Určitě jste se setkali s tím, že přes noc se něco rozbilo. A samo. I mě se to občas stává a tak s jednou takovou "rozbilo se samo" se tu podělím. Večer jsem dojel s Liberem bez problémů domu a ráno najednou nic. Nešlo nastartovat ! Startér ani tuk, a pročpak asi ? Necvaká cívka, přitom kontrolky svítí ( to pro případ upadlé kostry (mínus pól z baterie) by nesvítily nebo po otočení klíčku by zhasly úplně. Tak, že baterka a kostry O.K. a už jsem se chystal na demontáž startéru.
¨(Kdo to dělal, ví, že to není žádná páračka.) Ještě zkouška kouskem drátu - živý konec na startéru a škrtnout na kontakt cívky (pozor vyřadit rychlost-jinak Libero ujede a nebo vás při zpátečce přejede) Výsledek ? Cívka je O.K. a závada v konektoru . (Celý zelený, špinavý a hlavně nevodivý. Tedy vyměnit , špiškou nože očistit kontakt , nový nasadit a ošetřit (bužírka a pod.) a hotovo. Jinak pro zajimavost cena startéru (který by stoprocentně v servisu měnili než by přišli na zoxydovaný konektor) činí dnes od 2600,- ( asi čína) po 10600,- japonský, jaký tam má být . Dědek
A najednou nejede a včera ještě jo
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1751
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Bydliště: Desná v Jizerských horách
A najednou nejede a včera ještě jo
VW Golf V 1,4 59kW
škoda yeti 2.0TDI 2012
škoda yeti 2.0TDI 2012
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1731
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: A najednou nejede a včera ještě jo
no,to cesta z garáže byla fpohodě,dojedu domu,nažeru se a sedám zpátky do auta.Po nastartování se auto chvělo jak sulc,si říkám cože?že by hadička podtlaku?.Když jsem vylezl ven,tak z vejfuku šel hodně černej kouř,sundal jsem dekl motoru a hadička byla od druck sensoru opravdu odpadlá -neměl jsem na ni sponečku a hadička cestou domů odpadla,sponku jsem nahradil hliníkovym drátem a auto si vesele vrní dál,tak jak má 

Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2276
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: A najednou nejede a včera ještě jo
Bohuzel, presto ze ty konektory jsou udelane relativne dobre, tohle se proste stava u Libera pomerne casto. Problem je, ze nektere ty konektory nejdou rozebrat bez destrukce (urcite pokud jste ho nikdy nevideli rozebrany) a tak pridelat k nim nahradni drat byva piplacka.Cívka je O.K. a závada v konektoru . (Celý zelený, špinavý a hlavně nevodivý. Tedy vyměnit , špiškou nože očistit kontakt , nový nasadit a ošetřit (bužírka a pod.) a hotovo. Jinak pro zajimavost cena startéru (který by stoprocentně v servisu měnili než by přišli na zoxydovaný konektor) činí dnes od 2600,- ( asi čína) po 10600,- japonský, jaký tam má být . Dědek

Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host