Moric evo II

Zde můžete prezentovat svůj vůz.
Odpovědět
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

komplet sanie. Ta krabica sluzi ako oddelovac vody a ohrev nasavaneho vzduchu. vymennik je zo zadneho kurenia,ma naschval vytrhane mriezky medzi rebrami. tepla voda pojde najprv do predneho kurenia,az potom do tohto ohrevu. Preto tie 4 vodne trubky
komplet sanie. Ta krabica sluzi ako oddelovac vody a ohrev nasavaneho vzduchu. vymennik je zo zadneho kurenia,ma naschval vytrhane mriezky medzi rebrami. tepla voda pojde najprv do predneho kurenia,az potom do tohto ohrevu. Preto tie 4 vodne trubky
bs0011.jpg (160.37 KiB) Zobrazeno 13102 x
pruzne gumove hadice (2ks) su zo sania Avie, filterbox je z Fiata 128 coupe,prisposobeny. Z toho bude aj filter
pruzne gumove hadice (2ks) su zo sania Avie, filterbox je z Fiata 128 coupe,prisposobeny. Z toho bude aj filter
bs0012.jpg (143.75 KiB) Zobrazeno 13102 x
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

sparenie karbeca a plynoveho lanka, prisposobenie zdvihu .Podarilo sa mi zlomit trubku so zavitom na lanku,takze lanko je dalsia vec,co sa bude objednavat.Doriesit syticove lanko ma este caka   karbec bude Weber 34DMTR, z Fiata 127.  difuzory 22-24,pripadne viac, klapky 34mm.
sparenie karbeca a plynoveho lanka, prisposobenie zdvihu .Podarilo sa mi zlomit trubku so zavitom na lanku,takze lanko je dalsia vec,co sa bude objednavat.Doriesit syticove lanko ma este caka karbec bude Weber 34DMTR, z Fiata 127. difuzory 22-24,pripadne viac, klapky 34mm.
bs0007.jpg (170.91 KiB) Zobrazeno 13102 x
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

uchytenie vodnych hadic.  na ten drziak pojde este dorobit uchyt plyn. a syticoveho lanka, benzin hadic,podtlak hadice atd.
uchytenie vodnych hadic. na ten drziak pojde este dorobit uchyt plyn. a syticoveho lanka, benzin hadic,podtlak hadice atd.
bs0008.jpg (137.68 KiB) Zobrazeno 13102 x
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

spinac+snimac tlaku oleja a ich drziak . z Fiata . .
spinac+snimac tlaku oleja a ich drziak . z Fiata . .
bs0001.jpg (246.41 KiB) Zobrazeno 13101 x
najblizsie miesto k vyvodu z bloku
najblizsie miesto k vyvodu z bloku
bs0002.jpg (160.13 KiB) Zobrazeno 13101 x
saleny zavit M10x0,9 .. alebo whitworth 28. Hadica zatial nezalisovana,nenamerana
saleny zavit M10x0,9 .. alebo whitworth 28. Hadica zatial nezalisovana,nenamerana
bs0003.jpg (97.8 KiB) Zobrazeno 13101 x
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

bs0004.jpg
bs0004.jpg (89.51 KiB) Zobrazeno 13101 x
tazko najst idealne miesto pre to, povodny spinac oleja je na strasnom mieste. pod vyfuk som to nechcel kvoli teplu, a na prevodovku tiez nie kvoli dlzke hadice.  pribudne este cidlo teploty oleja na vanu.
tazko najst idealne miesto pre to, povodny spinac oleja je na strasnom mieste. pod vyfuk som to nechcel kvoli teplu, a na prevodovku tiez nie kvoli dlzke hadice. pribudne este cidlo teploty oleja na vanu.
bs0005.jpg (147.43 KiB) Zobrazeno 13101 x
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

este jeden zabudnuty tepelny stit -na kryt remena+silenblok
este jeden zabudnuty tepelny stit -na kryt remena+silenblok
bs0010.jpg (110.23 KiB) Zobrazeno 13101 x
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

budiky teda budu elektricke, myslienka pouzit mechanicke (teplota olej + tlak olej + teplota voda) stroskotala -neexistuje kapilarny teplomer s dlhym cidlom aspon 2,5m-fyzika nepusti. Cidla su fiat/lada ,takze budiky budu s pristrojovky nejakeho una/cromy,s vyrobenymi obalmi,to este bude zabava-rad by som to vtesnal do 40-45mm
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

