Opravny, servisy - Zkušenosti

Jak na to - vychytávky, které se můžou hodit
Uživatelský avatar
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1319
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod peple » čtv bře 02, 2006 7:31 am

Doufám že bude obrat k lepšímu
ČUS - PEPLEBUS

Uživatelský avatar
veros
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 105
Registrován: čtv zář 22, 2005 8:05 pm
Bydliště/Město: Kuřim
Kontaktovat uživatele:

Pipek z Jeseníku

Příspěvekod veros » čtv bře 02, 2006 9:56 am

Já si na pana Pipka stěžovat nemůžu. Sice je s ním občas po telefonu těžší domluva a není nejlevnější, ale práci minule odvedli dobrou (leč byl jsem tam zatím jen jednou - kompletní výměna brzd a nové zadní pružiny).

Tož aby tady nebyly jen samé negativní reakce. ;-)
Už asi nikdy nebudu mít tak skvělé auto. :-(

Uživatelský avatar
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1319
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod peple » čtv bře 02, 2006 10:53 am

Můj názor je že kažá opravna si dělá reklamu sama a od toho tu je tato rubrika :wink:
ČUS - PEPLEBUS

Uživatelský avatar
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1319
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod peple » sob kvě 13, 2006 7:13 pm

Dneska sem si udělal vejlet do Malšic u Tábora k panu Švadlenkovi protože sem sháněl pár drobností(tam a zpět 410km).
Předem sem se telefonicky dohodl na tom co potřebuju, kdy přijedu a za kolik to bude.
A moje celková zkušenost :?: :

Rychlá a jasná domluva
Vstřícnost a ochota
Parádní pokec o jakémkoli konkrétním Liberoproblému
:wink:

:!: Všem Liberátorům doporučuji :!:
ČUS - PEPLEBUS

Uživatelský avatar
Michal
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 18
Registrován: stř lis 09, 2005 2:12 am
Bydliště/Město: Praha

Příspěvekod Michal » pon črc 03, 2006 3:23 pm

Zdravim,
s Drobkem mam takovej problem, ze po nastartovani bezi jen na 2 valce, kouri a pokud to nedrzim alespon pod pulkou plynu, tak to chcipne.
Kdyz jsem to drzel pod plynem dokud se to nezahralo, tak se to kupodivu nakonec chytlo, ale jak to vychladlo, tak to dela zase to samy.
Svicky jsem vymenil, kabely zkontroloval a ten problem bohuzel pretrvava, akorat jsem zjistil, ze se nechyta prostredni valec.
Jiskry to hazi na vsech 3 svickach a ve vyssich tockach se to obcas chytne, takze rozdelovacem to taky nejspis nebude.
Volal jsem panu Svadlenkovi, probral s nim ten problem a ten mi rikal, ze to bude ve ventilech a to uz je bohuzel nad moje sily..
Pan Svadlenka zrovna odjizdi na dovolenou, takze cas nema, v ALM v Hostivari maji bohuzel nabito a v AWD o Liberu ani nechteli slyset :(

Nemate proto prosim tip na nejakeho mechanika ci schopneho cloveka v Praze, ktery by mi to byl schopen dat do kupy :?:
V sobotu jedu na tyden do Jiznich cech a to auto by se mi zrovna opravdu hodilo :roll:
Diky moc za tipy!

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště/Město: Děčín

Příspěvekod Karel » pon črc 03, 2006 3:32 pm

Bohuže mohu jen potvrdit závadu" ventilech" ze skušenosti mohu poradit aby sis pujčil popřípadě koupil sací a výfukový ventil .Pochybuji,když stím jezdíš dýl ,že ventily bude stačit srovnat na soustruhu nebo obrousit a zabrousit do sedel a pochopitelně musíš dát nové těsnění pod hlavu. Přeji zdar!
K.
:D :D :D
Naposledy upravil(a) Karel dne úte čer 12, 2007 8:01 am, celkem upraveno 1 x.
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
Michal
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 18
Registrován: stř lis 09, 2005 2:12 am
Bydliště/Město: Praha

Příspěvekod Michal » pon črc 03, 2006 6:34 pm

Karel: Nj, je to radost :roll: Osobne tak zkuseny, abych to udelal sam, nejsem, tak spis shanim nekoho, kdo by to zmaknout dokazal, ale urcite Diky za radu! :)

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště/Město: Děčín

Příspěvekod Karel » úte črc 04, 2006 2:47 pm

Ahoj je to asi pro Tebe z ruky ale tady v Děčíně to dělá Josef Výborný a dobře tel 605 447 381 a můžeš se odvolat na mne že Ti má pomoct.
K.
:D :D :D
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
Michal
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 18
Registrován: stř lis 09, 2005 2:12 am
Bydliště/Město: Praha

Příspěvekod Michal » úte črc 04, 2006 11:23 pm

Diky za tip, dobreho mechanika aby clovek pohledal :) Pro me to ted z ruky ale opravdu je. Musel bych to tam nechat odtahnout a to bych se asi nedoplatil..

