Stránka 1 z 1

chlazení

Napsal: pát říj 03, 2008 9:14 am
od ix
ahoj vespolek

navzdory třem návštěvám servisu (kdy jim říkam - nechladí, asi se netočí vrtule, mi to vrátili po tejdnu s tím, že byl "blbej termostat" tak mi ho vyndali a "že se mi asi netočí vrtule, tak si to mám nechat spravit" - za tohle a za natažení drátu od altíku ke kontrolce na palubovce (pochopitelně měli natáhnout drát k + baterie) chtěli přes 2 litry - nasral sem jim) se mi stále netočí vrtule. termostat je tam z5 - funguje naprosto normálně, ale motor vrtule dává od 200 do 600 Ohm - podle polohy. jenže sem nepochopil (Bobík byl na rampě a já civěl pod něj) jaxe ta věc sundává - myslím motor s vrtulí z chladiče - tedy spíš kudy. vypadá to, že musím sundat kabinu? budu vděčnej za jakejkoli postřeh, radu nebo zkušenost. dík

Re: chlazení

Napsal: pát říj 03, 2008 10:00 am
od Karel
Předpokládám, že se jedná o nové.
Kontrolu motoru chladiče bych provedl :arrow: odpojením původního konektoru, a přivedením přímo + 12V a kostry třeba od baterky. Pak postupovat dál.
Dochlazování.jpg
Dochlazování.jpg (80.07 KiB) Zobrazeno 10749 x
Chl-1.jpg
Chl-1.jpg (87.39 KiB) Zobrazeno 10747 x
Chl-2.jpg
Chl-2.jpg (98.4 KiB) Zobrazeno 10747 x
K.
:shock:

Re: chlazení

Napsal: pát říj 03, 2008 10:40 am
od Karel
Chl-3.jpg
Chl-3.jpg (107.49 KiB) Zobrazeno 10745 x
Chl-5.jpg
Chl-5.jpg (113.99 KiB) Zobrazeno 10740 x
K.
:P

Re: chlazení

Napsal: pát říj 03, 2008 4:44 pm
od ix
podle těch obrázků jsem to moc nepochopil - mám sundat kardan i přední nápravu?

Re: chlazení

Napsal: ned zář 12, 2010 10:59 am
od Hejkal junior
ahoj. Mám Libero 1996 a potřeboval bych dolít Fridex. Jeden uzávěr je na pravém D sloupku (předpokládám, že tudy se dolívá) a druhý uzávěr označený COOLANT je vedle měrky oleje. Prosím o radu krerý uzávěr je na co. Díky.

Re: chlazení

Napsal: ned zář 12, 2010 6:51 pm
od covex
Panuji tu o tom jista nejistota, ale dle meho se coolant nebo chladici kapalina alias fridex doleva do zasobni nadrzky "coolant". Jeji objem je od LOW po FULL tusim 1l. Nadrzka je za pravym zadnim kolem a vzhledem k jeji spinavosti je casto obtizne odhadnout kolik je potreba skutecne dolit.