Jak jsem koupil novější..
Jak jsem koupil novější..
Zdravíčko. Nevydržel jsem ani týden bez svýho starýho bílýho autobusu a dneska jsem si přivezl z Chotěvic jeden novější kousek. V jízdních vlastnostech je to opravdu skok dopředu, jsem nadšenej. No nic, jdu ho dál zkoumat, zatím.
http://autobazar.automix.centrum.cz/~ca ... t=24485880
http://autobazar.automix.centrum.cz/~ca ... t=24485880
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Taky se připojuji ke gratulantům. Chotěvice znám. Docela se "specializují" na 4x4. Byl jsem tam několikrát. Já si ale nevybral. Na můj vkus jsou i docela drahý. Jen si myslím, že tohle co jsi si vybral bude spíš mít najeto za těch 14 let asi o sto víc.Autobazar vlastní jedna paní, která po technické stránce nechává vše na svém "příteli".Tak že na dost otázek jsem nedostal odpověď. A jde tam i něco "usmlouvat", když na místě najdeš "závadu",kterou ti neřekli (třeba i nalomená klička u dveří) Ale jinak potvryuješ moje slova,že "novější" je o dost lepší snad po všech stránkách. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
S těma kilometrama mi to bylo taky podezřelý, nebyla u toho ale původní servisní knížka, takže nevim... ale taky těm 70tkm nevěřim. Autíčko ale vrčí pěkně, tak zatím paráda. Jako jediný z těch co tam měli vypadalo, že se v něm nikdo moc nevrtal. A je pravda, že pár plastů co mi uvnitř chybí mi paní sežene, bude to už v ceně. S tímhle bych si už troufnul vyrazit na nějakej srázek.
Tuti: Tak v Praze jsem s tím ještě nebyl. Ale v Chotěvicích stálo ještě jedno stejný barvy i s pruhama, rok 96. Tak už třeba taky jezdí.
peple: Tak tu zázračnou krabičku jsem už amputoval, na přístrojovce zůstaly jen ty hodiny. A otáčkoměr to byl, diodovej. Ale ukazoval nějak divně a při jízdě rachtal. Kdyby ho někdo chtěl, leží mi doma.
peple: Tak tu zázračnou krabičku jsem už amputoval, na přístrojovce zůstaly jen ty hodiny. A otáčkoměr to byl, diodovej. Ale ukazoval nějak divně a při jízdě rachtal. Kdyby ho někdo chtěl, leží mi doma.
Mirku, nechci ti ubírat elán do oprav, ale ta oprava toho přepínače rychlostí ventilátoru spočívá v tom, že vymontuješ komplet celou palubku a odpojíš ji od drátů a ovládání vzduchotechniky (cca. 2 hod. práce a 100 kurev). Pak vymontuješ ten přepínač a koupíš si nový. Zpět to jde rychleji, ale ta stovka těch prodejných holek tě nemine.
Martin.
Martin.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Martine, Karlovi jsi to nesliboval, ale mě.Už to ale není třeba.Závada není v přepínači na palubce, ale až v tělese topení. To bez totální demontáže a odpojení "vodovodních"hadic není opravitelné. Určitě ti motorek jde jen na nejvyšší rychlost, že ? Je to tím , že se přerušilo jedno s odporových vinutí umístěných jako obvykle v průvanu "krabice" tobení. To se občas stává a pokud není rozborka zmíněné krabice pracnější než přinesený užitek, je oprava taky jednoduchá. Jedná se o pár závitů odporového drátu s odporem tak do 1 ohmu. Já tenhle problémek řešil v listopadu a náprava byla uzkutečněna PŘIŘAZENÍM zmíněného odporu paralelně k přerušenému, ale ne v té krabici ,ale v prostoru za přihrádkou v přístrojovce. Svorkovnice je za rádiem dosažitelná po vyjmutí rádia a vnitřek přihrádky je taky celkem snadno demontovatelný. Pak stačí zvolit jen ten "pravý" drátek a motorek se už točí.Celý problém je v tom, že ventilátor je stavěný (a vlastně celá konstrukce ventilace vzduchu) pro především přívod chladného vzduchu pro ochlazování a to že může foukat taky teplý je až druhotné. V našich podmínkách však v létě ventilátor většinou nezapínáme a "klimatizaci" zajišťují otevřená okna a nejvíce se však ventilátor točí "na teplo" v zimě. A to právě na ten odporový drátek fouká teplý vzduch a bohužel čím teplejší, tím na větší kus "odporu" pro nižší otáčky motorku. Chvilku trvá než se vyznáš v těch tuším šesti drátech na svorkovnici, ale jde to docela dobře. Jen dej bacha na to, aby jsi nespustil ventilátor jaksi napořád bez možnosti vypnutí. To jde udělat taky a to musíš začít "zkoušet" drátky z druhé strany svorkovnice, Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010