Moric evo II

Zde můžete prezentovat svůj vůz.
Odpovědět
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Moric evo II

Příspěvek od covex »

Upravil jsem to, takze to vypada snad lepe.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

mam prosbu - ak ma niekto znamost v CZ v autorizovanom servise Subaru - potreboval by som obrazky z programu nahradnych dielov-usporiadanie hriadeli,koleciek,synchronov 6kvalt (5+1)prevodovky Subaru Sambar KS4 ,motor 0,66L,rok cca 1994. Problem je,ze ide o nie europsky model, na SK ho v programe nemaju (kupeny?),dokonca netusia co je Sambar bduh.gif . Skusil som to na fore minitrucktalk.com, ale admin ma stihol skor zmazat ,asi mu vadilo ,ze Libero tam nepatri.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Moric evo II

Příspěvek od Mis.us »

Zeptám se Ti a dám vědět,teď v tejdnu jedu pro díly.Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

super, dakujem.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Moric evo II

Příspěvek od Mis.us »

Gari,tak Subaru ČR bohužel Sambara v databázi nemá.

Sambara nikdo v ČR i okolních státech nemá,proto neni ani program-maj v programu BRZ,Imprezu Legacy,Forestra v americkejch verzích,Sambar v USA jezdí taky,ale ne Tady v Evropě,takže nemůžou sloužit. :) Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
betamax
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 9
Registrován: čtv dub 14, 2011 10:54 pm
Typ Libera: novější Libero
Bydliště: Tábor

Re: Moric evo II

Příspěvek od betamax »

nic k zobrazení
Naposledy upravil(a) betamax dne čtv led 31, 2013 7:05 pm, celkem upraveno 1 x.
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

dakujem pekne :wink:
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

jednodielna, zosilnena
jednodielna, zosilnena
01a20130007.jpg (238.6 KiB) Zobrazeno 17106 x
01a20130027.jpg
01a20130027.jpg (233.47 KiB) Zobrazeno 17106 x
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

otazka- porovnanie starsieho E12 s novsim (napr na zraze) -prejazd tazsim terenom -strme stupanie a pod,kde treba ist co najpomalsie- ma novsie libero navrch oproti starsiemu ? novsie ma totiz o kus kratsiu jednotku kvalt. zvazujem ci dat kratku (E10) alebo dlhsiu (E12) jednotku.
E10-20,14:1 stara E12-17,98:1 novsia-19,52:1
škatulka
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 234
Registrován: čtv srp 09, 2007 11:42 am
Bydliště: Dobruška

Re: Moric evo II

Příspěvek od škatulka »

Nejdřív je potřeba si ujasnit co je krátká a co dlouhá převodovka a co je krátký a dlouhý stálý převod což jsou dva rozdílné pojmy.
Krátká převodovka má menší rozdíl mezi nejnižším a nejvyšším přev. stupněm a dlouhá větší.
U stálého převodu: čím větší je celkový převod, tím kratší(pomalejší) a naopak.
Jezdil jsem s E 10 i E 12 a tak mohu porovnávat.
Převodovka E 10 má "jedničku" hodně pomalejší pro dosažení stejné stoupavosti jako E 12 (E 10 má skoro stejný výkon jako E 12 ale podstatně nižší
točivý moment při vyšších otáčkách). Podobně na tom je i dvojka a trojka. Čtyřka a pětka jsou subjektivně stejné u obou motorů.
Motor E 10 má vyšší použitelné otáčky a proto i větší (kratší) stálý převod.
Záleží na tom, jak budeš mít upravený motor. Pokud použiješ dostatečně výkonný motor, potom prakticky nevyužiješ jedničku ani pro rozjezd ani ve stoupání
a z převodovky E 10 by jsi udělal využitelný čtyřkvalt.
Pro tvoje využití bych viděl spíš převodovku E 12 a spíš bych uvažoval o jiném stálém převodu.
Navíc jsem měl převodovku E 10 rozebranou a pastorek jedničky působí velmi subtilním dojmem
Doufám že jsem ti nezkomplikoval rozhodování ale pomohl. Bohouš.
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

diky ,toto vsetko poznam ,len som neskusil E12 jednotku v strmom stupani(teren).Mam odskusane E10 kvalty s E12 motorom-super,az na velky schod medzi 3-4
Idem skladat skrinu nakratko ,preto sa rozhodujem,ci nechat jednotku(dlhu E12) hned pred kratkou dvojkou E10 ,alebo ponecham povodne 1 a 2 z E10. Bud univerzalnejsia skrina (1-aj teren , 2-3-4 nakratko na pretek , 5ka na presun/dialnica) alebo 1-2-3-4 nakratko +5 na presun.