Jinak jsem v Praze objevil dalsi opravnu, ktera dela Subaru: http://www.volny.cz/maydayben/servis.htm Takhle do hloubky zel motory ale nedela.

Obvolal jsem i pomnerne dost motoraru, ale s tema svatkama jsem si nemoh vybrat lepsi cas, tak holt dam busem a Drobka poresim, az se vratim.
Diky za ochotu :)

Uživatelský avatar
Petr K.
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 36
Registrován: čtv úno 23, 2006 9:54 am
Bydliště/Město: Praha

Příspěvekod Petr K. » čtv črc 20, 2006 10:47 am

Michal píše:Diky za tip, dobreho mechanika aby clovek pohledal :) Pro me to ted z ruky ale opravdu je. Musel bych to tam nechat odtahnout a to bych se asi nedoplatil..

Jinak jsem v Praze objevil dalsi opravnu, ktera dela Subaru: http://www.volny.cz/maydayben/servis.htm Takhle do hloubky zel motory ale nedela.

Obvolal jsem i pomnerne dost motoraru, ale s tema svatkama jsem si nemoh vybrat lepsi cas, tak holt dam busem a Drobka poresim, az se vratim.
Diky za ochotu :)


S panem Benkem z uvedeného odkazu jsem udělal dobrou zkušenost. Jeho prohlášení, že motory nedělá, považuju za velmi férové. Mám to radši, než když se dotyčný tváří, že to není problém, a pak odvede tragickou práci (zkušenost trochu v tomto duchu mám bohužel se servisem tuším na Hornoměcholupské). Z pana Benka mám pocit, že ví co dělá, má kontakty na dodavatele dílů (origo i náhrady) a za práci si účtuje dle mého názoru lidové ceny. Za vyvaření kastle v místě silentbloku tlumiče výfuku, svaření ulomeného vlnovce výfuku a výměnu výfukových těsnění (plus ještě vyspravení středního výfukového dílu), výměnu pístů pátých dveří a srovnání a přestříkání dvířek nádrže si tuším naúčtoval něco kolem dvou tisíc (včetně materiálu bez pístů dveří). Jen měl na začátku roku pozastavenou živnost, nevím jak je na tom teď.

2Michal: Jelikož budu taky muset řešit vadný ventil a jsem taky z Prahy, budu rád za nějaký tip nebo Tvojí zkušenost (přinejhorším holt vyrazím směrem Malšice :o) ).
Petr K.

Mirek
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 115
Registrován: stř čer 21, 2006 5:32 pm
Bydliště/Město: Stráž nad Nisou

Příspěvekod Mirek » úte srp 15, 2006 8:52 pm

Tak dneska jsem byl domlouvat novej vejfuk (poslední díl) v servisu "Spei výfuky" v Liberci. Jsou tam docela ochotný, tak jsem zvědavej na páteční realizaci výměny. Vejfuk tam vyjde na 3500,- a práce je zdarma, což je paráda. :D

edit: Tak nakonec mám vejfuk v garáži a dneska mě čeká trocha práce. V servisu na to koukali a nejspíš se lekli, jak je kolem motoru všechno nacpaný, zakrytovaný, přístup a pod. ... no prostě bych si to musel doma odstrojit a pak že mi ten vejfuk namontujou. Tak si to udělám radši celý sám. Jinak, vejfuk s těsněním mě nakonec vyšel na 3250,-.

