A najednou nejede a včera ještě jo

Jak na to - vychytávky, které se můžou hodit
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1700
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Bydliště/Město: Jizerské hory

A najednou nejede a včera ještě jo

Příspěvekod dědek » úte čer 05, 2012 8:11 am

Určitě jste se setkali s tím, že přes noc se něco rozbilo. A samo. I mě se to občas stává a tak s jednou takovou "rozbilo se samo" se tu podělím. Večer jsem dojel s Liberem bez problémů domu a ráno najednou nic. Nešlo nastartovat ! Startér ani tuk, a pročpak asi ? Necvaká cívka, přitom kontrolky svítí ( to pro případ upadlé kostry (mínus pól z baterie) by nesvítily nebo po otočení klíčku by zhasly úplně. Tak, že baterka a kostry O.K. a už jsem se chystal na demontáž startéru.
¨(Kdo to dělal, ví, že to není žádná páračka.) Ještě zkouška kouskem drátu - živý konec na startéru a škrtnout na kontakt cívky (pozor vyřadit rychlost-jinak Libero ujede a nebo vás při zpátečce přejede) Výsledek ? Cívka je O.K. a závada v konektoru . (Celý zelený, špinavý a hlavně nevodivý. Tedy vyměnit , špiškou nože očistit kontakt , nový nasadit a ošetřit (bužírka a pod.) a hotovo. Jinak pro zajimavost cena startéru (který by stoprocentně v servisu měnili než by přišli na zoxydovaný konektor) činí dnes od 2600,- ( asi čína) po 10600,- japonský, jaký tam má být . Dědek
A další změna Toyota RAV4 2.2 diesel 4x4, Seat Alhambra 1.9TDi85kW bez Libera

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1438
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: A najednou nejede a včera ještě jo

Příspěvekod Mis.us » úte čer 05, 2012 7:18 pm

no,to cesta z garáže byla fpohodě,dojedu domu,nažeru se a sedám zpátky do auta.Po nastartování se auto chvělo jak sulc,si říkám cože?že by hadička podtlaku?.Když jsem vylezl ven,tak z vejfuku šel hodně černej kouř,sundal jsem dekl motoru a hadička byla od druck sensoru opravdu odpadlá -neměl jsem na ni sponečku a hadička cestou domů odpadla,sponku jsem nahradil hliníkovym drátem a auto si vesele vrní dál,tak jak má :-)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus

Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1950
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: A najednou nejede a včera ještě jo

Příspěvekod covex » stř čer 13, 2012 6:58 pm

dědek píše: Cívka je O.K. a závada v konektoru . (Celý zelený, špinavý a hlavně nevodivý. Tedy vyměnit , špiškou nože očistit kontakt , nový nasadit a ošetřit (bužírka a pod.) a hotovo. Jinak pro zajimavost cena startéru (který by stoprocentně v servisu měnili než by přišli na zoxydovaný konektor) činí dnes od 2600,- ( asi čína) po 10600,- japonský, jaký tam má být . Dědek


Bohuzel, presto ze ty konektory jsou udelane relativne dobre, tohle se proste stava u Libera pomerne casto. Problem je, ze nektere ty konektory nejdou rozebrat bez destrukce (urcite pokud jste ho nikdy nevideli rozebrany) a tak pridelat k nim nahradni drat byva piplacka.:(
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host