E10 aj E12 ma rovnaky diff 5,833:1 ale odlisne 1-2-3,R. diferak nemozno menit,kedze zenie aj nahon Fwd,musel by sa menit aj uhlovy prevod+pastorok
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

druhe a posledne rozdelenie kasna-podvozok
druhe a posledne rozdelenie kasna-podvozok
02a20130001.jpg (220.38 KiB) Zobrazeno 16964 x
jednorazova,jednostranna koliska
jednorazova,jednostranna koliska
02a20130002.jpg (202.8 KiB) Zobrazeno 16964 x
super pristup
super pristup
02a20130003.jpg (205.73 KiB) Zobrazeno 16964 x
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Moric evo II

Příspěvek od Mis.us »

Budeš řešit povrchovku klasickym stylem-tmel,plnič lak?

ps.na vrakárně jsem s řemenicí neuspěl.Zejtra se kouknu,zda jich mám víc,popř.pošlu na sraz.Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

ano,pojde to do lakovne,kde uz vsetko spravia-gitovanie/brusenie mi nejde
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Moric evo II

Příspěvek od Mis.us »

tu jsem původně plánoval taky,ale vychrlili na mne šílenou sumu,takže jsem si to udělal sám.

bohužel navíc řemenici nemám.dneska jsem koukal do zásob.Mišus
Naposledy upravil(a) Mis.us dne sob bře 02, 2013 6:40 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

nevadi,objednam novu remenicu.
mam znameho lakyrnika- taka polo-garazova lakovna za prijatelnu sumu za slusnu pracu.Lakovali mi tu zavodnu oranz.fiatku,takmer bezchybna robota (perlet) na podobnom krivom zaklade(karoserii). Toto Libero prvykrat (do oranzovej) vyslo 60tis.SK aj s farbou v profi lakovni a zly vysledok.
Nebol by som to daval do lakovne,ale uz druhy rok mam kupenu drahu kriklavu farbu+plnic, aj v TP mam pisanu oranzovu.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Moric evo II

Příspěvek od Mis.us »

krmit profi lakovnu-nic moc.Těch 60 je brutální cena.
takže bude vypadat stejně jako předešlý?

bude? 2 nebo 4 místný?Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

vtedy som lakovnu nefinancoval ja,vela si nahodili na samotnej farbe- kilo po 6000Sk, pouzili sa (vraj) 4kg. Pred 2 rokmi som farbu zohnal priamo u distributora Glasurit, je k nej specialny plnic,co je aj podkladovka a hlavne UV lak, co pred tym nebol. dokopy 500E. Po case trosku lutujem,ze znova oranzovy-ano ,bude ako predtym,mozno ina kombinacia nalepiek.
Bude 2/4 miestny- dozadu bude mozne pripevnit stredovu lavicu (rit presne nad baterkou)+ 3bod pas pre jedneho.Lozit tam len cez kufor,po sklopeni lavice. Preto to otvaranie kufrovych dveri aj zvnutra.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Moric evo II

Příspěvek od Mis.us »

domníval jsem se,že s těma místama to budeš mít jak píšeš.super

s barvou je to sranda,záleží na fachmanovi..Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

vsetko pripravene,ide sa natierat...
vsetko pripravene,ide sa natierat...
feb0004.jpg (237.83 KiB) Zobrazeno 16771 x
feb0006.jpg
feb0006.jpg (210.8 KiB) Zobrazeno 16771 x
fe0001.jpg
fe0001.jpg (244.32 KiB) Zobrazeno 16771 x
Odpovědět