Zapojení podtakových hadiček E10 a E12 85-93

Odkazy na návody, dokumentaci a další radosti
Odpovědět
Uživatelský avatar
Honza
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 78
Registrován: pát zář 23, 2005 4:15 pm
Bydliště: Praha 2
Kontaktovat uživatele:

Zapojení podtakových hadiček E10 a E12 85-93

Příspěvek od Honza »

Zapojení podtakových hadiček Libero E10 85-93

Obrázek

zapojení podtakových hadiček Libero E12 85-93

Obrázek
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Zapojení podtakových hadiček E10 a E12 85-93

Příspěvek od Lubomír »

podtlaky-schema.jpg
podtlaky-schema.jpg (85.43 KiB) Zobrazeno 23023 x
aj toto by mohlo pomôcť... je to pre karburátor s jednou trubkou, podtlaky pre 4WD sú štandart, od parohov sania, ale aj parohy sú s 1,2aj tromi vývodmi - asi sa šetrili Tkusy na hadičkách.
podtlaky-schema.jpg
podtlaky-schema.jpg (85.43 KiB) Zobrazeno 23023 x
no a takto je to v skutočnosti...
Přílohy
podtlaky31_po_vymene.jpg
podtlaky31_po_vymene.jpg (375.05 KiB) Zobrazeno 23023 x
Naposledy upravil(a) Lubomír dne čtv zář 29, 2016 7:56 pm, celkem upraveno 2 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
Barkasník
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 24
Registrován: stř črc 12, 2006 6:16 pm
Bydliště: Brunšov - Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení podtakových hadiček E10 a E12 85-93

Příspěvek od Barkasník »

:idea: Tahle vypadá zapojení podtlaků v našem liberu E12 s manuálním sytičem tak, jak jsem to koupil. Funguje to už rok a půl bez problémů. :shock:
Přílohy
Podtlaky s manuální sytičem.jpg
Podtlaky s manuální sytičem.jpg (121.46 KiB) Zobrazeno 28865 x
škatulka
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 234
Registrován: čtv srp 09, 2007 11:42 am
Bydliště: Dobruška

Re: Zapojení podtakových hadiček E10 a E12 85-93

Příspěvek od škatulka »

Moje Škatulka E12 r.v.95 má automat. sytič, 3 vývody na karburátoru a 3 vývody na sacím potrubí.
Při prohlížení výše uvedeného schématu od Honzy jsem si všiml zapojení podtlaku pro reg.rozdělovače
(bílá hadička) od levého vývodu karburátoru (pohled ze zadu) na T kus s odbočkou kamsi na sací potrubí
a pokračující na rozdělovač. Já mám pouze propojený levý vývod karburátoru s rozdělovačem. Pokud do
této cesty zapojím vakuometr, neukáže žádný podtlak v celém rozsahu otáček. To znamená že, celou dobu
co mám Libero, jezdím bez podtlakové regulace předstihu. Je to pravda?
Podle mne by měl předstih regulovat podtlak za škrtící klapkou, tzn. ze sacího potrubí.
Odpovědět