Uživatelský avatar
Michal
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 18
Registrován: stř lis 09, 2005 2:12 am
Bydliště/Město: Praha

Příspěvekod Michal » stř srp 23, 2006 10:57 am

Cca. pred mesicem jsem dal Drobka, s tim zde popisovanym problemem, Do ALM v Hostivari.. Zkusenost je takova, ze slibovali, ze se na to podivaji do tri dnu, pak do tydne a presto, ze jsem jim nekolikrat rikal, ze pateho odjizdim na 14 dni na dovolenou a ze pokud s tim nebudou schopni nic udelat, ze si to odvezu, tak se nic nedelo, tudiz jsem musel pozadat znameho, aby to s nimi vyrizoval, a kontrola kompresi a ventilu se nakonec protahla na mesic a konstatovali jen to, ze v tom neni, ze mozna karburator, ale v tom uz se nevyznaj.
Nechaval jsem si tam premerit i elektriku a kdyz jsem si to prebiral, tak nefungovalo radio, hodiny, central,.. a navic bylo v motoru par nesesroubovanych krytu :roll:
Takze, pokud budu mluvit za sebe, tak ALM v Hostivari rozhodne nebrat :!:

Vcera jsem to odvezl k panu Svadlenkovi do Malsic a vysledek je takovy, ze je to klasicka achilova pata vsech starsich Liber - karburator.

2Petr.K: S tim ventilem Ti bohuzel neporadim, ale s tema Malsicema rozhodne nic nezkazis, hlavne ne Hostivar! ;o)

Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 507
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště/Město: Praha 4

Příspěvekod Petr+Barča » stř srp 23, 2006 11:54 am

V Hostivaři nemají stará liberka rádi . Vlastně v žádném značkovém i neznačkovém servisu subaru nemají stará liberka rádi . To je můj poznatek z dob když jsem ještě chtěl jezdit do servisů .
P+B.

Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1710
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Bydliště/Město: Desná v Jizerských horách

Příspěvekod dědek » stř srp 23, 2006 7:23 pm

Taky si myslím, že servis jen úplně nakonec! Po zkušenostech, když jsem Libero koupil a měl strach, že je to úplně něco jiného, než jsem kdy vlastnil, a jel jsem měnit olej a pak spojku- ted už si myslím, že to je pořád auto, co se dá doma opravit. Dědek

Uživatelský avatar
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1319
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod peple » ned pro 03, 2006 2:00 pm

Napsal Lubsus :arrow: přesunuto sem

Varování před "jesenickým" panem Pipkem!

Pan Pipek je člověkem, který, pokud mu dáte tu šanci, je schopen vás sedřít (z finančního hlediska) až na kůži a, což je ještě horší, nechá si zaplatit za práci, kterou neodvedl!
Protože jsem měl s jeho servisem před cca osmi lety celkem dobrou zkušenost, má ostražitost tím byla oslabena. V jeden den mi tehdy seřídili celý vůz, včetně výměny rozvodového řemene. Měl jsem tehdy Subaru Justy 1,2 s karburátorem. Po devastaci mého původního vozu na 12. km dálnice D1, jsem si udělal přestavbu, novější Justy se vstřikováním.
Protože jsem měl spodek vozu takřka rozebrán a důvěrně jsem znal jeho části, měl jsem tak detailní přehled o všech příslušenstvích vozu a o jejich stavu. Jelikož mě však brzy končila technická a neměl jsem čas se ve voze šťourat, rozhodl jsem se věc svěřit osvědčenému servisu. Pan Pipek se nabídl, že do týdne vše zařídí, včetně technické. Po oné předem dojednané lhůtě jsem zmíněnému servismanovi a automobilovém závodníkovi v jedné osobě volal a bylo mi jím sděleno, že na voze bylo mnoho práce, že si mám přijet až za další týden. Tak jsem také učinil. Chtěl jsem hlavně, aby vyměnili hadičky brzdového systému, dále, aby na vůz namontovali nové kotouče a destičky.
Zachoval jsem se jako důvěřivý trouba a účtovanou práci a spotřebovaný materiál jsem si nezkontroloval, ba dokonce jsem si nevzal ani účtenku či jiný doklad. Pan Pipek argumentoval tím, že by mi pak musel připočíst i DPH a celé by se to prodražilo. Předem sepsanou objednávku s mnou požadovanými opravami pak ode mne vymámil.
Až doma jsem pak postupně zjišťoval, jaký jsem vůl a jak jsem se nechal od toho prošedivělého gaunera napálit!!!
Zjistil jsem, že sice vyměnili oba brzdové kotouče a patrně i obložení zadních kol, ale také to, že staré brzdové hadičky nechali na svém místě, stejně tak nevyměnili brzdovou kapalinu, v chladicím systému zůstala stará směs (do-18 st. C). Do motoru sice nalili nový olej, ale ponechali starý výpustní šroub i těsnění. Stějně postupovali i u výměny mazacího média v automatické převodovce (ECVT). Zaplatil jsem rovněž i za nastříknutí podvozku bitumenovým nátěrem - rovněž neprovedeno!
Nakonec mi některý z neumětelů ze stáje pana Pipka, či dokonce on sám, "ozdobil" levý přední blatník zdaleka vyditelným důlkem v jehož středu se vyjímal asi pěticentimetrový hluboký šrám v laku. K jeho autorství se samozřejmě dotyční nepřihlásili.
Navíc, už během cesty domů jsem zjistil, že automobil nějak více hltá.
Před seřízením ventilů v Pipkově autovrakovišti jsem měl spotřebu cca 6,5 litrů/100km. Nyní "žere" i přes osm litrů při stejném stylu jízdy a motor má nepravidelný chod.
Vzpomínám si, že ve dvoře u Pipků stál zcela shodný vůz s tím mým a pan Marcel Pipek tvrdil, že patří jeho manželce. Chtěl si snad dotyčný vytvořit z mého vozítka levný zdroj náhradních dílů?
Celá tato drsná a smutná zkušenost mně přišla na rovných 25.000 Kč!!!
Vůz, který jsem pořídil na onu přestavbu mě přišel na 20.000Kč.
A tím se jeho cena tedy rázem zdvojnásobila. Budu mu muset asi věnovat ještě hodně času, aby po takovéto opravě pana odborníka na automobilovou techniku a hlavně na podvody, nějakou dobu slušně jezdil.
Poučení je to hořké - další zkušenost, že nějaká vzájemná dohoda, uzavřená chlapským potřesením rukou, už dnes zdaleka neplatí.
Vše si budu dělat na autě sám. A doporučuji velmi naléhavě: "Podniku pana Pipka v České Vsi u Jeseníku se zdaleka vyhněte!!!
Ten člověk je ve skutečnosti obyčejný zloděj a podvodník, i když by se to na první pohled nezdálo!
ČUS - PEPLEBUS

