Příspěvekod Lubomír » sob led 06, 2007 7:23 pm
téma rozbruska sem samozrejme nepatrí, ale súhlasím, že tie pod 500,- aj toľko vydržia, teda tak jednu karosériu, mám ich na konte už asi tak štyri, a už tiež radšej kúpim drahšiu, majú viac ložísk aj jemnejšie=presnejšie ozubenie a tak sú v zábere viaceré zuby a životnosť je lepšia. Tá odpísaná rozbruska bola lacnejšia, ale vydržala asi tri roky, a to chrúmala aj dlaždice - to už bolo fakt "hustý" - a odvtedy sa hriala, ale držala, a teraz je už definitívne odpísaná jej motorová časť, zaujímavé, že som prevody vybral a skombinoval so zvyškom , na ktorom odišli práve zuby, a tak mám hybrid, ale všetko pasovalo, priemery osičiek, perá, segerky aj ložisko, no všetko, hoci domček prevodovky bol tvarovo iný. Uvidím, koľko vydrží. Ono to takmer nestojí za tú prácu, ale medzi vianocami nebolo toľko práce, tak reku než ich obe vyhodím, skúsim ich spáriť. Vyšlo to. A do prevodovky som natlačil tuk pre homokinetické kĺby, ten s Molykom.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka