Predni blinkry a obrysovky
Napsal: stř lis 24, 2010 4:58 pm
Jako vzdy s prichodem zimy zacinaji odchazet zarovky. Je to takova naschval kdyz zacne mrznout. Vymena zarovek v blinkrech a obrysovkach sice neni zadny velky problem, kdyz vite jak, ale kdyz nevite, saskujete u toho jako ja hodinu. Tak to tady i pro uchovani sve pameti popisu.
V manualu je, ze staci vysroubovat 2 sroubky z vnejsku a svetlo vyndat. Jenze sroubky odstrubujete a svetlo ven nejde. Vysi na zacvakavacim bazmeku - kovovy trn v plastovem lozi. Trn je bohuzel u aut naseho veku znacne rezaty, takze pokud nevite, ze je tam trn, ze ktereho svetlo musit vyrvat, hledate kde a jak se to vlastne vyndava. Pokud svetlo vemete zboku riskujete ulomeni limce prilehajiciho k hlavnimu reflektoru. Funguje zapacit drivkem odzhora a to tak az se nadzvedava rohovy dil karoserie a svetlo se prohyba. Tim vyleze trn z pouzdra a svetlo je konecne venku.
Problem nastane az pri pokusu svetlo vratit - pokud totiz jako u me ten kdo vymenoval zarovku pred vami nevedel jak to spravne slozit, proste to tam nacpal a prisrouboval, coz je spatne. Konektor k zarovickam se musi nasunout na plechove Tcko mezi oba bajonety na zarovicky a po tom, co do konektoru zacvaknete protikus vycnivajici z karoserie, musite privodni drat naohybat to mezery v karoserii, jinak blinkr odstava a pruzi.
Zarovicky jsou podle poznamek na plastu W5W 12W (viz zarovky viewtopic.php?f=3&t=178&p=16631). Oznaceni E1, E6, E8 atd. neudava typ zarovky, ale zemi puvodni vyroby/certifikace zarovky.
V manualu je, ze staci vysroubovat 2 sroubky z vnejsku a svetlo vyndat. Jenze sroubky odstrubujete a svetlo ven nejde. Vysi na zacvakavacim bazmeku - kovovy trn v plastovem lozi. Trn je bohuzel u aut naseho veku znacne rezaty, takze pokud nevite, ze je tam trn, ze ktereho svetlo musit vyrvat, hledate kde a jak se to vlastne vyndava. Pokud svetlo vemete zboku riskujete ulomeni limce prilehajiciho k hlavnimu reflektoru. Funguje zapacit drivkem odzhora a to tak az se nadzvedava rohovy dil karoserie a svetlo se prohyba. Tim vyleze trn z pouzdra a svetlo je konecne venku.
Problem nastane az pri pokusu svetlo vratit - pokud totiz jako u me ten kdo vymenoval zarovku pred vami nevedel jak to spravne slozit, proste to tam nacpal a prisrouboval, coz je spatne. Konektor k zarovickam se musi nasunout na plechove Tcko mezi oba bajonety na zarovicky a po tom, co do konektoru zacvaknete protikus vycnivajici z karoserie, musite privodni drat naohybat to mezery v karoserii, jinak blinkr odstava a pruzi.
Zarovicky jsou podle poznamek na plastu W5W 12W (viz zarovky viewtopic.php?f=3&t=178&p=16631). Oznaceni E1, E6, E8 atd. neudava typ zarovky, ale zemi puvodni vyroby/certifikace zarovky.