doplnene drziaky na lanka,benzin a podtlak hadice,kable..
doplnene drziaky na lanka,benzin a podtlak hadice,kable..
ffff0004.jpg (133.04 KiB) Zobrazeno 13077 x
doterajsia nahrada solenoidov 2/4wd
doterajsia nahrada solenoidov 2/4wd
ffff0002.jpg (90.05 KiB) Zobrazeno 13077 x
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

pripravene  na zaliatie epoxidom
pripravene na zaliatie epoxidom
ffff0001.jpg (88.98 KiB) Zobrazeno 13077 x
uz sa to vari :)
uz sa to vari :)
ffff0003.jpg (121.59 KiB) Zobrazeno 13077 x
poobrusovat,vyrobit drziak a hotovo. toto by uz nemalo zhnit
poobrusovat,vyrobit drziak a hotovo. toto by uz nemalo zhnit
ffff0005.jpg (151.25 KiB) Zobrazeno 13077 x
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2469
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Moric evo II

Příspěvek od covex »

Tomu tedy rikam nahrada 4wd ventilu, pred casem jsme to tady resili pro novejsi, zda by to slo nejak nahradit, ale nakonec jsem koupil original, kdyz vydrzel 16let, tak doufam dalsich 10 vydrzi.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

boli to solenoidy na nejaku MIG zvaracku ,24V bez problemov fungovali aj ako podtlakove,aj na 12V. len to divoke prepojenie ,kedze neboli dvojceste.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Moric evo II

Příspěvek od Mis.us »

Gari ty nerezový roury vaříš nerez.drátem přes argon nebo přes CO klasickym poměděnym drátem?Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

vacsinu som zvaral MIG-om , ale tie pekne zvary-male kolienka som dal zvarit TIG-om. Napokon aj tie moje zvary som dal este pozalievat s TIG pre istotu. drot nerez 0,6 (postaci aj 0,8) a plyn ferromix. Vlastne vsetko co mam nerezove (tep. stity, saci otvor, cast naraznika...) su zvarane s MIG . trochu tazsie sa s tym zvara-inox drot viac prepaluje,a zvarany material musi byt uplne cisty.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Moric evo II

Příspěvek od Mis.us »

ok,chtěl bych časem na svý lanovce udělat taky trubky z nerezu,argon nemám(TIG) budu muset za zámečníkem a svaří se to u něj,MIGem dělám nerez bežně,ale to neni ono.
Možná,že to dopadne jako vždycky a dám přednost mědi,ale nerez je nerez :-)

ještě mně zajímá vejfuk(tlumič).Jaká síla mat. je na něj použitá?Chci si ho udělat taky v nerezu.

Díky za odpověď.Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

hmm, a co tak zohnat 6kvalt zo Sambara , premyslal o tom niekto ? akurat sa mi nepaci prilis kratky staly prevod
00009928373010_1.jpg
00009928373010_1.jpg (46.47 KiB) Zobrazeno 12906 x
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Moric evo II

Příspěvek od Mis.us »

spotřeba by klesla.Seženeš ji v Rusku :| ,tam se hodně vozej Sambary lodí přímo z Japanu.Jak se tak na ni koukám tak by nejspíš pasovala bez uprav do novějšího modelu,ten má dokonce i páky od lanek k šaltrpáce stejně umístěný,ale blok je možná na 660tce jinej takže nejsem si jistej :-D


Je mi jasný,že převodovka ze 660ccm bude uplně jinak zpřevodovaná než na 1200ccm.
co myslíš s tim krátkym stálym převodem?Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

kdesi som nasiel vsetky prevodove pomery, diff to ma okolo 5,8:1 ,co je podstatne pomalsie ako libera. v podstate je to 5kvalt s podobnymi odskokmi ako libero,no lahsimi prevodmi. K tomu ma navyse jeden velmi pomaly kvalt do terenu,tusim 5,88:1 . takze celkovo prevodovka nieje robena ako klasicka 6kvalt s malymi skokmi medzi rychlostami. este ma zaujima,ci ma novsie libero toto-na foto vidno,ze sa nieco srobuje na pravy vystup diferaku. pokial to libero nema,tak mozno ide o externu uzavierku
00009928373010_3.jpg
00009928373010_3.jpg (58.33 KiB) Zobrazeno 12888 x
o rusoch som nevedel, sem tam sa najde inzerat na ebay z japonska
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Moric evo II

