

Tady bych se staršího zastal - rozhašená stříkačka dokáže potrápit přinejmenším stejně jako rozhašený karburátor. Na novém mám zatím o kus větší spotřebu než mi vycházela na starších, pár věcí je na něm lepších, ale taky jsou tam inovace směrem k horšímu.To jste si poridili hromadu radosti - ne jen s temi ditky ale i s Liberem. Snad na nej manzelka nezanevre, no kdyztak vymente za noveji model, i kdyz nema takove charisma jako ten stary, preci jen ty karburatorove story tam jiz nejsou a jezdi to vic "samo".
Jakou máš spotřebu oleje a jak vypadají svíčky? Motor na mém prvním Liberu pouštěl tolik oleje, že se jím svíčky trvale zalepovaly. Měl jsem vypozorované, že jsem nesměl večer vypnout motor, když nebyl úplně ohřátý. Jinak jsem ráno nastartoval v nejlepším případě na dva válce, častěji pak vůbec a svíčky musely ven. Přitom tlaky byly OK... chod motora na dva valce na voľnobeh. Ten s najväčšou kompresiou furt nejde.
Ten motor bol vraj robený asi pred rokom
To je postup bez výměny gufera.MišusJá se přiznám, že jsem použil hrubého násilí.Tenkým šroubovákem jsem kroužek prolomil a poté spec. háčkem vyškubnul.
K.
Zpět na „Naše vozy, vozítka...“
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti