Co v inzerátu zaujme nebo odradí ?!?
Co v inzerátu zaujme nebo odradí ?!?
má přezdívka je poldík pátrač a pracuji pro konkurenci. Ale to není podstatné.
Stále více je dováženo vraků, které se levně nakoupí a draze prodají. A co chudák nový majitel vytouženého autíčka. Může dle zákonů poukázat na skrytou vadu a odstoupit od smlouvy. Skutečnost je trošku jiná, zákon se hrbí někde v koutku a tak nový majitel chvilku opravuje, opravuje a opravuje. Pak dojdou finance i trpělivost nad nikdy nekončící opravou a auto je rázem na prodej. Jde li o poctivku je na náhradní díly; v opačném případě se kolotoč opakuje.
Pozornému čtenáři neujde, že některým prodejcum toto fórum již docela vadí.Možná je přimělo jít s cenou dolu. Nestálo by za to některé nalezené inzeráty pěkně rozpitvat?
Možná by to bylo oběma stranám ku prospěchu.
Stále více je dováženo vraků, které se levně nakoupí a draze prodají. A co chudák nový majitel vytouženého autíčka. Může dle zákonů poukázat na skrytou vadu a odstoupit od smlouvy. Skutečnost je trošku jiná, zákon se hrbí někde v koutku a tak nový majitel chvilku opravuje, opravuje a opravuje. Pak dojdou finance i trpělivost nad nikdy nekončící opravou a auto je rázem na prodej. Jde li o poctivku je na náhradní díly; v opačném případě se kolotoč opakuje.
Pozornému čtenáři neujde, že některým prodejcum toto fórum již docela vadí.Možná je přimělo jít s cenou dolu. Nestálo by za to některé nalezené inzeráty pěkně rozpitvat?
Možná by to bylo oběma stranám ku prospěchu.
Jestliže chce zůstat někdo v anonymitě, tak spravidla něco skrývá,a o prodejcích to platí dvojnásob.Možná by ty prodavače tady někdo z nás mohl poznat a ostatní tak mohl varovat,proto se ani neregistrují.To není osobně na tebe, výše uvedený,ale převážně na prodejce z Fóra,ikdyž by ses mohl taky zaregistrovat.Vítej mezi námi.
Dandy
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Ať se přihlásí ten kdo chce. Kdo nechce ať si je anonymní.
Mám možnost číct IP adresy uživatelů a proto informace pro všechny poctivě přihlášené:
IP adresa příspěvku nahoře "poldíka pátrače" je 85.70.140.152
Uživatelé zasílající příspěvek z této IP adresy jsou:
Anonymní [ 26 Příspěvky ]
Baluu [ 8 Příspěvky ]
®raf [ 4 Příspěvky ]
To ale samozřejmě nic nevysvětluje
Mám možnost číct IP adresy uživatelů a proto informace pro všechny poctivě přihlášené:
IP adresa příspěvku nahoře "poldíka pátrače" je 85.70.140.152
Uživatelé zasílající příspěvek z této IP adresy jsou:
Anonymní [ 26 Příspěvky ]
Baluu [ 8 Příspěvky ]
®raf [ 4 Příspěvky ]
To ale samozřejmě nic nevysvětluje
Nejsem majitelem japonského BIG WHEEL OFFroad-busu, ale často si ho půjčuji. Ti šílenci jich mají několik. Já si půjčuji jejich ROSNIČKU. A protože mám dosti volna, tak lovím v inzerátech u nás i za hranicemi. Jde o sbírku nikoli prodej. Ze všech u nás mnou nalezených (do r. 93) se mi prý nepodařilo najít originál. Není to zvláštní? Jak může například projít STK papíry E10 x auto E12?
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
papíry E10xauto E12
Vysvetlenie je jednoduché:
-Všetky E10 už dávno zhnili - E10 má karosériu uplne bez nejakého zinkovania a podobných zpracovaní karosérie pred náterom, ako je dnes dobrým zvykom. Na zraze bolo možné vidieť karosérie v rôznom štádiu rozkladu...aj E12-tkové sú také, len mladšie...
-Karosérie majú iba prinitované čísla, E12-tkové sedia na ráme E10 bezproblémovo, stačí vymeniť.
-Agregáty E10 a E12 medzi sebou rozozná iba Liberátor s praxou, nie technik STK, a ani nemá veľký dôvod merať zdvihový objem motora, dôležité je, že to nedymí, brzdí, svieti a je zaplatený poplatok za STK - nie? A sem tam prerazené číslo sa síce dá rozoznať, ale má to zmysel pri auťáku za nejakých 20 000.- , čo už asi aj tak nabudúce nepríde na STK, lebo určite odhrdzavie až po čiaru ponoru...
Tak ja myslím, že pre toto všetko. A mám určite originálny motor. 100%.
-Všetky E10 už dávno zhnili - E10 má karosériu uplne bez nejakého zinkovania a podobných zpracovaní karosérie pred náterom, ako je dnes dobrým zvykom. Na zraze bolo možné vidieť karosérie v rôznom štádiu rozkladu...aj E12-tkové sú také, len mladšie...
-Karosérie majú iba prinitované čísla, E12-tkové sedia na ráme E10 bezproblémovo, stačí vymeniť.
-Agregáty E10 a E12 medzi sebou rozozná iba Liberátor s praxou, nie technik STK, a ani nemá veľký dôvod merať zdvihový objem motora, dôležité je, že to nedymí, brzdí, svieti a je zaplatený poplatok za STK - nie? A sem tam prerazené číslo sa síce dá rozoznať, ale má to zmysel pri auťáku za nejakých 20 000.- , čo už asi aj tak nabudúce nepríde na STK, lebo určite odhrdzavie až po čiaru ponoru...
Tak ja myslím, že pre toto všetko. A mám určite originálny motor. 100%.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Vždyť tento týden jsme na jiném místě pitvali inzerát na Libero dvacet let staré, které "jezdí" na naftu a země původu to má znamenat -smontované a odeslané- ČR. Ne, že by to od počátku vozítko "podezřelé a rychle pryč od něj", ale o něčem vypovídá. Je-li majitelkou žena, zpravidla bude i trochu "ošizená "údržba, ale i opak může být pravdou. "Majitelka" je také spíš tlumočnicí nějakého nakukaného názoru, než pravdivého stavu o vozidle. Ale sáhněme si všichni do svědomí. Jak se starý auto prodává? Nejprve ohlásím v práci, že je naprodej a když se neozve nikdo z rozšiřujícího se počtu oslovených, následuje inzerát a v posledním řadě, šup s ním do bazaru. Baztarista, který má pod palcem nějakého zájemce o právě nabízené auto dělá trochu drahoty, ale auto nakonec za cenu výhodnou pro něj vezme. Není-li nikdo v dohledu, kdo by právě vaše auto chtěl, bude děsně brečet, že to za vaši cenu nikdo nekoupí a bude tu rok stát a ať to odvezete jinam nebo cenu hodně dolů.
Mě se tento způsob prodeje krajně příčí a tak auta v bazaru kupuju jen velmi velmi zřídka a to ještě na doporučení někoho, kdo ho tam dal. Poznat, jak je to s "pravdivostí" předkládaných údajů je taky velmi složité. Ten, kdo to udělal, čekal, že se v tom bude někdo hrabat a udělal to šikovně, aby se to moc nepoznalo. A poznáte-li na první pohled , že nebouraný auto má znatelně jiný odstín barvy na polovině auta a ihned poznatelný jiný přední podběh než ten druhý, už nemusím ani koukat na nic jiného, protože, bylo-li tohle zatajeno, nelze věřit ničemu dalšímu, i kdyby to byla stokrát pravda. Na druhou stranu se mi však stalo, že když jsem poptával auto, řekl mi jeden známej, vidíš, že jsi to neřekl dřív . Včera večer přišla do hospody jedna "pražačka", ať hostinský vyhlásí jestli někdo nekoupí škodovku za dvacet tisíc. Hostinský takto "uveřejnil" inzerát staré paní a chlapy se od píva jen řechtali. Jen jeden co si tam byl se džbánkem přez ulici s tou paní šel a nakonec koupil kupátko s dvaceti tisíci na tachometru opravdu za dvacet , ačkoliv se v té dově tyhle auta prodávala za čtyřicet i víc. Paní byla z Prahy, kde si podala inzerát ve znění "prodám ojetou škodovku za dvacet tisíc" a nikdo se neozval. Auto stálo dva roky od smrti majitele u chalupy pod Černou Studnicí, paní o tom nic nevěděla, jak to s auty chodí a byla spokojená, že ji nový majitel napsal potvrzení, že ji dal zmíněné peníze a s tímto dokladem šla k notáři zaplatit poplatek za "dědictví". Takže není inzerát jako inzerát a často neuškodí se i na prvý pohled "zatratitelný" inzerát podívat.Dědek