Příspěvek od Mis.us »

Rusáci asi prodávaj taky díly.Zatim jsem viděl jen auta v celku od r.v 83 do 09 ,takže díly budou jistě k mání taky.

to co se šroubuje na diferák u nov. libera je úchyt silentbloku(http://misuss.rajce.idnes.cz/Restaurova ... 12/#67.jpg).Na tý převodovce z Japonska je to ale víc vzadu,to se mi nezdá jako úchyt silentbloku,i tahle převodovka ho má stejně jako nov.Libero.Že by ta uzávěrka?težko říct :D našel jsem spustu převodovek a málo z nich maj díry se závitama u tej pravý poloosy.že by ale Sambar měl uzávěrku?nevim nevim bduh.gif

btw. s těma převodama jsem se domníval,že to tak bude v poměru s pětikvaltem z E12 téměř stejný.A taky mi došlo co jsi tim mínil-je to pětikvalt s přidanym kvlatem do pomala.Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

mas pravdu,bude to na drziak silenbloku.

k tym prevodom: stare E10 aj E12 maju staly prevod rovnaky- 70-12 zub 5,833:1
stare Libera :

Kód: Vybrat vše

                      E10       1.stup-  11-38 zub  > 3,454:1  >vysledny prevod> 20,14:1
                                 2.       -  20-39        >  1,95:1                                 11,37:1
                                 3.       -  26-33        >  1,269:1                                 7,40:1
                                 4.       -  32-27        >  0,843:1                                4,917:1
                                 5.       -  35-24        >  0.685:1                                3,995:1

                      E12        1.       -  12-37        > 3,083:1                                 17,98:1
                                 2.       -  21-38        > 1,809:1                                 10,55:1
                                 3.       -  27-32        > 1,185:1                                  6,91:1
                                 4.       -  32-27        > 0,843:1                                 4,917:1
                                 5.       -  35-24        > 0,685:1                                 3,995:1
sorry,spiatocku som nepocital zuby. Z udajov je jasne,ze stara E10 ma kratsie 1-2-3 ako E12. Mam to osobne odskusane v oranzovom-lepsie to akceleruje,a ked treba v tazsom terene ist pomaly.Ale velky nedostatok je vacsi skok medzi 3-4, pri odhrnani radlicou je 1. trosku pomala. Zamenitelnost v obale nieje problem, odlisnost je v mechanizme zaradovania spiatocky a vstupna oska E10 je kusok kratsia-nedociahne na male pomocne lozisko zotrvacnika.Tisichran na lamelu postacuje,aj ked je mensia plocha zaberu (E12 motor-E10 prevody) . Opacne (E10 motor-E12 prevody) skratit osku,tisichran neviem neviem..
Mam este skrinu zo silnejsej Justy (55kW). Po otvoreni krytu 5.sukolia som zistil,ze osova vzdialenost hriadeli je vacsia- takze do Libera nepouzitelne. 5ka prevod je na Justy o kusok rychlejsia,skoda. Co viem,nepasuje ani vystupny uhlovy prevod na kardan- je zhodny ,ale ma opacny sklon zubov.

No a este ten Sambar KS4 (4wd) 5+1 kvalt (udaje z internetu)

Kód: Vybrat vše

                                 0.     -  5,888:1    alebo   5,888:1
                                 1.     -  4,09:1             4,09:1
                                 2.     -  2,352:1            2,47:1
                                 3.     -  1,518:1            1,615:1
                                 4.     -  1,06:1             1,125:1
                                 5.     -  0,81:1             0,861:1
staly prevod 6,166:1 6,500:1

celkovo su vsetky kvalty velmi kratke,vratane staleho prevodu.Na nizkootackovy E12 zbytocne- az na tu najpomalsiu rychlost. Keby mal sambar staly prevod okolo 4,5:1 ,tak o tom mozno este uvazujem...
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

sory, nejako to spojilo dokopy tabulku udajov sambaru. su dva typy- dva stlpce prevodov su vedla seba,mala byt medzi nimi medzera
Odpovědět