Prodat nebo neprodat

Volný pokec (nejen) o Subaru Libero
Odpovědět
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Prodat nebo neprodat

Příspěvek od dědek »

Tak jsem včera večer v televizi koukal jako puk , kam pan Bursík dohnal české motoristy. Docela pěkná Š-120 (model M- žádná shnilá užovka) v bazaru za 15stovek a slušný Favorit za sedm tisíc. Trumf tomu dal jeden "bazarník" , který vybízel diváky, ať si přijdou pro jedno (vypadalo docela slušně) auto úplně zadarmo. A tak jsem zvědav jak to "zamává" s cenou především straších Liber, který se budou příští rok nabízet. Jenže, pokud byla cena dneska už tak za patnáct tisíc , budou nejspíš neprodejný, něboť by musely stát tak 5tisíc, což si prodávající rozmyslí a když se ho bude chtít zbavit, šoupne ho, dokud je celý na ekologickou likvidaci. A tak se nám rýsuje možnost zdroje náhradních dílů. Slyšel jsem, že tam se dá "koupit" takový vrak za dva tisíce. A je to stejný i pro toho, kdo ho tam přiveze. Pro trvalé odhlášení na Úřadě je potřeba papír s razítkem o odevzdání auta k ekologické likvidaci, ale můžete si tam hned za "cenu" šrotu svoje autíčko hned koupit a odjet s ním domů a použít na ND nebo stavbu něčeho podobného, co si postavil na Slovensku známý od Lubomíra. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2471
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Prodat nebo neprodat

Příspěvek od covex »

Pokud jsem dobre cetl tak od pristiho roku NENI potreba doklad o ekologicke likvidaci, pokud dodas cestne prohlaseni, ze auto vyuzijes jinak (treba jako kralikarnu).
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Re: Prodat nebo neprodat

Příspěvek od dědek »

Tak tohle by byla po dlouhé době opět jedna pozitivní zpráva. Aut odhlášených v nabídce už je ted´ jak šafránu. Jestli víš, kde se dají sehnat o téhle změně nějaké informace, sem s nimi. Dík Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2471
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Prodat nebo neprodat

Příspěvek od covex »

Nemuzu to najit.. asi haluz nebo nevim...
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Prodat nebo neprodat

Příspěvek od Lubomír »

A ktorý správný Liberátor by odovzdal na likvidáciu svoje Liberko, keď mu pán premiér v telke do očí prisľúbi, že dostane od štátu príspevok až 2000.- EURO (!)
na kúpu nového auta ... Tým vlastne moje staršie Liberko,( ponúkané za nejakých 30 000.- slovenských ) získalo hodnotu 60 000.- :lol:
Pripadá mi nespravodlivé šoupnúť Liberko do šroťáku hned vedla kompletne vyhnitej 120tky bduh.gif
a ísť si kúpiť nejaký nablýskaný plneelektronizovaný zázrak na lízing za cenu pravidelne navýšenú o tých 2000Eurákov oproti cene za hranicami, pričom iba havarijná poistka na novú káru (je povinná a platí sa pred uzatvorením zmluvy) v iba jednej menovanej poisťovni a síce vo výške najmenej 1500Eur, lízingový poplatok "s nulovým navýšením" tipujem na 200Eur, prihlásenie na značky a doplnenie povinnej výbavy mi rádi urobia za mierny poplatok, len aby som mal komfort a spokojnosť za nejakých trebars 300Eurákov, je to služba pre zákazníka, ale zadarmo nemôže byť, veď mi ušetrí nejaké dni dovolenky a vybavovačky po úradoch, ale nemusím ju prijať. No a pri servisných prehliadkach zadarmo je predsa treba zaplatiť nevymenený olej(- ná čo scete,šak bol ešče dobrý), sviečky (- sada je predsa 4ks, aj na trojvalec) a filtre (-včíl sa ešče tak nepráší, a boli skoro jak nové), takže bubáky prídu domov, k predajcom. Presvedčte ma niekto, že nemám pravdu....
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Odpovědět