Vylamovani nozicek u zarovkovych patic T10

Jak na to - vychytávky, které se můžou hodit
Odpovědět
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Vylamovani nozicek u zarovkovych patic T10

Příspěvek od covex »

Na Liberu se mi stalo to same co pred casem na Viviu - v pozicnim svetle se ulomila jedna packa kontaktu zarovky v patici T10. Je to vzdycky ta spodni pulka konektoru - i kdyz pozicky by se mely dat obcas otocit o 180st, pokud jste to v poslednich letech nedelali tak doporucuji. Je to podle me konstrukcni nedostatek danych patic. Treba blinkry tim netrpi. Na rozdil od Vivia, kde je konektor soucasti reflektoru a je tedy potreba koupit cely novy, tak u Libera nastesti staci vymenit jen konektory s kabelazi v reflektoru. Zkousel jsem to ruzne opravit, ale vysledek byl vzdy akorat k vzteku.

Takhle vypada zoxidovany a ulomeny:
subaru-libero-pozicka-kontakty.jpg
subaru-libero-pozicka-kontakty.jpg (124.4 KiB) Zobrazeno 11718 x
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Vylamovani nozicek u zarovkovych patic T10

Příspěvek od Mis.us »

Dávej si do konektorů i patic bílou vazelínu. Nestane se ti potom tenhle opruz. M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Odpovědět