Stránka 1 z 1

Ende story - jak dopadlo Liberko Věrošovo

Napsal: čtv led 13, 2011 4:37 pm
od Jarda
Věroš prodal svoje liberko do Dlouhé Loučky, toto autíčko sloužilo dva roky a potom Motor odešel do věčných lovišť
Tak vypadalo:
rumunsko.jpg
rumunsko.jpg (6.43 KiB) Zobrazeno 15924 x
Po roce costálo ve křoví a sloužilo jako skladiště nepotřebných věcí jsme ho rozdělali a tak to zatím vypadá:
http://picasaweb.google.com/korennak/Li ... 3_ez_L-bEw#
Rám je zkácený, řízení je z feldy s posilovačem, motor bude HONDA VARI jednoválec nafta druhá převodovka VARI
další uvidíme, jak pokročíme přidám další foto

Re: Ende story - jak dopadlo Liberko Věrošovo

Napsal: pon črc 11, 2011 7:19 pm
od Jarda
freza (5).jpg
freza (5).jpg (700.76 KiB) Zobrazeno 15720 x
freza (1).jpg
freza (1).jpg (762.59 KiB) Zobrazeno 15720 x
Zapínání 4x4 mamuáně, ručnéí brzda řízení ze felicie

Re: Ende story - jak dopadlo Liberko Věrošovo

Napsal: pon črc 11, 2011 8:57 pm
od Martinekk
Hm, pekné. Ale ako sa to správa s odlišnými pneumatikami vzadu a vpredu? Už len inak ojazdený vzor robil veľké problémy, nieto ešte toto.

Re: Ende story - jak dopadlo Liberko Věrošovo

Napsal: úte črc 12, 2011 3:29 pm
od Jarda
do předu přijdou stejné, při zapnuté 4x4 nejde vyřadit nutno najet na obrubník jedním kolem

Re: Ende story - jak dopadlo Liberko Věrošovo

Napsal: úte črc 12, 2011 6:12 pm
od Martinekk
No, ostane to celé natorzené. Keď som mal vpredu iné obutie než vzadu, tak zaplo pri pohybe 4WD trocha oneskorene, a vyplo niekedy po 10km, niekedy až na druhý deň... Takže nutnosť mať rovnaké pneu.

Re: Ende story - jak dopadlo Liberko Věrošovo

Napsal: stř črc 13, 2011 5:08 pm
od Tuti
Martinekk píše: ...a vyplo niekedy po 10km, niekedy až na druhý deň...
Stačí přece kousek popojet na zpátečku a pnutí povolí - je zbytečné nechat to trápit 10 km.
Ale k tématu: fréza parádní a pečlivě udělaná, jen si myslím, že posez na tom "kozlíku" asi nebude nic moc, na poli bude mít řidič docela co dělat aby z toho nespadl a když člověk pevně nesedí, nemá ani cit pro pedály. Samozřejmě sedačka s molitanem je při venkovním parkování taky problém - staré traktory (i jiné zemědělské stroje) měly plechovou placku s dírama vytvarovanou na zadek, sedělo se na tom kupodivu docela dobře.