Moric evo II

Zde můžete prezentovat svůj vůz.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1441
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: Moric evo II

Příspěvekod Mis.us » pát led 17, 2014 9:53 pm

Máš to krásný, jen koukám na ten tachometr, schválně kolik bude maximálka:-D
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvekod gari » pát led 17, 2014 10:19 pm

taky by sa ti hodil :) liberacky tacho je vacsi a nedal sa prerobit,preto tento.. co uz,rozsah je zbytocny,ale rypat sa s perkovou strunkou kvoli tomu a kalibrovat ho potom sa mi fakt nechce

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1441
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: Moric evo II

Příspěvekod Mis.us » pát led 17, 2014 11:22 pm

chapu. Do novýho Libera by sednul :-D Ten otáčkoměr Ti trochu závidim. Jak si ho zapojil?
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvekod gari » sob led 18, 2014 9:38 am

ved ako kazdy analog. otackomer- minus,plus a signal od zapalovania. Tuning/racing otackomery su tiez takto zapojene,s volbou poctu valcov.Takze najjednoduchsie je kupit taky-lepsie si ale trochu priplatit. Tento mi dal trochu robotu nakalibrovat,kedze bol zo 4 valca-tym padom ukazoval menej.

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1441
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: Moric evo II

Příspěvekod Mis.us » pát bře 28, 2014 8:32 pm

Gari už jezdíš? :-)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvekod gari » stř dub 30, 2014 5:58 pm

ps0001.jpg
ps0001.jpg (195.3 KiB) Zobrazeno 5860 x

ps0007.jpg
ps0007.jpg (155.38 KiB) Zobrazeno 5860 x

ps0009.jpg
ps0009.jpg (181.7 KiB) Zobrazeno 5860 x

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvekod gari » stř dub 30, 2014 6:06 pm

ps0012.jpg
ps0012.jpg (104.79 KiB) Zobrazeno 5860 x

ps0013.jpg
ps0013.jpg (105.38 KiB) Zobrazeno 5860 x

tak palubovka takmer hotovo,este doplnit elektroniku dialkovych svetiel a radic pre display zaradenej rychlosti..
dalsi level bude vyrezat nalepit okna, dat sedacky, a pomaly sa zacat venovat motoru. Nedari sa mi zohnat prevodovku s uzavierkou,takze tento rok si zrejme este nezajazdim. Misus-kazdy mame svoj nekonecny pribeh

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvekod gari » čtv črc 31, 2014 7:10 pm

pr0001.jpg
marna snaha, samosvor nebude,zbytocne vyhodene prachy a pokruteny obal do srotu.prisposobovat obal diferaku bola somarina
pr0001.jpg (147.58 KiB) Zobrazeno 5553 x

get_image2.php.jpg
druha varianta bola prevodovka so zadnou uzavierkou (Sambar KS4). hladam ju uz skoro rok po nete .Nemozne zohnat
get_image2.php.jpg (58.71 KiB) Zobrazeno 5553 x

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvekod gari » čtv črc 31, 2014 7:13 pm

khkh.jpg
khkh.jpg (54.64 KiB) Zobrazeno 5553 x

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1441
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: Moric evo II

Příspěvekod Mis.us » čtv črc 31, 2014 8:35 pm

gari, znám chlápka co vozí díly z Japonska. Bud mu zavolám já, nebo ty, třeba by bal schopnej ji sehnat.

PS. přeci jenom to byl úchyt na uzávěrku, já jsem si to řikal, ale jistej jsem si teda nebyl. taky bych ji bral :-)

Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvekod gari » pát srp 01, 2014 7:32 am

Misus , co kde maju sledujem tu- http://japan.autovladivostok.ru/auto-Su ... -akpp.html
,kde pred rokom bola aj prevodovka s uzavierkou-jedina,odvtedy nic. Na ebay.ca tiez nieco je,ale zase bez uzavierky,a dost draho. Uz som bol rozhodnuty dat si doviezt z Ruska 6kvalt bez uzavierky (tych je v ponuke dost) a poobjednavat potrebne veci priamo v Subaru - http://subaru.epcdata.ru/sambar/ks4/126 ... trans/194/ http://subaru.epcdata.ru/sambar/ks4/126 ... trans/190/ . To by mozno bolo riesenie aj pre teba- kedze mas 5kvalt s pripravou ,zohnat len diely . Potom uz len skratit poloos a doplnit ovladanie solenoidmi...

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvekod gari » čtv úno 26, 2015 11:16 pm

diff4.JPG
diff4.JPG (138.82 KiB) Zobrazeno 4710 x

diff2.jpg
diff2.jpg (223.45 KiB) Zobrazeno 4710 x

diff1.jpg
diff1.jpg (190.3 KiB) Zobrazeno 4710 x

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvekod gari » čtv úno 26, 2015 11:18 pm

mot1.JPG
mot1.JPG (123.69 KiB) Zobrazeno 4710 x

mot2.JPG
mot2.JPG (126.15 KiB) Zobrazeno 4710 x

naprava.jpg
priprava na gurtne
naprava.jpg (200.82 KiB) Zobrazeno 4710 x

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvekod gari » čtv úno 26, 2015 11:25 pm

prev.JPG
vyskladany obal na opieskovanie- velky diel FA, stredny diel E10, koncovy diel Sambar
prev.JPG (136.09 KiB) Zobrazeno 4710 x

prev2.JPG
moja predstava 6kvaltu. zatial stale len na papieri :(
prev2.JPG (127.93 KiB) Zobrazeno 4710 x

intro0001.jpg
naraz to samozrejme svietit vsetko nebude. spodne kontrolky su na poistkach a relatkach
intro0001.jpg (235.99 KiB) Zobrazeno 4710 x

