Soptík

Zde můžete prezentovat svůj vůz.
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Soptík

Příspěvek od Tuti »

covex píše:Jestli spis nebude ve predu hodne poklesly.:) Kazdopadne to nemusis resit - pruziny jsou soucasti ramu, takze je menit nebudes.
Zvednutí auta pružinami ale nemá vliv na vzájemnou polohu karoserie a rámu (a tudíž i motoru) - to snad jedině kdyby mezi rámem a kastlí byly vyšší silentbloky. Ale spíš to jen klame, protože auto je na fotce zabrané trochu zdola.
Co se týče vyvařování, Mišus má pravdu, že při snaze o dokonalý výsledek bys do něj narval ranec. Ale asi cena je důležitější než krása a jestli kastle není už teď někde očividně shnilá, bude ji stačit ošetřit a určitě přežije nejmíň 4 - 5 let než se dostane do takového stavu, se kterým budou na technické problémy.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Re: Soptík

Příspěvek od dědek »

Ono to má nějak malá kola.Nejsou to 12" ? Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Uživatelský avatar
artvandal
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 343
Registrován: stř zář 23, 2009 12:53 pm
Bydliště: Zámrsk

Re: Soptík

Příspěvek od artvandal »

Je mozny ze jsou to 12, priznam se ze kol sem si nevsimal, protoze me moc nezajimaj:) dohodli sme se na 22. je mi jasny ze to neni zadna super cena, ale pojizdny levnejsi sem nikde nenasel a takhle usetrim 3-4 tisice za odtah
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 zelene --- RIP :(
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold 8)
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije! :twisted:
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Soptík

Příspěvek od Mis.us »

tyhle profily děr jsou disky 13 palců,12ti palcový jsou jiný.Zvednutí je to normální,až budeš mít čas,podivej se na přední pružiny a pak na zadní je to šílenej rozdíl,vzadu jsou pořádně silný,je tam motor a ještě je to dělaný na ctyři pasažéry plus zavazadla,když libero stojí nebo jede a je bud prázdný nebo je v něm jen řidič,tak má vždycky nadzvedlej zadek... :lol:
Naposledy upravil(a) Mis.us dne úte pro 27, 2011 8:27 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Soptík

Příspěvek od covex »

Tuti píše:
covex píše:Jestli spis nebude ve predu hodne poklesly.:) Kazdopadne to nemusis resit - pruziny jsou soucasti ramu, takze je menit nebudes.
Zvednutí auta pružinami ale nemá vliv na vzájemnou polohu karoserie a rámu (a tudíž i motoru) - to snad jedině kdyby mezi rámem a kastlí byly vyšší silentbloky.
To sem ani nemyslel ze by melo. Ma to vliv na vysku cumaku nad silnici a tedy na mezeru mezi pneumatikou a karoserii, coz je rozhodujici pro nakloneni auta. Predni pera byvaji unavenejsi na vsech Liberech, zvlaste to u ridice.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
artvandal
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 343
Registrován: stř zář 23, 2009 12:53 pm
Bydliště: Zámrsk

Re: Soptík

Příspěvek od artvandal »

Tak jsme konecne shodili boudu z toho naseho vraku. bohuzel se ukazalo, ze ram neni v tak dobrym stavu jak sme si mysleli. musel by se varit a jak se do toho jednou sahne tak brzdovy trubicky, vstupy vodnich trubek, silentbloky jsou pryc atd. atd. Mechanik by mi to asi udelal za 20 - 25 tisic, ale to je jen odhad, kdo vi co vsechno tam pri cisteni ramu upadne. Neni to zas tolik, ale ted na to teda nemam a otazka je jestli to ma vubec cenu. jestli neni lepsi jezdit s tim co ted mame, penize usetrit na udrzbu (motor bude potrebovat GO) a z tamtoho vzit jen novy dily, ktery jsme na nem menili. Jak stal vrak pul roku jen pod plachtou, to mu samozrejme nepridalo, takze cekat az budu mit penize...to z nej asi nezbude uz vubec nic, protoze schovat pod strechu ho nemam kam. Jeste ve ctvrtek mrkneme na ten ram z toho pojizdnyho (coz je ale 93, takze jeste o 3 roky starsi) a podle toho v jakym bude stavu ten se asi rozhodnu. kazdopadne pokud nebudeme kaslti prehazovat, nastane mi problem s VINkem na ramu, ktery bude jiny nez v technicaku. Nejakej tip jak to resit? idealne tak abych nemusel VINko menit, s cimz je pak problem v zahranici, ale jen nechat treba prerazit nebo tak.
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 zelene --- RIP :(
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold 8)
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije! :twisted:
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Soptík

Příspěvek od Mis.us »

vinko ted připravuju,udělám to na nerez nebo měděnej plech 0,6mm potom nalepim epoxidem a přetřu...

vim,že si psal,že to je hrubej odhad,ale za tyhle prachy ti to nikdo neudělá.Při odstrojování rámu se skoro nic nezničí,pokud se k tomu člověk nechová jako zvíře,důležitý je si to všechno před demontáží připravit,veškerý šrouby a matice prostříkat brzdovou kapalinou a nakonec při povolování pobušit kladivem,tim se ti zvíší šance na povolení o min. 70%
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Soptík

Příspěvek od covex »

Jde o to, jesli je VIIN na ramu vubec citelny. Podle me na modelu 93 nemuze. Problem je teda VIN na stitku karoserie, ktery je sice jen pro kontrolu, ale aspon se da precist. Ten je nytovany... Blby je ze nemas stejnou barevnou kombinaci a r.v. ale to podle me na technicke nikdo nepozna. No nevim.. neni to jednoduche resit.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Soptík

Příspěvek od Mis.us »

Řek bych že neni důležitý zacházet do detailů,ale na technický tohle nikdo neřeší,zajímá je jestli je vinko stejný:jak na rámu,tak kastli.Barevná kombinace nehraje roli,protože auto se dá přestříkat,navíc pochybuju,že je v techničáku číslo barvy.Jde o to že si měl auto se zelenou metalízou v kombinaci s šedou a máš znova zelenou metalízu a šedou kombinaci si po opravě přestříkal na zelenou nebo černou.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Re: Soptík

Příspěvek od dědek »

S barvou je to tak, že je napsaná ta, které je na autě vidět nejvíc a k tomu doložka - základní. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Odpovědět