Jak vytápět auto přes noc
Re: Jak vytápět auto přes noc
Chtěl jsem se zeptat na schema zapojení a ono se tady objevilo samo. Děkuji.
Dědka musím opravit. Nebere to 1/2 Ampéru ale 5 Ampér.
Dědka musím opravit. Nebere to 1/2 Ampéru ale 5 Ampér.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1751
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Bydliště: Desná v Jizerských horách
Re: Jak vytápět auto přes noc
Jo, pravda.Už neumím počítat. Ale ty 4A jsou strašlivý a topení by neběželo ani hodinu. Jinak pro Karla- samozřejmě, že Tatra byla vzduchem chlazená a tudíž větší teplo snad bylo i v Trabantu nebo v rumunským Oltcitu. Přitom už historický VW Brouk a jeho následovník , také chlazené vzduchem, měly odzadu takové kanály, kterými to i docela topilo. Dědek
VW Golf V 1,4 59kW
škoda yeti 2.0TDI 2012
škoda yeti 2.0TDI 2012
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1468
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vytápět auto přes noc
Teda nic ve zlým, ale ty počty by to asi fakt chtělo procvičit.Ale ty 4A jsou strašlivý a topení by neběželo ani hodinu

tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: Jak vytápět auto přes noc
Zcela správně za mrazu nic, páč má starosti sama se sebou.ale kolik se asi dá sebrat, aby ráno za mrazu auto ještě startovalo.....
K.

Nikdo není dokonalej.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1751
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Bydliště: Desná v Jizerských horách
Re: Jak vytápět auto přes noc
Tuti, můžeš to vyzkoušet. Nějakým způsobem se mi podařilo , že zůstala svítit brzdová světla (42Watt) a po hodince už jsem auto nenastartoval.To, že má baterka kapacitu 40ampérhodin bohužel neznamená, že z ní potečout deset hodin čtyři ampéry. Hustoměrem lze celkem spolehlivě zjistit na kolik je baterka nabita. Dneska , když se svítí stále je nová tak na 90-95 ti procentech, starší na 80 % a po několika letech 60% . To ukazuje hustoměr do žlutého pole ( tedy pozor, ale nastartuješ) Stačí však párkrát pětivteřinové točení startérem a šup jsi v červeným políčku, což ,když je zima, už nestačí. Ono se to nezdá , ale za pár dní táboření, když s autem nikam nejedeš , se "vycourá" jen svícením při otevření dveří , občas autorádio , natož přenosná TV na zprávy , tolik energie, že je problém pak auto nastartovat. Ono stačí špatně zavřít dveře a 5-ti watová žárovka za noc vycucne baterku až na" kost". Dědek
VW Golf V 1,4 59kW
škoda yeti 2.0TDI 2012
škoda yeti 2.0TDI 2012
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vytápět auto přes noc
tohle vypada, ze by se pod libero i vlezlo
a cena je, alespon zatim, velice prijatelna..
http://aukro.cz/item936033060_nezavisle_topeni.html
jinak bufik nemuzu nez doporucit, v obytnaku mame dieslovy webasto a je to parada

http://aukro.cz/item936033060_nezavisle_topeni.html
jinak bufik nemuzu nez doporucit, v obytnaku mame dieslovy webasto a je to parada

Re: Jak vytápět auto přes noc
bufik z T613 (kopia BN4 z VW) ma 4kW, je to zbytocne vela do libera. mam ho v ducate maxi ako kurenie+ohrev vody, za polhodinu je interier vyhriaty. BN4 vo VW buse mala navyse aj regulator ,treba pohladat obrazky na nete. to ale neriesi problem spotreby- ventilator bufika musi tocit stale, a menej ako 1 amper to nebude.
existuje ale trabant bufik cca 1kW,ma externy ventilator, co by slo lepsie rozmiestnit v malom aute,, pripadne ho napajat pulzne kvoli spotrebe.
s vycucanim baterky by som si az taku hlavu nerobil, je to predsa male benzinove auto,staci ho roztlacit.. pripadne mat 2 baterky.. osobne by som ale pri bufiku nespal, pri PB uz vobec
existuje ale trabant bufik cca 1kW,ma externy ventilator, co by slo lepsie rozmiestnit v malom aute,, pripadne ho napajat pulzne kvoli spotrebe.
s vycucanim baterky by som si az taku hlavu nerobil, je to predsa male benzinove auto,staci ho roztlacit.. pripadne mat 2 baterky.. osobne by som ale pri bufiku nespal, pri PB uz vobec
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2282
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vytápět auto přes noc
Jsem ted pricichl k nezavislemu topeni a v zime a snehu to je fakt dobry. U Libera sice neni oskrabani a ometeni predniho okna velky problem, ale i tak... nema nekdo dodelany nezavisly horkovzduch ze by se pochlubil s resenim?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1735
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vytápět auto přes noc
Jeden kluk co jsem mu dělal Libero má Webasto. Chceš na něj kontakt?
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2282
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vytápět auto přes noc
Ono novy topeni by se asi dalo sehnat i s montazi, ale ta cena je desiva, chtelo by to neco odpovidajici cenou Liberu. Spis jsem koukal na neco recyklovanyho - chtelo by to neco vyzkouseneho, co se do Libera vejde a podle zdejsi diskuse tak 2kW, jestli tam neco takovyho ma, tak by to mohlo byt zajimave.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1735
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vytápět auto přes noc
Kupoval tam Webasto upne nový....stalo ho tuším čistě jen topení s příslušenstvím asi 12 nebo 14tisic pochopitelně je připojený na baterii, ale ta napájí jen zážeh benzínového motorku, kterej si bere benzín přímo z palivové nádrže. Já to nějak zvlášť nezkoumal.... Ale jak říkám jestli tě to zajímá mužů dát kontakt a on ti vše popíše a třeba nasměruje. nezávislé topení není žádná lace a rozhodně starší benzínové nedoporučuji, mohl b si z toho mít jen ohorelou kastli....m.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2282
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vytápět auto přes noc
No to je prave to, ze z baterky se musi napajet i vetrak a ten zere pak nejvic (zpravidla tech 45W, ale videl jsem i 38W). Daji se sehnat pouzity benzinovy webasta i s dalkou (a treba i ze subaru) kolem 5000,- - z tatry nebo trabanta bych tam uz asi nedaval.

Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Me2d
- Člen korespondent
- Příspěvky: 130
- Registrován: stř pro 23, 2015 8:46 am
- Typ Libera: čekatel
- Bydliště: Čelákovice
Re: Jak vytápět auto přes noc
teď to zrovna řeším, a zatím u mě vede truma E2400 po repasi od kluka co má veškeré díly přijde na 10.000,- a je tiché, v našich strojích je benzínové topení dost hlučné, s 2 kg bombou vydrží topit v nocích přes víkend a i se sáním a komínkem je to jen jedna díra skrz podlahu (příp.stěnu).
Libero bylo 96 někde tu je... a teď druhej užouch je Piaggio porter 1.3 16V 4x4, je to návykový ta úžka 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti