotřeba je nad 8 - spousta věcí je potřeba vyměnit ale nechci měnit všechno, jen vyřešit věci co mi přímo ovlivněj spotřebu (lambda sonda, seřízení atd)
3) plechy na vejfuk - kapitola sama pro sebe
4) sedačka u řidiče se mi netočí (no, to snad zvládnu sám, ale nějakej typ mi bodne abych neobjevoval objevený)
5) problémy s podřazením dvojky - počítám zuby. teda už sem se to naučil i bez počítání, ale myslím že by nebylo od věci si to dát do pucu, co kdyby taky někdy řídil někdo jinej...
6) střešní okno - neotevírá se, budu ho potřebovat rozebrat...
7) levý zadní dveře jdou otevřít pouze zevnitř... no, taky myslím že to bude nějaká prkotina (takže to sem píšui jen pro úplnost ;)
8) při vypnutí 4WD se ozve docela rána... teda pokud jedu. zkoušel jsem to bez plynu, s neutrálem... bez rány je to jen na místě... je to normální?
9) cuká ručička tachometru
10) ve stejným rytmu jako ručička tachometru cukaji i brzdy při dobržďování...
1) v techničáku mám psaný R12 kola - imho tam mají být R13. jak dosáhnout změny (TP je původem od starého)
2) spotřeba je nad 8 - spousta věcí je potřeba vyměnit ale nechci měnit všechno, jen vyřešit věci co mi přímo ovlivněj spotřebu (lambda sonda, seřízení atd)
3) plechy na vejfuk - kapitola sama pro sebe
4) sedačka u řidiče se mi netočí (no, to snad zvládnu sám, ale nějakej typ mi bodne abych neobjevoval objevený)
5) problémy s podřazením dvojky - počítám zuby. teda už sem se to naučil i bez počítání, ale myslím že by nebylo od věci si to dát do pucu, co kdyby taky někdy řídil někdo jinej...
6) střešní okno - neotevírá se, budu ho potřebovat rozebrat...
7) levý zadní dveře jdou otevřít pouze zevnitř... no, taky myslím že to bude nějaká prkotina (takže to sem píšui jen pro úplnost ;)
8) při vypnutí 4WD se ozve docela rána... teda pokud jedu. zkoušel jsem to bez plynu, s neutrálem... bez rány je to jen na místě... je to normální?
9) cuká ručička tachometru
10) ve stejným rytmu jako ručička tachometru cukaji i brzdy při dobržďování...
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2469
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: spousta problémů...
2) spotřeba je nad 8 - spousta věcí je potřeba vyměnit ale nechci měnit všechno, jen vyřešit věci co mi přímo ovlivněj spotřebu (lambda sonda, seřízení atd)
Az tohle vyresis tak mi dej vedet .
7) levý zadní dveře jdou otevřít pouze zevnitř... no, taky myslím že to bude nějaká prkotina (takže to sem píšui jen pro úplnost
Pravdepodobne klika - neplanda ti z venku ta plastova? Pokud ano, psal jsem tu jak se da resit.
při vypnutí 4WD se ozve docela rána... teda pokud jedu. zkoušel jsem to bez plynu, s neutrálem... bez rány je to jen na místě... je to normální?
To se mi obcas stava taky, zrejme zalezi na natoceni kol a pod. Tedy je to takove DUC, vylozene rana to neni.
9) cuká ručička tachometru
Bezna zavada, nemajici vliv na funkci vozu. Tusim bud dre bovden, nebo je tam neco osoupaneho (uz si nepamatuju co). Vetsina lidi to neresi. Me to teda dela jen kolem 20km/h pak uz je to OK.
10) ve stejným rytmu jako ručička tachometru cukaji i brzdy při dobržďování...
Zajimave pozorovani... nerekl bych ale ze to souvisi.
Az tohle vyresis tak mi dej vedet .
7) levý zadní dveře jdou otevřít pouze zevnitř... no, taky myslím že to bude nějaká prkotina (takže to sem píšui jen pro úplnost
Pravdepodobne klika - neplanda ti z venku ta plastova? Pokud ano, psal jsem tu jak se da resit.
při vypnutí 4WD se ozve docela rána... teda pokud jedu. zkoušel jsem to bez plynu, s neutrálem... bez rány je to jen na místě... je to normální?
To se mi obcas stava taky, zrejme zalezi na natoceni kol a pod. Tedy je to takove DUC, vylozene rana to neni.
9) cuká ručička tachometru
Bezna zavada, nemajici vliv na funkci vozu. Tusim bud dre bovden, nebo je tam neco osoupaneho (uz si nepamatuju co). Vetsina lidi to neresi. Me to teda dela jen kolem 20km/h pak uz je to OK.
10) ve stejným rytmu jako ručička tachometru cukaji i brzdy při dobržďování...
Zajimave pozorovani... nerekl bych ale ze to souvisi.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Jarda
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: spousta problémů...
je potřeba dbát toho aby byly pneumatiky stejné a nesmí být ani na nápravě jinak ojeté. také je potřeba vypínat 4x4 na rovině a nejlépe ne v zatáčce. toto se tady také řešilopři vypnutí 4WD se ozve docela rána... teda pokud jedu. zkoušel jsem to bez plynu, s neutrálem... bez rány je to jen na místě... je to normální?
To se mi obcas stava taky, zrejme zalezi na natoceni kol a pod. Tedy je to takove DUC, vylozene rana to neni.
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
- ix
- Člen korespondent
- Příspěvky: 145
- Registrován: ned zář 30, 2007 11:37 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ta spotřeba je aktuálně 9,4 mimo město
ještě mám dotaz týkající se topení... topí mi to pěkně, pokud si foukám na sklo nebo na nohy. pokud ale přepnu dopředu, začne to foukat ledový vzduch. to mě docela překvapilo, vyplývá z toho totiž, že tam jsou dvě cesty a ne jedna, jaxem se domníval... máte s tím někdo zkušenost?
ještě mám dotaz týkající se topení... topí mi to pěkně, pokud si foukám na sklo nebo na nohy. pokud ale přepnu dopředu, začne to foukat ledový vzduch. to mě docela překvapilo, vyplývá z toho totiž, že tam jsou dvě cesty a ne jedna, jaxem se domníval... máte s tím někdo zkušenost?
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
"Causa " topení už tu někdy byla. Tak je pro osvěžení paměti. Topení topí u staršího jen úplně doprava (topení na přední sklo sklo) jinak fouká jen studený . Novější má "teplo" na dvě polohy. Úplně vpravo jako u starého a pak ještě poloha před touto : společně na okno a na nohy. Je to tak z výroby a nic s tím nejde udělat. A tomu seznamu problémů. Docela by to chtělo zajet k některému "zkušenému" Liberákovi na rady. Když budeš mít cestu přez Desnou (asi blbost? co.) rád ti poradím. U Liber se vyskytují po letech naprosto stejné závady, kterými si každý vlastník prošel, nebo jej čeká. Jedna rada přídavkem : na šoupačky nikdy nedávej neoriginální kliku otvírání okénka. Jinak si odřeš lak na boku! Jinak ti ve dveřích u kliky vypadl asi takový malý "čudl", který slouží k otvírání klikou zvenčí. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
A ještě jsem zapoměl na tu spotřebu. Ta není nijak vyjimečná a zavisí na "těžké noze" řidiče. Zvedni auto, aby jsi zjistil , zda něco (brzdy) někde nebrání lehkému otáčení kol vpředu i vzadu. To je asi všechno, co kromě té těžké nohy s Liberem doma svedeš.Ale bohužel se stavem, že v zimě na sněhu jezdí Libero za deset,( reálná skutečnost) nic nenaděláš. .Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 938
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Ix napísal: mě z rozdělovače vedou trubičky dvě, jedna tenčí krátká směrem dolů, druhá silnější delší, u tý mám pocit že bych ji měl někam zapojit ale nevím kam... nafotím, bude toho beztak víc...
Takže má dve. jedna je na odvod vlhkosti z rozdeľovača. Tá druhá je pripojená na rozdeľovači na taký kruhový placatý nezmysel(membrána s tiahlom) a to je tá hadička na predstih. Odfoť to, uvidíme. Takto je to na staršom.
Takže má dve. jedna je na odvod vlhkosti z rozdeľovača. Tá druhá je pripojená na rozdeľovači na taký kruhový placatý nezmysel(membrána s tiahlom) a to je tá hadička na predstih. Odfoť to, uvidíme. Takto je to na staršom.
- Vlado
- Přispěvatel
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř kvě 03, 2006 2:35 pm
- Bydliště: Lieskovec okr. Zvolen
KCE:vidim ze sis napsal do planku 'karburator', sem myslel ze strikacky nemaj karbec...? nebo se pletu? (i ix to psal..)
jako novejm liberum rozumim jak koza na kadaku.... ja jen tak ze zajmu..
Tento obrazok sem vlastne ani nepatri, toto je Lubomirovo Libero starsie ako '93 - s karburatorom, len som chcel ukazat kam sa zapaja regulacia predzapalu.
Vlado.
jako novejm liberum rozumim jak koza na kadaku.... ja jen tak ze zajmu..
Tento obrazok sem vlastne ani nepatri, toto je Lubomirovo Libero starsie ako '93 - s karburatorom, len som chcel ukazat kam sa zapaja regulacia predzapalu.
Vlado.