jak dopadlo libero na slovensku
- Jarda
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
jak dopadlo libero na slovensku
dostal jsem dnes omluvu ze srazu:
Vaz. p. Jaroslav, dakujem za pozvanku, velmi si to cenim, ale s
najvacsou pravdepodobnostou sa nezucastnim zrazu 2007, pretoze moje
Libero sa uz skoro vobec nepodoba na Libero. Prikladam do posty
obrazky povodneho aj sucastneho stavu a sam to pochopite. Riskujem sice ze ma vylucite z klubu, ale ine sa z toho vraku za 4 tis. Sk spravit
nedalo.
S pozdravom
Vlado Fabry
Zvolen
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 549
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
prestavba
Kto vie, ten i umí...
Ak sa podarí, tiež niečo pripojím, na Slovensku je to tak, máločo sa vyhodí...
Navrhujem tiež udeliť titul "Maturita z Libera"!
Ak sa podarí, tiež niečo pripojím, na Slovensku je to tak, máločo sa vyhodí...
Navrhujem tiež udeliť titul "Maturita z Libera"!
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Vlado
- Přispěvatel
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř kvě 03, 2006 2:35 pm
- Bydliště: Lieskovec okr. Zvolen
Cau Liberaci.
Prijemne ma prekvapili Vase ohlasy, tak zopar technickych info.:
Razvor skrateny z 1805 na 1500mm, tak isto kardan. Riadenie je krizenec Skody 120 a Libera, pruziny vzadu su skratene zo S 120 (originalne boli na tri kusy zlomene). Ram bol komplet rozmontovany a opieskovany. (Vsetky srouby isli odkrutit - to sa mi u Skodlivky 120 nestalo). Chladic Citroen 1,9 BX, ventilatory 2x S 120, vyfuk Yamaha 750. Zapalovanie tranzistorove doplnene predradenym tranzistorom aby zosilil signal z bezkontaktneho snimaca v prerusovaci. (Sam sa divim ze to funguje). Elektrika od piky prerobena, ale zachovane su vsetky potrebne funkcie (kontrolky, 4WD, svetla tlmene/dialkove...), plaste Mitas 12" na malotraktory (asi TS-06). Brzdy original s posilnovacom, akurat trubky dopasovane na mieru.
A teraz negativa: kedze plaste maju vacsi priemer ako originaly, netrufol som si zaradit 3 rychl. st. (mozno to skusim ked budem mat 5-bodovy bezpecnostny pas). Spekulujem ci sa da 5-ka prerobit na prevod pomalsi ako jednotka aj za cenu vyroby noveho veka prevodovky. Podla prevodoveho pomeru 3,454 pre jednotku mi vychadza hnacie koleso 11zubov, hnane 38. (Je to tak? alebo 22/76 zubov.)
Pruziny vpredu su original, a su moc tvrde. Bud tam primontujem 100kg zavazie alebo zozeniem meksie struny. Mimochodom odtrhla sa mi guma od tej plechovej vanicky kde je pravdepodobne navulkanizovana. Da sa to zalepit? Mate s tym skusenosti?
A este mam problem s karbecom, ale to som tu uz pisal a musim skusit opravit co mi poradil Samuel (prepac za skomolenie mena naposledy) s klapkou sytica.
To je zatial od oktobra 2005 vsetko. Zatial to skusam na dvore, potom chcem na motokrosovej drahe a potom ... uvidim ...
Vlado.
Prijemne ma prekvapili Vase ohlasy, tak zopar technickych info.:
Razvor skrateny z 1805 na 1500mm, tak isto kardan. Riadenie je krizenec Skody 120 a Libera, pruziny vzadu su skratene zo S 120 (originalne boli na tri kusy zlomene). Ram bol komplet rozmontovany a opieskovany. (Vsetky srouby isli odkrutit - to sa mi u Skodlivky 120 nestalo). Chladic Citroen 1,9 BX, ventilatory 2x S 120, vyfuk Yamaha 750. Zapalovanie tranzistorove doplnene predradenym tranzistorom aby zosilil signal z bezkontaktneho snimaca v prerusovaci. (Sam sa divim ze to funguje). Elektrika od piky prerobena, ale zachovane su vsetky potrebne funkcie (kontrolky, 4WD, svetla tlmene/dialkove...), plaste Mitas 12" na malotraktory (asi TS-06). Brzdy original s posilnovacom, akurat trubky dopasovane na mieru.
A teraz negativa: kedze plaste maju vacsi priemer ako originaly, netrufol som si zaradit 3 rychl. st. (mozno to skusim ked budem mat 5-bodovy bezpecnostny pas). Spekulujem ci sa da 5-ka prerobit na prevod pomalsi ako jednotka aj za cenu vyroby noveho veka prevodovky. Podla prevodoveho pomeru 3,454 pre jednotku mi vychadza hnacie koleso 11zubov, hnane 38. (Je to tak? alebo 22/76 zubov.)
Pruziny vpredu su original, a su moc tvrde. Bud tam primontujem 100kg zavazie alebo zozeniem meksie struny. Mimochodom odtrhla sa mi guma od tej plechovej vanicky kde je pravdepodobne navulkanizovana. Da sa to zalepit? Mate s tym skusenosti?
A este mam problem s karbecom, ale to som tu uz pisal a musim skusit opravit co mi poradil Samuel (prepac za skomolenie mena naposledy) s klapkou sytica.
To je zatial od oktobra 2005 vsetko. Zatial to skusam na dvore, potom chcem na motokrosovej drahe a potom ... uvidim ...
Vlado.
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 549
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
- Vlado
- Přispěvatel
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř kvě 03, 2006 2:35 pm
- Bydliště: Lieskovec okr. Zvolen
Menej ako dva roky. A to som jednu zimu spekuloval len nad motorom, ako ho spojazdnit, kupil som ho v mierne rozobratom stave.
Kapotovat to uz asi nebudem, je to len fan mobil do pekneho pocasia.
Mimochodom dnes som to skusal na fakt necestach, a nenasiel som miesto kde by to nepreslo (po strome sa vysplhat uz nevie).
Mokrym miestam a brodom sa vsak vyhybam, kedze je to benzin a dost nizko polozeny.
Vlado
Kapotovat to uz asi nebudem, je to len fan mobil do pekneho pocasia.
Mimochodom dnes som to skusal na fakt necestach, a nenasiel som miesto kde by to nepreslo (po strome sa vysplhat uz nevie).
Mokrym miestam a brodom sa vsak vyhybam, kedze je to benzin a dost nizko polozeny.
Vlado