Výměna motoru

Jak na to - vychytávky, které se můžou hodit
Odpovědět
hans
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 15
Registrován: pon čer 21, 2010 9:20 am
Bydliště: Chrastava

Výměna motoru

Příspěvek od hans »

Zdárek, máme malý problém s motorem, tak se chci se zeptat, jestli pasuje motor ze subaru justy na novější libero
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Tuti »

Bohužel nepasuje - vychází sice ze stejné konstrukce, ale v Justy je motor nastojato a v Liberu naležato, takže spodek a vršek motoru jsou jiné. Pokud ten "malý problém" znamená generálku motoru, tak je to otázka tak 8 - 15 tisíc podle toho co všechno bude muset být nové.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
hans
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 15
Registrován: pon čer 21, 2010 9:20 am
Bydliště: Chrastava

Re: Výměna motoru

Příspěvek od hans »

Dík, asi to vypadá na generálku motoru,prostřední valec chlastá olej, takže motor nesplňuje emise. Možná , že stačí vyměnit jen kroužky, ale čert ví.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Mis.us »

taky můžou bejt stvrdlý gufera u ventilů a prosakujou...
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
hans
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 15
Registrován: pon čer 21, 2010 9:20 am
Bydliště: Chrastava

Re: Výměna motoru

Příspěvek od hans »

Těžko říct, zkusím změřit tlaky a uvidíme.
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Tuti »

I když budou tlaky jak mají být (t.j. tak kolem 12 - 13 bar), ještě to neznamená, že jsou kroužky (atd.) v pořádku. Nikdo ti s jistotou neřekne co všechno je potřeba dokud motor nerozhodí.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
hans
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 15
Registrován: pon čer 21, 2010 9:20 am
Bydliště: Chrastava

Re: Výměna motoru

Příspěvek od hans »

No, to je to čeho se bojím, zátím auto jezdí docela dobře, akorát to žere olej a při mí smůle jakmile to rozeberu, tak na mě vybafne určitě skrytej čert a ja se z toho zblázním.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Mis.us »

kolikpa ti to žere oleje? mě to žere 1l na 600-700 km,do motoru leju minerální olej,když jsem tam lil polosyntetiku,tak to žralo 1l na 300-400 km a to má motor údajně najeto necelejch 120tkm,zatim si stim moc hlavu nelámu,ale obtěžuje mně,kolik se do toho vráží peněz,protože 4l pixla každej třetí měsíc,to je naprd,motor se taky dočká generálky,ale až dodělám druhý auto do pojízdnýho stavu,do tý doby si může mlstat,potvora nenažraná... :D
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Aja+Dandy+2
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 186
Registrován: čtv kvě 10, 2007 9:24 pm
Bydliště: Unhošť

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Aja+Dandy+2 »

Vždyť by nás to ani nebavilo,kdyby nebylo co na tom dělat. No tak se trošku pomazlíme s motorem,každého zažraného Liberistu to stejně čeká ,hlavní je se toho nebát, je to stále jenom poctivá mechanika:lol: :lol: :lol: Já mám doma taky připravenej jeden záložní motor. Ten můj na Bzukovi má najeto 160tis a bere si tak max. 1l na 1000km takže zatím velká spokojenost a když nemám zrovna děravej výfuk tak šlape jak hodinky. Aleš :)
Aleš
hans
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 15
Registrován: pon čer 21, 2010 9:20 am
Bydliště: Chrastava

Re: Výměna motoru

Příspěvek od hans »

Auto si bere tak 1l na 400-600km, to by nebyl takovej problém, ale problém je, že auto neprošlo emisema protože, to pry hodně kouří.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Mis.us »

no problém to je :D auto si má brát max malýho panáka na 1000 km....i při mé spotřebě 1l na 600km,mě emise prošly uplně v cajku,resp dokonce se divili,že je to má tak dobrý,jenže mě auto nehulí. pokud už si auto koupil s tim,že žralo olej,tak to původní majitel nejspíš uhnal a odnesly to kroužky,jak si psal,ale jak už se tady psalo,je spousta věcí na motoru,který můžou bejt v trapu....

jinak jak aleš psal,že by byla nuda,když by na autě nebylo co opravovat,tak je to trochu pravda,ale můj názor je takovej,že auto je lepší mít vpořádku a jen se o něj dostatečně starat,protože u libera je údržba opravdu pracná až náročná....proto libera vypadaj jak vypadaj...
Naposledy upravil(a) Mis.us dne sob úno 19, 2011 8:08 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru

Příspěvek od covex »

Na emise musis jet az s poradne zahraty motorem. Nemuzes vyjet z garaze a jet na emise.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Mis.us »

dobrý je to na stk jen dotlačit a nastartovat až u emisí.... :D :D to příště zkusím,schválně jestli mě ti odborníci vyhoděj :)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
wlčák
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 45
Registrován: čtv črc 08, 2010 7:10 pm
Bydliště: teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru

Příspěvek od wlčák »

Vyhoděj! Mě se to loni stalo.....měl jsem den blbec-nic nevycházelo a měl jsem v plánu stk. Když jsem přilít domu skočil jsem bezmyšlenkovitě do Subíka a sjel asi 2km s kopce na stk (stálo dva dny u baráku). V klidu popíjím kávičku,když přišel technik jestli bych nemohl jít s ním..............venku mi dal papíry a peníze ať už se tam nikdy neukazuju!......Až tehdy mi to docvaklo....zajel jsem si do Ústí a zpět,ńáká couračka po Teplicích (asi 40km) . Pak do jiné stk a v 18.00 jsem měl bez problému emise i technickou..............
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Mis.us »

i když máš zahrátej motor po 100km tak ti může hulit :mrgreen:
Naposledy upravil(a) Mis.us dne sob zář 10, 2011 1:07 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru

Příspěvek od covex »

Na STK ne, ale na emiso jo. A vetsinou tam ceduly maj, jenze kdyz uz tam stojis ve spaliru, je ti to pendrek platny a na volnobeh se motor za par minut moc neohreje.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Mis.us »

je to uplně jedno jestli řeknu stk nebo emise,protože emise jsou ve stanici technický kontroly.... :shock:
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru

Příspěvek od Tuti »

Mis.us píše: tože emise jsou ve stanici technický kontroly....
Většinou ano, ale je i spousta menších STKček které nedělají emise a naopak. A na všech STK ti udělají technickou samostatně, pokud máš dostatečně čerstvé emise odkudkoli.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Odpovědět