Příspěvekod Tuti » úte pro 01, 2015 7:27 pm
Byla to tržní cena - sice jsem původně hledal nějakou úspornější cestu, ale všichni staří melouchoví a polooficiální lakýrníci už se na to vykašlali, nanejvýš ještě stříknou blatník, ale do celolaku se nikomu nechce. Dokonce ze tří oslovených oficiálních lakoven mi dvě ani nedaly kalkulaci - asi usoudili, že tolik bych jim stejně nedal. No zřejmě asi nedal, podle referencí má Říha u kterého jsem skončil ještě dost solidní ceny a mnozí tvrdí, že je v Liberci nejlepší. Abych to nezamlouval, zaplatil jsem 46 tisíc včetně DPH, počítám že tak 10 jsem ušetřil svépomocným odstrojením a nastrojením. Původní kalkulace byla asi o 10% nižší, ale to bylo podle fotky a to jsme ani pan mistr ani já nevěděli, jak hodně budou ještě odrezovat, tmelit a brousit. Kdekoliv byla v laku malinká ďubka, byl kolem ní pod zdravě vypadajícím lakem na pár cm rozlezlý pavouk černé povrchové koroze a to všechno pečlivě řešili, stejně jako všechny za dvacet let nasbírané šrámy. Z kvality práce mám velice dobrý pocit - sice když člověk hodně hledá, nějaké nedokonalosti najde, ale řekl bych, že lak je kvalitnější, než byl původní z fabriky. Myslím, že Japonci na Liberu v některých partiích trochu ošidili vrstvu laku, například podezřele hodně Liber rezne v ploše třeba kolem zadních oken a to moje má v servisní knížce zápis o záruční opravě laku na levých šoupačkách asi 3 roky od prodeje.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad