Na Liberu se mi stalo to same co pred casem na Viviu - v pozicnim svetle se ulomila jedna packa kontaktu zarovky v patici T10. Je to vzdycky ta spodni pulka konektoru - i kdyz pozicky by se mely dat obcas otocit o 180st, pokud jste to v poslednich letech nedelali tak doporucuji. Je to podle me konstrukcni nedostatek danych patic. Treba blinkry tim netrpi. Na rozdil od Vivia, kde je konektor soucasti reflektoru a je tedy potreba koupit cely novy, tak u Libera nastesti staci vymenit jen konektory s kabelazi v reflektoru. Zkousel jsem to ruzne opravit, ale vysledek byl vzdy akorat k vzteku.
Takhle vypada zoxidovany a ulomeny:
Vylamovani nozicek u zarovkovych patic T10
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2282
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Vylamovani nozicek u zarovkovych patic T10
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1735
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vylamovani nozicek u zarovkovych patic T10
Dávej si do konektorů i patic bílou vazelínu. Nestane se ti potom tenhle opruz. M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host