KOSTRY

Jak na to - vychytávky, které se můžou hodit
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1707
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Bydliště/Město: Desná v Jizerských horách

Re: KOSTRY

Příspěvekod dědek » pát pro 21, 2007 7:26 am

Tak Tome tohle nevypadá na kostru, ale uhlíky startéru. Ten bude muset ven a na ponku hlouběji prozkoumat. Špatná kostra by ti "nepřipustila" ani cvakání civky startéru a startér by se choval jako při vybité baterce. No aspoň "snahu" by jsi měl zpozorovat. Tak hledej vadu v uhlíkách startéru. Dědek
A další změna Toyota RAV4 2.2 diesel 4x4, VW T4 Multivan 2.4D a pořád bez Libera

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště/Město: Děčín

Re: KOSTRY

Příspěvekod Karel » pát pro 21, 2007 10:29 am

Ale je tu i možnost, že silný kabel od baterky není v pořádku /kab. oko, připojení/.
K.
:wink:
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 812
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště/Město: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: KOSTRY

Příspěvekod Martinekk » pon pro 31, 2007 5:10 pm

Prívodný kábel k štartéru po 21 rokoch vyzerá presne takto: Obrázek

Obrázek
Strácalo sa na ňom veľa, a tak som ho dnes vymenil za nový. Pred zaizolovaním vyzeral takto:
Obrázek
Je to letecký kábel, silikónová+textilná izolácia(nepreklepe sa). Na vrch dostal pôvodné bužírky a dve vrstvy nevulkanizovanej gumy. Verím, že už ho vymieňať nebudem.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.

Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 812
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště/Město: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: KOSTRY

Příspěvekod Martinekk » čtv pro 30, 2010 2:42 pm

Pri jazde so zapnutými diaľkovými svetlami bolo po chvíli cítť smrad, ako spálené voľačo. Tak som sa na to dnes pozrel že kde čo zas vyhára. Pri tých prúdoch sa tomu ani moc nedivím... Vzdal to po 20 rokoch služby tento konektor http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGal ... 30c65a9a19 umiestnený je v staršom Liberku nad ľavou nohou spolujazdca vpredu. Hneď vedľa kúrenia. Je to už na treťom Liberku vytavené. Myslím že je to systémová chyba prejavujúca sa časom na každom Liberku... Strácalo sa tam cez 1,2V. Pri tom prúde celkom slušná kopa tepla, výsledok je pekne spečený. Oprava je jednoduchá a rýchla. Káble odcvaknúť, odizolovať v dĺžke cca 30mm, stočiť dokopy a PORIADNE zospájkovať dohromady. Bez spájkovania to vydrží pol roka a utaví sa znova, takže bacha na to. Valí tadiaľ okolo 30A. Diaľkové žiarovky, podsvietenie palubky, predný a zadný ventilátor topení, vykurovanie zadného ohna, blinkre... Keď sa tento konektor preruší vypálením, neostane funkčné okrem motora a možno rádia absolútne nič. Ani výstražné blinkre. Odporúčam prevnetnívne tento konektor spraviť ako sa patrí.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host