Lubomírov autopark

Zde můžete prezentovat svůj vůz.
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od Lubomír »

nee, je to dovoz od hranic s Maďarskom - okres Velký Krtíš...(vodkoš zmenil plány zdá sa, a hodlá renovovať motor...) pridám fotku...
Přílohy
hle: tak vypadá moja najnovšia mentolka
hle: tak vypadá moja najnovšia mentolka
A-pravobok.jpg (49.9 KiB) Zobrazeno 28088 x
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od Lubomír »

a z levoboku - totéž:
Přílohy
a už nikto nepochybuje, čo za mentolku vidí na ceste, nápis je podľa susedovho názoru čitateľný i po mnohých poldecákoch...
a už nikto nepochybuje, čo za mentolku vidí na ceste, nápis je podľa susedovho názoru čitateľný i po mnohých poldecákoch...
A-lavobok.jpg (46.75 KiB) Zobrazeno 28088 x
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od Mis.us »

V tom šeru vypadá docela fajn :lol:
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od Lubomír »

Správne - fotené v šere, ono v týchto dňoch je šero skoro celý deň, furt je zamračené, prepŕcha, docela problém nájsť súhru času keď svieti slnko, nie je nejaký sviatok vianočný a podobne...no, ešte tie fotky zamením za lepšie hadam časom - najlepšia bude osobná obhliadka na zraze...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od Mis.us »

snad se na něj dostanu, moje vypadá na fotce taky dobře, ale je děraný jak ementál :-D
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od covex »

Vypada dobre, koukam, ze jste konecne presedlali na sklenenou strechu.:)
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od Lubomír »

