Shodou nahod jsem nasel na googlu http://books.google.cz/books?id=aPNcAgAAQBAJ nahled servisniho manualu pro Sambar 660.
I presto ze to je torzo tam je docela dost zajimavych veci, ktere jsou shodne s Liberem.
Subaru Sambar 660 - sevisni manual
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2318
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Subaru Sambar 660 - sevisni manual
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual
Covex dakujem velmi pekne za tento link,zvazoval som o zadovazeni si tejto knizky, stale totiz spekulujem kupit prevodovku sambara z jpn.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1767
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual
Starý libero mi nejede víc jak 130 s nohou na zemi
s novym dokážu jet i přes 160 a to jen lechtám plyn
motoricky mi to příjde podobný, i když novější model je přeci jen živější. Taky zvažuju o inovaci- chtěl bych do starýho dát převodovku z novýho. Uvidim co to bude dělat. Mišus
s novym dokážu jet i přes 160 a to jen lechtám plyn
motoricky mi to příjde podobný, i když novější model je přeci jen živější. Taky zvažuju o inovaci- chtěl bych do starýho dát převodovku z novýho. Uvidim co to bude dělat. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual
misus- ta maximalka nie je prevodovke- totiz novsi model ma sice rychlejsiu 5ku,ale kratsi staly prevod. Nemam tie cisla teraz pri sebe,ale tusim vysledny prevod na strasom liberu je rychlejsi. Takze skor to bude o limite otacok motorov- teda konkretne zapalovanie. Na E12 ta skrinka za tapacirom (tranzistor zapalovanie) sice funguje cisto analogovo,ale ma viac funkcii-startovaci predzapal,vlastnu mapu predstihu,a - a to bude podstatne-aj limiter otacok- takze tam bude pres zakopany-E12 nedovoli motor tocit do takych otacok,teda preto aj nizsia maximalka. Na limiter som prisiel cisto nahodou- pouzil som to zapalovanie vo fiatke (4valec-vyssia frekv. impulzov) a aha- motor tocil max 3500ot.! Kedze som to zapalovanie potreboval kvoli vlastnej mape predstihu,zacal som sa v tom rypat,vsetko sa da ladit odpormi vo vnutri zapalovania. Navyse,co si pamatam,na mojom Libere sa motor podla dorobeneho otackomera nechcel velmi tocit nad 5000ot. Justy ma otackomer do 8000 a cervene pole zacina tusim pri 6500ot.. pravdepodobne aj novsie Libero teda ide tocit viac ako stare.
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1487
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual
Pokud se dobře pamatuju, někde v technických údajích staršího Libera jsem četl, že maximální rychlost 120 km/h dosahuje na čtvrtý rychlostní stupeň. Pětka se tedy bere už jako "ekonomická" - s tím, že k dosažení větší rychlosti než na čtyřku už nestačí moment. V reálu se Libero rozjede na pětku víc (motory mívají obvykle i po letech o něco větší výkon než se udává v TP), ale určitě ne na tolik, aby to otáčkama odpovídalo rychlosti 120 na čtyřku. Takže spíš než omezovač maximálku limituje výkon, respektive průběh točivého momentu motoru. Možná by jelo rychleji s trochu kratší pětkou, ale pro spotřebu je určitě lepší ta dlouhá.
PS: Kdybys Mišusi dal do staršího převodovku z nového, musel bys vyměnit i přední diferák.
PS: Kdybys Mišusi dal do staršího převodovku z nového, musel bys vyměnit i přední diferák.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1767
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual
přední diferák? počet zubů- sladěnost se zadnim diferenciálem?
Do budoucna plánuju komplet spodek s elektroinstalací vršek- karoserie star. Libera
už tak jsem nějaký inovce udělal, ale stejně mi přijde ten rám poddimenzovanej, nový libero má rám o 80% robustnější...
Do budoucna plánuju komplet spodek s elektroinstalací vršek- karoserie star. Libera

už tak jsem nějaký inovce udělal, ale stejně mi přijde ten rám poddimenzovanej, nový libero má rám o 80% robustnější...
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1487
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual
No samozřejmě předek i zadek musí mít stejný stálý převod. A posazení kastle ze staršího na rám novějšího bude docela oříšek, protože mají různý rozvor.přední diferák? počet zubů- sladěnost se zadnim diferenciálem?
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1767
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual
všechno jde, když se chce 

Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti