indukční cívka

Jak na to - vychytávky, které se můžou hodit
Uživatelský avatar
Soptík Hřensko
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 136
Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
Typ Libera: E12
Bydliště: Hřensko

Re: indukční cívka

Příspěvek od Soptík Hřensko »

Tak to je parádní diagnostika :D Díky za ní. Když bude hlava dole, určitě budu dělat kroužky na všech válcích a ventily taky, no prostě komplet rozvody a pro jistotu olejovou vanu. Bojím se ale olejový a vodní pumpy :? Teď ale liberátor potřebuju protlačit STK (2/17) a tohle udělat při lepším počasí - zapeklitý oříšek. Patrně to bude STK na měsíc a dlouhý seznam závad k odstranění... :(
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: indukční cívka

Příspěvek od Mis.us »

Hele Soptíku, já vim, že je to Tvoje věc, ale proč to neuděláš celý? To, co máš v plánu je, že stejně celej motor rozebereš. Neni škoda vyměnit i ložiska na klice? a dát ji třeba přebrousit? Dát všude nový gufera? Navíc rozvodovej řetěz na vyvažováku už bude vyběhanej(může se rozervat) a vodítko projetý až na hliník. Na komplet G.O se vejdeš do 25tisíc -když si to budeš dělat sám. Navíc z Originálních dílů...M
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Soptík Hřensko
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 136
Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
Typ Libera: E12
Bydliště: Hřensko

Re: indukční cívka

Příspěvek od Soptík Hřensko »

Ahoj, no to bych samozřejmě rád, dokonce jsem překvapen tou cenou za origo díly :) Čekal jsem víc. Ale i tak je to dost na to, abych to z rodinného rozpočtu vzal najednou :? To bych nejdřív musel řešit k de spát a to v téhle zimě je v Liberu nicmoc :roll: Navíc zubařka mi teď řekla, že si budu muset už nechat udělat zuby, to je 14 litrů nevratná investice "do huby" no a navíc mě liberátor musí 2x do týdne odvézt a přivézt do práce a domů. Proto bych teď před STK chtěl udělat jen to nejnutnější a v létě to pak rozhodit celý. Dva týdny letní dovolený by mě na to snad pak mohly stačit.

Mimochodem, byla by tu k sehnání elektroschémata na tuto Libero 98? Koukal jsem, že některá jsou na poptání a za kvalitní si samozřejmě i zaplatím...
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: indukční cívka

Příspěvek od Mis.us »

to ten motor nech radši jak je. Přesuň to celý až na to budeš mít finance. Je to vyhazování peněz a zbytečná práce.

Elekroschéma tady jitě někdo má. M
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Albedo
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 397
Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: indukční cívka

Příspěvek od Albedo »

Soptíku, poslal jsem ti soukromou zprávu ;)
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
Uživatelský avatar
Soptík Hřensko
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 136
Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
Typ Libera: E12
Bydliště: Hřensko

Re: indukční cívka

Příspěvek od Soptík Hřensko »

Díky moc, hned už vim, odkud vedou a k čemu slouží ty tři samovolně visící dráty u motoru a pod palubkou... :idea:
Odpovědět