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvekod gari » čtv úno 26, 2015 11:28 pm

DSC00060.JPG
DSC00060.JPG (143.64 KiB) Zobrazeno 4710 x

DSC00078.JPG
Vraniky 175/70 na 7x13 diskoch
DSC00078.JPG (130.46 KiB) Zobrazeno 4710 x

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1955
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Moric evo II

Příspěvekod covex » pát úno 27, 2015 9:25 pm

Jo 6 kvalt.. zrovna ted jsem si rikal, jak by i Vivio potrebovalo sestku, tak jsem zvedav zda se zadari.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvekod gari » ned lis 22, 2015 8:02 am

Caute , tak po dlhej dobe, mam takmer cele auto komplet, vcera prvy start nasurovo, bez filtra a bez zvodov. Dovod jednoduchy-kontrola,ci je vsetko ok-zahriat,vychladnut, a kvoli lahsiemu pristupu doladit vole ventilov a dotiahnut hlavu.Prva chybicka sa odstranila rychlo- musel som prehodit na rozdelovaci vstup na oske o 180st. ,motor potom odpalil na supu. Bezal cca 20 sekund,rychlo kontrola budikov, a nastavit predzapal. Kym som prisiel k motoru, zacal postupne kapat. Nasledne snaha o znovunastartovanie marna. Kontrola rozvodu-ok. Dole dekel ventilov,ci si prilis nesadli??? no blbost- no nezdalo sa mi, vole sa zvacsili takmer na vsetkych ventiloch. Zatial mi to nedavalo zmysel, zmeral som kompresiu -- 6 , 0 , 6. Nasraty som zhodil dole hlavu, a prisiel som na vysvetlenie,aj ponaucenie. Cely motor bol poskladany tip top , a spravil som ,vtedy nevedome,totalnu hlupost - motor musel nasat z podtlakoveho zasobnika,alebo 4wd solenoidov jemny bordel-malicke hlinikove piliny a tie pozalepovalo na ventily aj sedla,preto tie zvacsene vole,svietilo sa cez. Proste som mal dat pre istotu maly filter na vstup pre podtlak. Takze znovu frezovat sedla,zabrusit ventily... vyfukove boli nove :( a v jednom je vytlacena celkom slusna jamka od niecoho tvrdsieho . Tazke liberisti- pri vacsich prerabkach,ci vymene dielov (brzd.posilovac atd), bacha co nasavate. maly palivovy filter to vyriesi

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1441
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: Moric evo II

Příspěvekod Mis.us » ned lis 22, 2015 12:52 pm

Gari to si musel ale motor hltnout opravdu hodně, když ti to zkurvilo hlavu. Už jsem na dílně zažil, že lidi přivezli libero a nebyli jediný. U kterýho si chtěli sami vyměnit svíčky, ale nedošlo jim, že musej prostor u svíčky nejdřív vyfoukat. To neudělali a bordel napadal do válce, Nebo výměna těsnění pod sánim, lidi to podceňujou. Ale že by to vymlátilo sedla ventilů jsem ještě nezažil, resp. se to spíš zabouchalo zase tak, že komprese zase byla normál. Spíš než zničený sedla jsem téměř u každýho Libero motoru po sundání hlavy a očištění pístů zvrchu od karbonu, zaznamenal píst poškozenej (právě těma výměnama svíček bez vyfoukání). Co se tejče toho filtru, tak 4wd ho má od japonců v originále i s jednosměrnym ventilkem. Je to škoda, ale stalo se..... :?
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvekod gari » ned lis 22, 2015 9:00 pm

na sedlach to vyzera jemne doryhovane, miestami drobna jamka- to by bolo v pohode. Na sacich ventiloch ponalepovane zlisovane malicke hlinik piliny, na vyfukovych ventiloch dokopy 3 drobne jamky od niecoho tvrdsieho-aj som jednu sponu ci pilinu nasiel,co chytila na magnet. Najviac schytal stredny valec-ten ma najkratsiu saciu vetvu. Ocel spony museli prist z podtlak. zasobnika -sluzi na to jedna z vystuh-co sa cudujem,tak pred rokom som ju nalial doplna a vypustil penetrakom.
Ale tymi svieckami si mi napovedal-jasne,ze zavit bol narezany,cisty. Ale kedze som motor poskladal uz pred rokom,zabudol som,ze som vtedy nedotiahol uplne sviecky- takze teraz ked to vrcalo,boli volne a mohli vibraciami nasupat trochu hlinika.
Ono keby sa to poriadne vytocilo, poradilo by si to s takymto jemnym bordelom,lenze surovy motor a otacky startera je malo nato,aby motor chytil,ked sa cez ventily uz svieti. Problem je,ze na vyfuk.ventiloch su tie jamky akurat na dosadacej ploche,takze ked to ma byt 200%, musi to ist pod frezu

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1441
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: Moric evo II

Příspěvekod Mis.us » pon lis 23, 2015 9:12 am

Heleď a ty když děláš hlavu si ji nefrézuješ sám ručníma frézama?
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host