Ende story - jak Liberko končilo...

Sem přidávejte odkazy na fotky, jak z akcí tak i ruzné kde se co na internetu najde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Ende story - jak Liberko končilo...

Příspěvek od Lubomír »

Pozor, toto nie je pre slabé povahy a deti pod 10rokov!
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Sečteno - podtrženo: tržba za šrot /cca 800.-/ pripadla na nákup novej uhlovej brúsky, ktorá , už predtým používaná , odišla do strojárskeho nebíčka.
Ale cítil som sa ako zradca ... takto odrovnať "miláška".
Podvozok ostal.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1320
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Typ Libera: už bez Libera
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peple »

Moc hezký "puzzle" :shock:
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Martin H. »

Nazdar Lubomíre. Je zajímavé, že můj balíček starých plechů se od tvého lišil jenom barvou - byl bílý. Jinak, pokud si kupuješ úhlovku za 800, vychází poměr - jeden vrak na jednu brusku - tak akorát.

Martin.
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Příspěvek od dědek »

Když jsem byl mladší "porcoval" jsem starý vraky velkou sekyrkou. Je fakt, že kdo měl tenkrát rozbrušku byl fajnšmekr. U nás se ještě neprodávaly jako dneska. A je fakt, že pod tisícovku za moc nestojí. Nejvíc trpí používáním drátěného kartáče na střechu. Teď mám dvě: jednu na broušení svárů a druhou dražší (stála víc jak dva tisíce)na řezání zarezlých šroubů, jäklů, vinglů a karosérií. Už ji mám asi čtyři roky a pořád funguje. Ale spoustu rozbrušek jsem už taky zničil. Ty nejlevnější jsou bez ložisek a silně se zahřívají. Nejhorší byly z Německaˇv supermarketech za 20 DM.Hodně lidí mi je nosili na opravu a tak jsem je posílal hned do popelnice. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

rozbruska

Příspěvek od Lubomír »

téma rozbruska sem samozrejme nepatrí, ale súhlasím, že tie pod 500,- aj toľko vydržia, teda tak jednu karosériu, mám ich na konte už asi tak štyri, a už tiež radšej kúpim drahšiu, majú viac ložísk aj jemnejšie=presnejšie ozubenie a tak sú v zábere viaceré zuby a životnosť je lepšia. Tá odpísaná rozbruska bola lacnejšia, ale vydržala asi tri roky, a to chrúmala aj dlaždice - to už bolo fakt "hustý" - a odvtedy sa hriala, ale držala, a teraz je už definitívne odpísaná jej motorová časť, zaujímavé, že som prevody vybral a skombinoval so zvyškom , na ktorom odišli práve zuby, a tak mám hybrid, ale všetko pasovalo, priemery osičiek, perá, segerky aj ložisko, no všetko, hoci domček prevodovky bol tvarovo iný. Uvidím, koľko vydrží. Ono to takmer nestojí za tú prácu, ale medzi vianocami nebolo toľko práce, tak reku než ich obe vyhodím, skúsim ich spáriť. Vyšlo to. A do prevodovky som natlačil tuk pre homokinetické kĺby, ten s Molykom.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 938
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Ende story - jak Liberko končilo...

Příspěvek od Martinekk »

http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGal ... 737573197d Tak takto skončil Zlaťák. Bude z neho bugina.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Odpovědět