Teče olej z motoru

Jak na to - vychytávky, které se můžou hodit
Odpovědět
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Teče olej z motoru

Příspěvek od Karel »

Teče olej z motoru.
Na zadním okně se objevily kapky oleje. Na vině byl děravý – prorezivělý filtr. Nejspíš nedodržení technologické kázně při výrobě.
Filtr.JPG
Filtr.JPG (179.22 KiB) Zobrazeno 21904 x
K.
:(
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 938
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Teče olej z motoru

Příspěvek od Martinekk »

Koľko rokov bol ten filter na aute?
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Re: Teče olej z motoru

Příspěvek od Karel »

Bohužel necelé 2 roky.
K.
:(
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Teče olej z motoru

Příspěvek od Mis.us »

kapky na zadnim okně mam taky,ale u mně to filtrem neni,kape to u rozdělovače-gufero vačky a taky jsou kapky na vaně
Naposledy upravil(a) Mis.us dne sob zář 10, 2011 1:37 am, celkem upraveno 3 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 938
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Teče olej z motoru

Příspěvek od Martinekk »

Karle, za rok som mal filter hrdzavý takže sa nečudujem že za dva roky je durch.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Teče olej z motoru

Příspěvek od Martin H. »

I orginální japonský filtr chutná naší solance výtečně. Dvě zimy a dost - to je moje zkušenost.

Martin.
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Teče olej z motoru

Příspěvek od covex »

Mam bohuzel stejnou zkusenost, filtr vetsinou prorezne zvenku.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 938
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Teče olej z motoru

Příspěvek od Martinekk »

Tak ono ajtak raz za dva roky by som vďaka najazdeným km ten olej vymenil.. Osobne mením raz za cca rok.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Uživatelský avatar
Raper
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 338
Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
Bydliště: Kežmarok SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Teče olej z motoru

Příspěvek od Raper »

Davam teraz dohromady motor(org.Dedekuv pozdeji Martinekkov) kt. som vybral prave kvoli velkym stratam oleja na vozovku. K zotrvacniku unika kusok, tam pride nove gufero, filter tesnil 100%, mozno medzi ol. pumpou a filtrom- tam pride cerv.silikon. Na hlave niesu vyrazne presaky, ale motor aj prevodovka je komplet zaliata olejom, aj okolo vyfukovych parohov. Je mozne ze tesnenie pod hlavou [okolo neho je to dost mokre] by prepustalo olej von ?? Nemam vodu v oleji ani naopak. Vdaka
Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Teče olej z motoru

Příspěvek od Mis.us »

to neteče těsnění pod hlavou, ale těsnění pod víkem ventilů. Olej, kterej proniká, teče po hlavě dolů právě až k parohům a k těsnění od hlavy.

Výměna gufera u setrváku ti nepomůže, určitě chčije spíš z těch dvou gumovejch klínů zasazenej do odlitku šály, která vymezuje axiální vůli klikovky. (Dát nový podtmelit a narvat je místo strejch)

jestli ti příjde, že teče olej jakoby od filtru, tak moje zkušenost řiká to, že teče spíš gufero vodní pumpy (přes odtokovej kanálek). Gufero na klice může týct taky. Na utěsnění olejový pumpy bych bejt tebou koupil nový těsnění a nepatlal nic tmelem, zas tak drahý neni (cca 150,- kč) :wink:

a na převodovce ti tutově teče gufero od bowdenu náhonu tachometru, neni od věci vyměnit i gufera na poloosách. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Teče olej z motoru

Příspěvek od Mis.us »

ještě je důležitý mít neztvrdlej o-kruh na rozdělovači- ten hlavu taky dost zasírá
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Odpovědět