Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Odkazy na návody, dokumentaci a další radosti
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1957
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Bydliště/Město: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod covex » stř led 08, 2014 5:27 pm

Shodou nahod jsem nasel na googlu http://books.google.cz/books?id=aPNcAgAAQBAJ nahled servisniho manualu pro Sambar 660.
I presto ze to je torzo tam je docela dost zajimavych veci, ktere jsou shodne s Liberem.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod gari » stř led 08, 2014 7:44 pm

Covex dakujem velmi pekne za tento link,zvazoval som o zadovazeni si tejto knizky, stale totiz spekulujem kupit prevodovku sambara z jpn.

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1443
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod Mis.us » stř led 08, 2014 7:54 pm

Starý libero mi nejede víc jak 130 s nohou na zemi

s novym dokážu jet i přes 160 a to jen lechtám plyn

motoricky mi to příjde podobný, i když novější model je přeci jen živější. Taky zvažuju o inovaci- chtěl bych do starýho dát převodovku z novýho. Uvidim co to bude dělat. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 247
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště/Město: SK Nitra

Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod gari » stř led 08, 2014 9:23 pm

misus- ta maximalka nie je prevodovke- totiz novsi model ma sice rychlejsiu 5ku,ale kratsi staly prevod. Nemam tie cisla teraz pri sebe,ale tusim vysledny prevod na strasom liberu je rychlejsi. Takze skor to bude o limite otacok motorov- teda konkretne zapalovanie. Na E12 ta skrinka za tapacirom (tranzistor zapalovanie) sice funguje cisto analogovo,ale ma viac funkcii-startovaci predzapal,vlastnu mapu predstihu,a - a to bude podstatne-aj limiter otacok- takze tam bude pres zakopany-E12 nedovoli motor tocit do takych otacok,teda preto aj nizsia maximalka. Na limiter som prisiel cisto nahodou- pouzil som to zapalovanie vo fiatke (4valec-vyssia frekv. impulzov) a aha- motor tocil max 3500ot.! Kedze som to zapalovanie potreboval kvoli vlastnej mape predstihu,zacal som sa v tom rypat,vsetko sa da ladit odpormi vo vnutri zapalovania. Navyse,co si pamatam,na mojom Libere sa motor podla dorobeneho otackomera nechcel velmi tocit nad 5000ot. Justy ma otackomer do 8000 a cervene pole zacina tusim pri 6500ot.. pravdepodobne aj novsie Libero teda ide tocit viac ako stare.

Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1287
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště/Město: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod Tuti » stř led 08, 2014 11:25 pm

Pokud se dobře pamatuju, někde v technických údajích staršího Libera jsem četl, že maximální rychlost 120 km/h dosahuje na čtvrtý rychlostní stupeň. Pětka se tedy bere už jako "ekonomická" - s tím, že k dosažení větší rychlosti než na čtyřku už nestačí moment. V reálu se Libero rozjede na pětku víc (motory mívají obvykle i po letech o něco větší výkon než se udává v TP), ale určitě ne na tolik, aby to otáčkama odpovídalo rychlosti 120 na čtyřku. Takže spíš než omezovač maximálku limituje výkon, respektive průběh točivého momentu motoru. Možná by jelo rychleji s trochu kratší pětkou, ale pro spotřebu je určitě lepší ta dlouhá.

PS: Kdybys Mišusi dal do staršího převodovku z nového, musel bys vyměnit i přední diferák.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1443
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod Mis.us » stř led 08, 2014 11:38 pm

přední diferák? počet zubů- sladěnost se zadnim diferenciálem?

Do budoucna plánuju komplet spodek s elektroinstalací vršek- karoserie star. Libera :D
už tak jsem nějaký inovce udělal, ale stejně mi přijde ten rám poddimenzovanej, nový libero má rám o 80% robustnější...
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus

Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1287
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště/Město: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod Tuti » pát led 10, 2014 9:54 am

Mis.us píše:přední diferák? počet zubů- sladěnost se zadnim diferenciálem?


No samozřejmě předek i zadek musí mít stejný stálý převod. A posazení kastle ze staršího na rám novějšího bude docela oříšek, protože mají různý rozvor.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1443
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Bydliště/Město: Praha,matka všech měst (Praha 5)
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod Mis.us » pát led 10, 2014 10:04 am

všechno jde, když se chce :)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX 38kw -1989
Subaru 1.8 GL 4WD Coupé 72kw - 11/85
Subaru 1.8 GL 4WD RX Coupé 100kw - 10/87

-JO ŘIDIČ,TEN TVRDEJ CHLEBA MÁ------------>Čus--->Mišus


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host