Jo, i strecha je funkčná, ale tie tapacíry pod sú hlučné, no ešte vychytávam mušky, už sa s autí vcelku kamarátim,takže práce za december 2013 na mentolke okrem prepisu a papierov okolo (poistka,STK, EK kartičky):
- prebrúsené brzdové kotúče (boli zahĺbené, po obvode dreli, stačila flexa a dojazd na volnobehu sa významne predĺžil - počkám si na spotrebu)
- nastavené ventily (niektoré mali vôlu tak 0,6 mm a silno hlučali, podľa zvarených krytov vlnovca bolo naposledy u škodivkárov, teraz - šepot kvetin)
- vymenené silentbloky výfukov, (všetky boli na dorazoch, hluk vnútri sa významne utíšil)
- vymenené káblovanie zapalovania, (boli tam 800 dlhé káble zbindlované a predraté, šly do koša)
- vymenené hadičky snímača podtlaku pod hranou kufra (bola tam jedna hadička od sacieho domčeku priamo na snímač, tá trubička popod parohy vynechaná, vzala si ju korózia)
- nastavený trotlsenzor (bol fakt tupo nastavený, pridanie plynu jak na tanku a ubratie plynu podobne, teraz pohoda - počkám si na spotrebu)
a iné drobnosti ako napríklad obostranné ovládanie sklápania operadla stredného sedadla, premazané vedenia šoupaček, podsvietenie rádia a podobné blbinky, ešte , že nebol sneh medzi rokmi...
Doplnené 2/2014
- vymenené guľové kĺby na riadení, zrovnané spojovačky, už dobre drží stopu v zátačke, predtým neisté riadenie (rozbiehavosť nameraná skoro 10 mm na diskoch, hrúza)
- oprava relátkového imobilizéra zadného kúrenia - stačilo preletovať cínom spoje s plošákom (díky Martinekk) namontovaná CB, i anténa.
- odstránený bastl na pripojení čerpadla paliva, už ide zasa iba na povel z riadiacej jednotky, nie furt...
- vymenený olej stav (cca 80 000km) 10W40 pre motory nad 100 000... + filter samozrejme, nahradený kryt rozvodov od výfuku nerezom,
- doplnené tretie svetlo brzdové (kanibal z červeného hintovčeka)
Doplnené: 7/2014
- výmena silentblokov uloženia ramien prednej nápravy, zasa polepšené riadenie
- vymenené brzdové kotúče ajs obložením (Brembo kotúče - uvidíme)
- vymenené valčeky strmeňov brzd, premazané Ate-pastou, nové gumičky - uvidíme spotrebu...
Doplnené:9/2014
- náter zimnej strechy vpredu, očistenie zimného šíbra, dobrý vzhľad
- upravená dĺžka silentbloku na páke riadenia, odstránená neistota vo volante pri prechode nerovností typu železničné koľaje, výjazd z kroužáku
Doplnené:9/2015 Rok sa iba jazdilo do práce, denne cca 60km,víkendy 250km, dolieval benzín a na jar vymenený olej+filter,po dovolenke rozvoďák,inak nič. Díky za vzornú službu Mentolka!
- výmena zadných tlmičov za KAYABY, pôvodné už tiekli (ani slovenské cesty nie sú žiadna Monza)
- výmena oleja diferák vpredu, prevodovka, motor, výmena olejového i palivového filtra, Stav tachometra 99 999+asi 10 000km
Doplnené 10/2015:
- výmena ložiska lavého predného kolesa, výmena manžety homokinetického kĺbu vonkajšia, vpredu vľavo.
- výmena brzdových platničiek vpredu, odrezenie obvodu brzdového disku
- výmena brzdových čeľustí vzadu po zabudnutej ručnej brzde za lepšie
- kontrola a nastavenie ventilových vôlí
(to už si píšem viacmenej pre seba, nech mám históriu, ale zase, nech si nikto nemyslí, že kúpi zachovalé Liberko a bude iba kupovať benál a občas olej, to sa bude diviť spotrebe...)
Doplnené 12/2017:
- po kontakte s obrubníkom za strašnej ledovky 1/2016 vymenený disk lavého predného kolesa, ľavý guľový čap riadenia vonkajší, kontrola a dostavenie geometrie (kupodivu blbě bol nastavený ten pravý čap(!) a už sa dva roky iba jazdilo a jazdilo, vymieňal sa filter a olej, nové letňáky i nové zimňáky, sviečky,filter vzduchu, nový ventil 4WD, zavarené trhliny v parohy nikelínkou, prevarený vlnovec výfuku- unavená prvá vlna... (stav (1)56 000...
- ten pravý gulový čap riadenia je po vyhriatí plameňom pri "odbornom nastavovaní geometrie" za účelom povolenia kontramatky teraz zralý na výmenu - pri vyhriatí plameňom asi prišiel o mazivo a asi aj o tesnosť manžety a tak sa porúčal...
Doplnené 7/2018:
- zistená celková netesnosť motora, obrovská spotreba oleja, dymivosť, tak výmena motora za prekrúžkovaný motor z dárce (piestne krúžky, panvičky, guferá, reťaz, čerpadlá, rozvoďák, spojka, filtre, komora škrt. klapky) Stav: (1)63 500 a jazdí sa zasa, spotreba 6,5 (režim diaľnica okolo 100vky, viem, že ostatným zavadziam, ale aj kamióny zavadzajú...)
Doplnené 8/2019:
- drobná vôla na gulovom čape riadenia odstránená kladivovou metódou, zatím drží (kúpené náhradné díly majú iné stúpanie závitu - M16x1,5 je nesprávne, bacha na to!)
- každodenné jazdy unavili vôle v origo-panvičkách, tlkot je počuť, takže olejová vaňa dolu,hm, ojnice počuteľne mlaskajú - vôľa tak 0,4 mm je pre olejovú vrstvu trochu moc, ale zasa panvičky "lehce poškrabané" tak na 30 percent, zvyšok je v origovom povrchu - odstránením vôle motor stíchol - je možné, že je tá dárcovská klikovka už mala za sebou výbrus - nejak som to nemeral pri výmene, nemám mikrometer...stav tacho:80 tkm, spotreba 7,2, trochu vyšší volnobeh za studena, za tepla OK
- šrámy po zimnom kontakte s dodávkou na dialnici zamaskované (rám zadného okna, ucho zadného nárazníka nové, plech za kolesom po nárazník pretmelený
- korózia nad pravým zadným kolesom zastavená (snad)
Doplnené 9/2020:
- oprava hóódne deravého posledného dielu tlmiča-ukmitané a korózne vzaté pripojenia vstupu i výstupu z hrnca, nahradené nerezom 2 poobedia zváračky po práci do večera, úžasná trpezlivosť, ale výfuk ok, výstupná trubka nerez...
- výmena hlučnej vnútornej strechy za dárcovskú tesne počas koronokrízy, díky Rapere,
- výmena hlavy za repasovanú - úžasný ťah motora, dobrý zvuk, minimálna spotreba oleja
-výmena predných kotúčov aj brzdových doštičiek - v servise odstraňovali vraj "nesúmernost brzdného účinku" z STK, podla konzultácií sa vraj isté množstvo áut musí vykázať jako chybné - Liberko brzdilo až sa stavalo na nos a pasažieri si vstávali vcelku nedobrovoľne, ak neboli pripútaní náhodou...teraz po oprave možná symetricky, ale tupé brzdy, snáď sa zabehú časom
- oprava tmelenia a laku na zadnom nárazníku, predsa len tá dialničná skoronehoda mala následky v popukaní nárazníkového tmelu, nevadí, pretmelené odznova, vyzerá dobre, kým ma zada niekto netrafí
stav tacho: 99 000 (po kolikáté už?)
Doplnené 9/2022:
zasa sa dva roky do teho leje iba benál a sem-tam olej...stav tacho cca 34 000
- pred STK zrepasované šoupačky vľavo na koróziu - nehrdzastélom a nautilusovým nitovaním, tmel - dolu už nebude hrdá nálepka SUBARU, zastriekaná
- pred STK zrepasované predné pravé dvere dolu - taky nehrdzastélom a nautilusovým nitovaním a tmelom
- pred STK zreparovaný zadný pravý podbeh - taky nehrdzastélom a nautilusovým nitovaním a tmelom
- pred STK vymenený motor za neukápavající (nové guferká všade)
- STK prešlo na výbornú, vraj autí je vo výbornom stave (brzdy, svetlá, vůle v závesoch a riadení žiadne, ..som čakal, že sa niečo nájde
- pred EK vymenený koncový diel výfuku za fungl nový Bossard, kaťák originál, nepomohlo, emisie nevyšli, tak sa predsa niečo našlo...
Doplnené 5/2023:
Z emisnej kontroly sa stala nočná mora: ani druhý pokus o emisku nevyšiel, tak sa išlo domov bez emisky. Zato padlo rozhodnutie pokukať sa Liberku pod karosériu
- na jeseň šla kastla dolu, korózne poškodenia rámu na známych miestach vyvarené,
- rám zhora odrezený, napatlaný farbami. (v podozrení bol deravý rám a vedenie vzduchu do filtra, tak zavarené
- neexistujúce plochy pre silentbloky karosérie vyrobené z nerezu, nitované nerez nitmi na farbu, budka zospodu vynatieraná, ale iba alkytonom...
- nové silentbloky medzi rámom a karosériou.
- znova neúspešná emiska
- prevarený nový katalyzátor,
- vymenený domček škrtiacej klapky za dárcovský,
- emiska pred zrazom konečne vyšla, ide sa na zraz k Raperovi...
- objavil sa problém s vyradením 4WD - že by choroba z trasu po necestách v Levočských vrchoch? riešim...
Po Zraze v Kežmarku výmena 4WD ventilu za dárcovský orgán (Díky Raperovmu dárci), už sa nebojíme výjazdu na chatu za mokra.
A netrúbilo sa - zatuhnutý kolíček na Lucasovi pod volantom, premazané, trúbime zasa.
Naposledy upravil(a) Lubomír dne pát črc 07, 2023 8:49 pm, celkem upraveno 17 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od covex »