Mirek
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 115
Registrován: stř čer 21, 2006 5:32 pm
Bydliště/Město: Stráž nad Nisou

Příspěvekod Mirek » čtv čer 07, 2007 6:13 pm

Dnes jsem si přivezl Liberko z VJ Cars, nechával jsem dělat GO motoru. (divně klepal a žral olej) Konečně mi autíčko normálně startuje, je klidnější, tišší,... uvidíme po zajetí, snad to bude ještě lepší. Takže první zkušenost se servisem a zatím paráda. :D

Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1710
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Bydliště/Město: Desná v Jizerských horách

Příspěvekod dědek » pát čer 08, 2007 7:37 am

A přitom GO, když seženeš ty správný díly, je hračka i pro nezkušeného amatéra pod vedením někoho, kdo to už dělal. Dědek
A další změna Toyota RAV4 2.2 diesel 4x4, VW T4 Multivan 2.4D a pořád bez Libera

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště/Město: Děčín

Příspěvekod Karel » pát čer 08, 2007 9:07 am

dědek píše: je hračka i pro nezkušeného amatéra

Tak to bych nikdy netvrdil :!:
K.
notworthy.gif
Nikdo není dokonalej.

Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1710
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Bydliště/Město: Desná v Jizerských horách

Příspěvekod dědek » pát čer 08, 2007 9:34 am

Jo, Karle máš pravdu. Kdo neviděl rozebraný motor a nemá aspoň trochu "ánung" jak na to, není to tak jednoduchý a já to trochu přehnal. Na mysli jsem měl tu pochvalu pro servisy, který já osobně "nemusím" Dědek
A další změna Toyota RAV4 2.2 diesel 4x4, VW T4 Multivan 2.4D a pořád bez Libera

Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště/Město: Děčín

Příspěvekod Karel » pát čer 08, 2007 10:14 am

Jest-li chceš generálku motoru aby vydržel 150-200 000km tak jedině dobrá motorářská firma :!:
doma to bez strojního vybavení neudělá nikdo ani ten" skušený co už to někdy dělal".To prostě nejde :!: Jen se vyhoděj peníze za náhradní díly :!: A ještě poznámka :idea: asi žádný servis nemá motoráře s odpovídajícím zázemím :!: Tady se vymění co se vyměnit dá,případně dle potřeby brus kliky,nové kroužky,šály a odchod :!:
K.
:twisted:
Nikdo není dokonalej.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host