Stránka 1 z 1

Zapojení podtakových hadiček E10 a E12 85-93

Napsal: sob úno 04, 2006 10:39 pm
od Honza
Zapojení podtakových hadiček Libero E10 85-93

Obrázek

zapojení podtakových hadiček Libero E12 85-93

Obrázek

Re: Zapojení podtakových hadiček E10 a E12 85-93

Napsal: sob kvě 17, 2008 6:22 am
od Lubomír
podtlaky-schema.jpg
podtlaky-schema.jpg (85.43 KiB) Zobrazeno 23539 x
aj toto by mohlo pomôcť... je to pre karburátor s jednou trubkou, podtlaky pre 4WD sú štandart, od parohov sania, ale aj parohy sú s 1,2aj tromi vývodmi - asi sa šetrili Tkusy na hadičkách.
podtlaky-schema.jpg
podtlaky-schema.jpg (85.43 KiB) Zobrazeno 23539 x
no a takto je to v skutočnosti...

Re: Zapojení podtakových hadiček E10 a E12 85-93

Napsal: stř lis 26, 2008 4:26 pm
od Barkasník
:idea: Tahle vypadá zapojení podtlaků v našem liberu E12 s manuálním sytičem tak, jak jsem to koupil. Funguje to už rok a půl bez problémů. :shock:

Re: Zapojení podtakových hadiček E10 a E12 85-93

Napsal: pon říj 18, 2010 6:06 pm
od škatulka
Moje Škatulka E12 r.v.95 má automat. sytič, 3 vývody na karburátoru a 3 vývody na sacím potrubí.
Při prohlížení výše uvedeného schématu od Honzy jsem si všiml zapojení podtlaku pro reg.rozdělovače
(bílá hadička) od levého vývodu karburátoru (pohled ze zadu) na T kus s odbočkou kamsi na sací potrubí
a pokračující na rozdělovač. Já mám pouze propojený levý vývod karburátoru s rozdělovačem. Pokud do
této cesty zapojím vakuometr, neukáže žádný podtlak v celém rozsahu otáček. To znamená že, celou dobu
co mám Libero, jezdím bez podtlakové regulace předstihu. Je to pravda?
Podle mne by měl předstih regulovat podtlak za škrtící klapkou, tzn. ze sacího potrubí.