jak dopadlo libero na slovensku

Volný pokec (nejen) o Subaru Libero
Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

jak dopadlo libero na slovensku

Příspěvek od Jarda »

XXcomputer.gif
dostal jsem dnes omluvu ze srazu:
Vaz. p. Jaroslav, dakujem za pozvanku, velmi si to cenim, ale s
najvacsou pravdepodobnostou sa nezucastnim zrazu 2007, pretoze moje
Libero sa uz skoro vobec nepodoba na Libero. Prikladam do posty
obrazky povodneho aj sucastneho stavu a sam to pochopite. Riskujem sice ze ma vylucite z klubu, ale ine sa z toho vraku za 4 tis. Sk spravit
nedalo.
S pozdravom
Vlado Fabry
Zvolen


Obrázek
Obrázek
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1571
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tuti »

:) No mně se to líbí - je z toho vidět fortel a může v tom být prima svezení :!:
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jarda »

me to úplně uchvátilo
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
Uživatelský avatar
michalson
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 122
Registrován: pát pro 01, 2006 4:35 pm
Bydliště: Říčany u Prahy

Příspěvek od michalson »

Vypadá to fakt moc dobře,někdo se tu ptal jestli je libero vhodné na stavbu traktůrku a je vidět,že je. :wink:
Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 549
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Petr+Barča »

To je móc pěkný , nebylo by ještě pár podrobnějších fotek ?

P+B.
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Příspěvek od dědek »

Já si nemyslím, že to je "traktůrek", spíš čtrřkolka k vyblbnutí v terénu. Určitě je o dost lehčí než "civilní Libero" a tak i rychlejší. Jen by mě zajímalo, jak jsi to vyřešil s pérováním a tlumiči. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1320
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Typ Libera: už bez Libera
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peple »

Taky celej napnutej čekám že nám k tomu Vlado něco napíše :)
Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jarda »

pokračování slovenské parádní likvidačky:::::::::::

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

prestavba

Příspěvek od Lubomír »

Kto vie, ten i umí...
Ak sa podarí, tiež niečo pripojím, na Slovensku je to tak, máločo sa vyhodí...
Navrhujem tiež udeliť titul "Maturita z Libera"!
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
kosma.d
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 121
Registrován: pon zář 04, 2006 4:37 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kosma.d »

Tak to je nářez. To opravdu zrak přechází nad lidskou důmyslností a schopností ručiček "Čechoslováků". To je opravdu nádhera. qcheerleader.gif
Dandy
Uživatelský avatar
Vlado
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 74
Registrován: stř kvě 03, 2006 2:35 pm
Bydliště: Lieskovec okr. Zvolen

Příspěvek od Vlado »

Cau Liberaci.
Prijemne ma prekvapili Vase ohlasy, tak zopar technickych info.:
Razvor skrateny z 1805 na 1500mm, tak isto kardan. Riadenie je krizenec Skody 120 a Libera, pruziny vzadu su skratene zo S 120 (originalne boli na tri kusy zlomene). Ram bol komplet rozmontovany a opieskovany. (Vsetky srouby isli odkrutit - to sa mi u Skodlivky 120 nestalo). Chladic Citroen 1,9 BX, ventilatory 2x S 120, vyfuk Yamaha 750. Zapalovanie tranzistorove doplnene predradenym tranzistorom aby zosilil signal z bezkontaktneho snimaca v prerusovaci. (Sam sa divim ze to funguje). Elektrika od piky prerobena, ale zachovane su vsetky potrebne funkcie (kontrolky, 4WD, svetla tlmene/dialkove...), plaste Mitas 12" na malotraktory (asi TS-06). Brzdy original s posilnovacom, akurat trubky dopasovane na mieru.
A teraz negativa: kedze plaste maju vacsi priemer ako originaly, netrufol som si zaradit 3 rychl. st. (mozno to skusim ked budem mat 5-bodovy bezpecnostny pas). Spekulujem ci sa da 5-ka prerobit na prevod pomalsi ako jednotka aj za cenu vyroby noveho veka prevodovky. Podla prevodoveho pomeru 3,454 pre jednotku mi vychadza hnacie koleso 11zubov, hnane 38. (Je to tak? alebo 22/76 zubov.)
Pruziny vpredu su original, a su moc tvrde. Bud tam primontujem 100kg zavazie alebo zozeniem meksie struny. Mimochodom odtrhla sa mi guma od tej plechovej vanicky kde je pravdepodobne navulkanizovana. Da sa to zalepit? Mate s tym skusenosti?
A este mam problem s karbecom, ale to som tu uz pisal a musim skusit opravit co mi poradil Samuel (prepac za skomolenie mena naposledy) s klapkou sytica.
To je zatial od oktobra 2005 vsetko. Zatial to skusam na dvore, potom chcem na motokrosovej drahe a potom ... uvidim ...
Vlado.
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2471
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od covex »

Jen doplnim: Nadrz je z trabanta! :)
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Vlado
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 74
Registrován: stř kvě 03, 2006 2:35 pm
Bydliště: Lieskovec okr. Zvolen

Příspěvek od Vlado »

Je to tak, na nu som pozabudol.
Vlado.
Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 549
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Petr+Barča »

Plynový pedál z š 120 ? Je to parádní stroj . Dohodli jsme se z Honzou , že mu postavíme bratříčka . Vlado klobouk dolů před tebou .

P+B.
Uživatelský avatar
Vlado
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 74
Registrován: stř kvě 03, 2006 2:35 pm
Bydliště: Lieskovec okr. Zvolen

Příspěvek od Vlado »

Urcite to jie je az taky kumst, a rad sa s Vami podelim o skusenosti, lebo prototyp nikdy nie je naj. ... Na inspiraciu Vam potom mozem odfotit detaily co Vas bude zauimat. :idea:
Vela zdaru
Vlado.
Patrik 1
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 71
Registrován: pon srp 20, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek od Patrik 1 »

fakt dobrý, jak dlouho trvala stavba?
a mozna bych to trochu okapotoval aby se stim dalo radit i v desti.
Uživatelský avatar
Vlado
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 74
Registrován: stř kvě 03, 2006 2:35 pm
Bydliště: Lieskovec okr. Zvolen

Příspěvek od Vlado »

Menej ako dva roky. A to som jednu zimu spekuloval len nad motorom, ako ho spojazdnit, kupil som ho v mierne rozobratom stave.
Kapotovat to uz asi nebudem, je to len fan mobil do pekneho pocasia.
Mimochodom dnes som to skusal na fakt necestach, a nenasiel som miesto kde by to nepreslo (po strome sa vysplhat uz nevie).
Mokrym miestam a brodom sa vsak vyhybam, kedze je to benzin a dost nizko polozeny.
Vlado
Patrik 1
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 71
Registrován: pon srp 20, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek od Patrik 1 »

tak ten motor zavař do nějaký plechový bedny a nech koukat jen výfuk a sání
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 942
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martinekk »

Motor, respektíve plastové diely by sa upiekli. Už keď je origo v libere, je mu moc teplo...
Patrik 1
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 71
Registrován: pon srp 20, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek od Patrik 1 »

taky mě napadlo že to není moc výhodné řešení ale nějak by se to proti vodě utěsnit dalo
Odpovědět