Utahovací momenty motoru

Jak na to - vychytávky, které se můžou hodit
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Utahovací momenty motoru

Příspěvek od Lubomír »

Páč už nejeden motor mám úspešne zmontovaný - moja zimná zábava :) - osvedčila sa mi takáto tabulka:
Utahov_momenty.jpg
Utahov_momenty.jpg (68.22 KiB) Zobrazeno 4127 x
Časom doplním, rozšírim upravím...
Naposledy upravil(a) Lubomír dne ned lis 22, 2015 5:25 pm, celkem upraveno 2 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2469
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Utahovací momenty motoru

Příspěvek od covex »

To mas Lubomire vypsane z prirucky? A co ta posleni poznamka? Ta se vztahuje k zavitu nebo velikosti orechu?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 938
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Utahovací momenty motoru

Příspěvek od Martinekk »

Skrutky M8 s hlavami 12mm bývajú po servisovaní nahrádzané skrutkami s hlavami 13mm a je to potom perfektný guláš, len orechy furt prehadzovať.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Utahovací momenty motoru

Příspěvek od Lubomír »

To covex: jasné, že z príručky, ale ono je to moc lepšie mať na očiach v dielni jak v notebooku v izbe, na ponku už mi nezostáva miesto na drahú jemnú elektroniku. :D
No a orech je jednoznačne orech z gola sady, žiadny vidličkový klúč nehrozí, že by tieto momenty utiahol bez rizika "omletí" šestihranu.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Odpovědět