Mě se tento způsob prodeje krajně příčí a tak auta v bazaru kupuju jen velmi velmi zřídka a to ještě na doporučení někoho, kdo ho tam dal. Poznat, jak je to s "pravdivostí" předkládaných údajů je taky velmi složité. Ten, kdo to udělal, čekal, že se v tom bude někdo hrabat a udělal to šikovně, aby se to moc nepoznalo. A poznáte-li na první pohled , že nebouraný auto má znatelně jiný odstín barvy na polovině auta a ihned poznatelný jiný přední podběh než ten druhý, už nemusím ani koukat na nic jiného, protože, bylo-li tohle zatajeno, nelze věřit ničemu dalšímu, i kdyby to byla stokrát pravda. Na druhou stranu se mi však stalo, že když jsem poptával auto, řekl mi jeden známej, vidíš, že jsi to neřekl dřív . Včera večer přišla do hospody jedna "pražačka", ať hostinský vyhlásí jestli někdo nekoupí škodovku za dvacet tisíc. Hostinský takto "uveřejnil" inzerát staré paní a chlapy se od píva jen řechtali. Jen jeden co si tam byl se džbánkem přez ulici s tou paní šel a nakonec koupil kupátko s dvaceti tisíci na tachometru opravdu za dvacet , ačkoliv se v té dově tyhle auta prodávala za čtyřicet i víc. Paní byla z Prahy, kde si podala inzerát ve znění "prodám ojetou škodovku za dvacet tisíc" a nikdo se neozval. Auto stálo dva roky od smrti majitele u chalupy pod Černou Studnicí, paní o tom nic nevěděla, jak to s auty chodí a byla spokojená, že ji nový majitel napsal potvrzení, že ji dal zmíněné peníze a s tímto dokladem šla k notáři zaplatit poplatek za "dědictví". Takže není inzerát jako inzerát a často neuškodí se i na prvý pohled "zatratitelný" inzerát podívat.Dědek
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Všichni víme, že Libero se neprodávalo na našem trhu a není to auto úplně běžné. z toho asi pramení zmatek v papírech. Abych se přiznal - já mám v techničáku E10, rok 1992, obsah 1200, řízený katalyzátor. Na tyhle údaje auto někdo přihlásil - představuju si to tak, že jakýsi technik řekl jo, tohle znám, to je to SUBARU E10" - a už to tam ťukal. Před lety jsem měl FIATa 127, techničák k němu byl duplikát (asi se předchozí majitelé už do toho prvního nevešli) - a v tom TP bylo napsáno pět dveří, i když se tohle auto nikdy jako pětidveřové nevyrábělo. Taky to nikomu nevadilo. Prostě papír snese všechno - i s razítkem.Jak může například projít STK papíry E10 x auto E12?
A sme ludé, nejsme stroje!
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Ale přijeď si na STK s autem, který má zapsaný tažný zařízení bez něj. To je "závada" na odstavení a pošlou tě domů. A před časem jsem na jiném místě zmiňoval, jak při přihlašování jsem byl poučován, že Libero jezdí s automatickopu převodovkou( Tuším, že Karel se tehdy zmiňoval, že snad někde v Japonsku,ale tady?) Dědek
To je IP adresa přidělená ADSL, tj. do této oblasti se mapují všichni uživatelé ADSL bez pevné IP adresy. Desetitisíce lidí.peple píše:Ať se přihlásí ten kdo chce. Kdo nechce ať si je anonymní.
Mám možnost číct IP adresy uživatelů a proto informace pro všechny poctivě přihlášené:
IP adresa příspěvku nahoře "poldíka pátrače" je 85.70.140.152
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Zvětšíš -li si ten obrázek, tak pravý pedál má podélné drážkování já ho viděl, no nekecám...dědek píše:Ještrě k tomu obrázku. Je to blbě vidět, ale "tuším" tam tři pedály a tak to asi čistokrevný automat nebude. U je-li to čtyřkolka, někde musí být i spínač. Dědek
a na té řadící páce je na spínač dost místa, nebo může být i na krytu řadící páky
K.
Nikdo není dokonalej.