Koukam Lubomire jako obvykle polevani zivou vodou. Ja jsem taky zvedav na tu spotrebu, protoze po tom, co jsem chvili jezdil s plechacem s podstatne nizsi spotrebou a trochu jinymi setrvacnymi vlastnostmi (predsi jen sklenena strechan ma 80kg), musim rict, ze ty plechace maji neco do sebe.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od Mis.us »

Lubomíre, na trotl sensor bacha, musíš ho nastavovat podle bypasu (elektromagnetickýho ventilu) - může se ti stát, že nebude dobře načasovaný sepnutí kontaktu na volnoběh. Potom se může za jízdy objevit chyba 54, auto jede sice po chvíli dál, ale dobře mu to určitě nedělá.

Stačí odpojit hadici na vzduchovym filtru- co vede od mag. vent. a poslouchat jestli přerušovaně hltá vzduch.

Trotl senzor má bejt téměř v přechodu do bezkontaktu- pokud mag. vent. saje vzduch bez přerušování, nareguluj vzduch na šroubu na klapce- jako bys ho zašroubovával- potom jestli začne přerušovaně nasávat zkus přidat plyn a jakmile ho pustíš, tak hned jak jdou otáčky dolu už by měl mag. vent. přerušovaně nasávat. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od Lubomír »

Jo, jo, tak presne tak som sa dostal na ten senzor - rozbeh naplno, po ubratí plynu "check engine" , potom nič (motor nezapaloval, potom pár trhaných zápalov, a potom normálny chod - medzitým samozrejme rýchlosť klesla, takže znovu pod plyn, vytočiť, ubrať plyn, vynechanie motora - no, krvavenie motora...
tak po kontrole hadičiek prišiel na radu trotel, po nastavení všetko OK, drobátko vyššie otáčky voľnobehu som doreguloval na klapke, o nejaký magnetventil som sa nestaral (... mal som iba šťastie, že sa tá porucha odstránila takto, inak hromžím na Liberko a vypisujem o pomoc, no, nabudúce, díky za odtajnenie jedného krámu...)
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od Lubomír »

