Stránka 3 z 3

Re: Soptík

Napsal: stř dub 13, 2011 8:48 pm
od Tuti
covex píše:Jestli spis nebude ve predu hodne poklesly.:) Kazdopadne to nemusis resit - pruziny jsou soucasti ramu, takze je menit nebudes.
Zvednutí auta pružinami ale nemá vliv na vzájemnou polohu karoserie a rámu (a tudíž i motoru) - to snad jedině kdyby mezi rámem a kastlí byly vyšší silentbloky. Ale spíš to jen klame, protože auto je na fotce zabrané trochu zdola.
Co se týče vyvařování, Mišus má pravdu, že při snaze o dokonalý výsledek bys do něj narval ranec. Ale asi cena je důležitější než krása a jestli kastle není už teď někde očividně shnilá, bude ji stačit ošetřit a určitě přežije nejmíň 4 - 5 let než se dostane do takového stavu, se kterým budou na technické problémy.

Re: Soptík

Napsal: čtv dub 14, 2011 6:45 am
od dědek
Ono to má nějak malá kola.Nejsou to 12" ? Dědek

Re: Soptík

Napsal: čtv dub 14, 2011 8:37 am
od artvandal
Je mozny ze jsou to 12, priznam se ze kol sem si nevsimal, protoze me moc nezajimaj:) dohodli sme se na 22. je mi jasny ze to neni zadna super cena, ale pojizdny levnejsi sem nikde nenasel a takhle usetrim 3-4 tisice za odtah

Re: Soptík

Napsal: čtv dub 14, 2011 7:38 pm
od Mis.us
tyhle profily děr jsou disky 13 palců,12ti palcový jsou jiný.Zvednutí je to normální,až budeš mít čas,podivej se na přední pružiny a pak na zadní je to šílenej rozdíl,vzadu jsou pořádně silný,je tam motor a ještě je to dělaný na ctyři pasažéry plus zavazadla,když libero stojí nebo jede a je bud prázdný nebo je v něm jen řidič,tak má vždycky nadzvedlej zadek... :lol:

Re: Soptík

Napsal: sob dub 16, 2011 7:05 pm
od covex
Tuti píše:
covex píše:Jestli spis nebude ve predu hodne poklesly.:) Kazdopadne to nemusis resit - pruziny jsou soucasti ramu, takze je menit nebudes.
Zvednutí auta pružinami ale nemá vliv na vzájemnou polohu karoserie a rámu (a tudíž i motoru) - to snad jedině kdyby mezi rámem a kastlí byly vyšší silentbloky.
To sem ani nemyslel ze by melo. Ma to vliv na vysku cumaku nad silnici a tedy na mezeru mezi pneumatikou a karoserii, coz je rozhodujici pro nakloneni auta. Predni pera byvaji unavenejsi na vsech Liberech, zvlaste to u ridice.

Re: Soptík

Napsal: stř říj 05, 2011 8:15 am
od artvandal
Tak jsme konecne shodili boudu z toho naseho vraku. bohuzel se ukazalo, ze ram neni v tak dobrym stavu jak sme si mysleli. musel by se varit a jak se do toho jednou sahne tak brzdovy trubicky, vstupy vodnich trubek, silentbloky jsou pryc atd. atd. Mechanik by mi to asi udelal za 20 - 25 tisic, ale to je jen odhad, kdo vi co vsechno tam pri cisteni ramu upadne. Neni to zas tolik, ale ted na to teda nemam a otazka je jestli to ma vubec cenu. jestli neni lepsi jezdit s tim co ted mame, penize usetrit na udrzbu (motor bude potrebovat GO) a z tamtoho vzit jen novy dily, ktery jsme na nem menili. Jak stal vrak pul roku jen pod plachtou, to mu samozrejme nepridalo, takze cekat az budu mit penize...to z nej asi nezbude uz vubec nic, protoze schovat pod strechu ho nemam kam. Jeste ve ctvrtek mrkneme na ten ram z toho pojizdnyho (coz je ale 93, takze jeste o 3 roky starsi) a podle toho v jakym bude stavu ten se asi rozhodnu. kazdopadne pokud nebudeme kaslti prehazovat, nastane mi problem s VINkem na ramu, ktery bude jiny nez v technicaku. Nejakej tip jak to resit? idealne tak abych nemusel VINko menit, s cimz je pak problem v zahranici, ale jen nechat treba prerazit nebo tak.

Re: Soptík

Napsal: ned říj 09, 2011 9:36 pm
od Mis.us
vinko ted připravuju,udělám to na nerez nebo měděnej plech 0,6mm potom nalepim epoxidem a přetřu...

vim,že si psal,že to je hrubej odhad,ale za tyhle prachy ti to nikdo neudělá.Při odstrojování rámu se skoro nic nezničí,pokud se k tomu člověk nechová jako zvíře,důležitý je si to všechno před demontáží připravit,veškerý šrouby a matice prostříkat brzdovou kapalinou a nakonec při povolování pobušit kladivem,tim se ti zvíší šance na povolení o min. 70%

Re: Soptík

Napsal: ned říj 16, 2011 10:06 am
od covex
Jde o to, jesli je VIIN na ramu vubec citelny. Podle me na modelu 93 nemuze. Problem je teda VIN na stitku karoserie, ktery je sice jen pro kontrolu, ale aspon se da precist. Ten je nytovany... Blby je ze nemas stejnou barevnou kombinaci a r.v. ale to podle me na technicke nikdo nepozna. No nevim.. neni to jednoduche resit.

Re: Soptík

Napsal: ned říj 16, 2011 6:27 pm
od Mis.us
Řek bych že neni důležitý zacházet do detailů,ale na technický tohle nikdo neřeší,zajímá je jestli je vinko stejný:jak na rámu,tak kastli.Barevná kombinace nehraje roli,protože auto se dá přestříkat,navíc pochybuju,že je v techničáku číslo barvy.Jde o to že si měl auto se zelenou metalízou v kombinaci s šedou a máš znova zelenou metalízu a šedou kombinaci si po opravě přestříkal na zelenou nebo černou.

Re: Soptík

Napsal: pon říj 17, 2011 6:34 am
od dědek
S barvou je to tak, že je napsaná ta, které je na autě vidět nejvíc a k tomu doložka - základní. Dědek