Stránka 2 z 2

Re: Piňďakovo liberko

Napsal: pon kvě 07, 2012 8:41 am
od dědek
Já myslím, že by to teoreticky šlo. Libero by se stalo autem s pevnou zadní nápravou(učiněný ofroad), ale bude ti ti šíleně poskakovat a změní se o dost k horšímu jízdní vlastnosti na normální silnici. Na STK bych taky měl silné obavy. Jinak si myslím, jak píšeš "přetížení" to mi nejde dost do hlavy . Tohle auto je stavěný snad na 650kg a na to jsou stavěný i pružiny(pokud tam nedal někdo něco slabšího) Dědek

Re: Piňďakovo liberko

Napsal: pon kvě 07, 2012 9:52 am
od Karel
dědek píše: Na STK...
Zde se řeší něco jako traktůrek, /již jsem byl poučen/
K.
:shock:

Re: Piňďakovo liberko

Napsal: úte kvě 08, 2012 10:47 pm
od Tuti
Není mi jasné jak to s tou příčkou myslíš, ale asi to moc reálné není. Za prvé pod autem není místo na její propérování, musela by být hodně nízko a zůstával bys na ní viset. Kromě toho bys musel zrušit vnitřní závěsy původních ramen (aby se to vzájemně nešponovalo) a tím pádem bys musel ještě řešit zachycení bočních sil.
Rozumnější by bylo podívat se někde na vrakáči po tužších pružinách. Pružina je tím tužší, čím větší je průměr drátu, menší průměr vinutí a menší počet závitů. S průměrem vinutí moc čarovat nejde, aby ti péra sedly do misek. Ale určitě by se našlo něco s větším průměrem drátu a ten je nejdůležitější, protože tuhost roste s jeho mocninou.
V tomhle provozu bude mít Libero asi víc problémů, není na to dimenzované. Hlavně spojka bude věčně hořet, i poloosa se dá urvat a v létě nebude stíhat chladič.