Liberko Mentolka sa "blejsklo" spotrebou presne 7,0 l/100km! A teraz finta:
Martinekk mi doniesol z návštevy v CZ krajinách bandasku s kukuričným alkoholovým palivom (vo výhodnej cene). Špeciálne pre potreby zblbnutia meračov na EK som prelial asi tak 6 litrov alkopaliva do nádrže a dotankoval do skoroplna (20 litrov). Štartovateľnosť za studena klesla ako som očakával, štartovalo sa na tretie pretočenie, prechody zastudena z voľnobehu pri radení boli kostrbaté, a tak sa vyjazdila sa nádrž na rezervu 10 litrov, potom dotankované doplna. A nastal Liberoráj: štartovalo sa našup, jazda jak v bavlnke, žiadne trhanie, krásny spodok, radosť počúvať. Režim cez týždeň do práce a víkend na chatu cca (100km tam+100km nazad).
Vypadá to, že motoru chutná benál s malým prídavkom alkoholu - tipujem to tak na liter-dva na 25 l dotankovanú nádrž - o prípadných škodách na gumových tesneniach zatiaľ nemám referenciu...ale ohlásim sa.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od Tuti »

No tak u nás v ČR ten "malý přídavek lihu" v benzinu máme jaksi defaultně, u některých pump možná i větší a zrovna moc to teda Liberu nechutná :? . Stále vzpomínám na jízdu ze srazu z Trenčína, když jsem k asi 2/3 nádrže 100oktanové Vervy nalil vysoutěžených 10 litrů Tvého slovenského benzinu. Smísením vzniklo superpalivo, ne které Libero jelo naprosto neuvěřitelně - maximálka o víc než 10 km/h vyšší, úžasná akcelerace a přitom i dobrá spotřeba. I v Rumunsku a na Ukrajině je lepší benzin než v ČR.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od covex »

Lubomír píše: Vypadá to, že motoru chutná benál s malým prídavkom alkoholu - tipujem to tak na liter-dva na 25 l dotankovanú nádrž - o prípadných škodách na gumových tesneniach zatiaľ nemám referenciu...ale ohlásim sa.
Jestli se ti Lubomire spis neprofoukli nekde nejaky zaneseny trubky tim lihem. :)
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od Jarda »

Lubomír píše:Liberko Mentolka sa "blejsklo" spotrebou presne 7,0 l/100km! A teraz finta:
Martinekk mi doniesol z návštevy v CZ krajinách bandasku s kukuričným alkoholovým palivom (vo výhodnej cene).
na E85 již jezdím třetí rok jsem spokojen spotřeba +-7litrů lepší výkon
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 938
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od Martinekk »

E85ku som nalial aj do Forestra v pomere 1:2 v prospech liehu, a nepozorujem rozdiel. Na benál ajtak len ohrievam motor alebo predbieham, inak jazdím na plyn- tak to nejako neriešim, ale problémy niesú žiadne, spapá všetko a nič nenechá.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
linduska
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 2
Registrován: pon led 18, 2016 9:34 pm
Typ Libera: novsie
Bydliště: trnava

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od linduska »

Dobry den,potreboval by som prednu lavu smerovku vedla reflektoru na novsie libero neviem to zohnat som z Trnavy neviete mi poradit ? moje t.c. 0903 760473 dakujem
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od covex »

Nedostkove zbozi, ale treba se postesti..
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od Lubomír »

taký smerovkový diel mám aj ja v dosť dezolátnom stave - prasknutý, ale ešte drží. Dostal na makovicu pri pristátí do vyhrnutého snehu...takže aj mne by sa hodil jeden kúsok, ak by niekto vládol prebytkom dielov...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
vojta
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 532
Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od vojta »

Nudíte se? Kupte si Subaru Libero ;)
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Lubomírov autopark

Příspěvek od Lubomír »

Tak červený hintovček má nového majiteľa, za skoro symbolickú cenu sa presťahoval do okresu Nové Mesto nad Váhom, bytom v: Lubina.
Autí je živé, všetko funkčné, štartuje, ťahá, drobátko žerie olej více než je zdrávo, to sa opravou motora dá zvládnuť, korózia niekde zastavená, inde sa prežrala na povrch, potvora...
Takže z Lubomírova autoparku zvostalo jedno jediné Liberko, Mentolkou nazývané....Nech mu je dožičený dlhý čas v službe...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Odpovědět