Stránka 1 z 1

Libero drumline - nakonec prodáno, děkuji Vám všem za rady.

Napsal: stř led 31, 2018 9:25 pm
od Afro
Zdravím Liberisté,
po dlouhé a nelehké úvaze prodávám své Liberko "mladší" r.v. 93. Auto momentálně nejezdí. Stojí přes rok na dílně a od listopadu 2017 je v depozitu. Dojezdilo díky problémům s motorem. Ten je teď po kompletní generálce jako nový, nové rozvody, repasovaný alternátor a startér 2017. Tlumiče, oškrablý a natřený podvozek, vyvaření prahů podběhů, hrdla nádrže, výfuk, kryt atd. 2015. Čepy kol, řízení, zadní poloosa 2013. Dvě sady kol zima/léto. Bohužel člověk, u kterého to mám, to neumí rozběhnout na všechny válce. Prý problém s elektrikou, do které nevidí. Prověřeny kabely zapalování rozdělovač atd. Já sám jsem netechnik, časově dost vytížený a mechanici z okolí se do skoro-veteránů moc ochotně nepouští. Nabízím tedy svého věrného služebníka, do kterého jsem investoval nemálo prostředků, buď jako dárce orgánů nebo do dobrých šikovných rukou. Cena k jednání 25000kč. EKO zaplacen. foto zde https://uloz.to/tam/_aKbiUaepOpqp

Re: Libero drumline

Napsal: stř led 31, 2018 9:46 pm
od marmar
Prosím mohu se zeptat kde Libero teď je?
Děkuji za jakoukoliv odpověď! Příjemné dny!

Re: Libero drumline

Napsal: stř led 31, 2018 10:10 pm
od Afro
v Litomyšli

Re: Libero drumline

Napsal: čtv úno 01, 2018 12:25 am
od Gamer
To by malo byt MPFI? ja som mal na odlezanom motore zaschnute vstrekovace - staci ich trocha s cytom prefackat drevennou ruckou od kladiva ;)

Re: Libero drumline

Napsal: čtv úno 01, 2018 7:20 am
od Afro
Gamer píše:To by malo byt MPFI? ja som mal na odlezanom motore zaschnute vstrekovace - staci ich trocha s cytom prefackat drevennou ruckou od kladiva ;)

Vstřikování je vyčištěné. Tam problém není.

Re: Libero drumline

Napsal: čtv úno 01, 2018 9:02 am
od dědek
Jiskru to hází? Taky jsem jednou se nemohl pohnout z místa a nakonec to byl uhnilý konektor k indukčce. Dědek

Re: Libero drumline

Napsal: čtv úno 01, 2018 9:14 am
od artvandal
Pokud to chces opravdu prodat, tak je to jedno. Ale pokud by si ho preci jen chtel rozchodit, tak urcite mis.us. Chapu ze to k nemu mas ne uplne blizko, ale to ja taky ne, a jezdim tam:) i podval by se dal urcite nejak ekonomicky zaridit. Musi.us je ted sice trochu zaneprazdnen, ale pokud vylozene nespechas, urcite by to nejak klaplo.

Re: Libero drumline

Napsal: čtv úno 01, 2018 9:40 am
od Afro
Jiskry hazí. Motor naskočí, ale jeden válec vynechává a střílí to do výfuku. Měl jsem tam na dost lidí, kteří tomu rozumí a nikdo s tím nehnul. Je pravda, že v tomhle autu se jen tak někdo neorientuje. Základní funkce motoru jsou prověřené a problém jsme tam neobjevili. Nastavení motoru jsme kontrolovali několikrát. Nejspíš to bude v elektrice jak jsem psal výše. Nicméně i když je tohle auto srdcovka, potřebuju něco spolehlivějšího a s ohledem na rodinu i bezpečnějšího. Takže bych to rád nabídnul někomu, kdo to využije buď na díly, nebo ideálně ještě polítá. Je mi líto to poslat na vrakáč...

Re: Libero drumline

Napsal: pát úno 02, 2018 7:23 am
od Mis.us
afro: art to myslel dobře. Jiný auta než libera neopravuju. (Obcas i jiny subara a už je tomu 10let co jsem začal). Jestli chceš, dovez ho a já ho zprovoznim. M

Re: Libero drumline

Napsal: pát úno 02, 2018 10:08 am
od artvandal
jo a jinak co se tyka spolehlivosti, po tom co mi dal auto mis.us dokupy, uz je to 5 let, tak jezdim bez vetsich investic a auto je naprosto spolehlive, v lete dokonce bez jakekoliv pripravy zvladlo 1600km do bulharska a zpet. tenkrat sem vahal jestli do takovyho staryho strepu mam vubec dal investovat a dnes rozhodne nelituju, mam ho dal jako hlavni auto v rodine

Re: Libero drumline

Napsal: čtv úno 08, 2018 5:39 pm
od Vladino
Vlani sa mi dostalo do rúk jedno novšie Libero a malo viacero chýb. Jedna z nich bola, že motor nemal výkon. V tomto prípade stačilo zasunúť naspäť tenučkú hadičku, ktorá zrejme ochotne vypadne z akéhosi elektromag. ventilu. Je to na pravej strane, nad rozvodmi. "Oprava" na pár sekúnd. :lol: Druhá porucha - strieľanie do výfuku sa čoraz viac prejavovala pri zahriatom motore, pri skúšobnej jazde. Išiel som po elektrike. Pozrel som a vyčistil viečko rozdeľovača aj s káblami. Klasicky som použil C6000. Keď som išiel pozrieť sviečky, zistil som, že prostredná bola uvoľnená tak, že sa dala vybrať rukou. Je možné, že ich niekto predo mnou pozeral, a nedotiahol. Tak som ich hneď aj rovno vymenil. Do výfuku to už nestrieľa. :D

Re: Libero drumline

Napsal: sob úno 10, 2018 4:50 pm
od Šetřílek
Ahoj,čtu, že máš problémy s uschopněním motoru. Nevím,jak znalý Liber to sesazoval,proto se ozývám po zkušenostech, co jsem zažil s podobnými vadami, když jsem oživoval koupená Libera. Jen pro informaci, co je třeba znát a co si leckdo může splést. Tak prvním válcem v časování ventilů je válec u řemenice alternátoru. Postupně do leva 2 a 3. V horní úvrati 1 válce se nastaví vačka do střihu,to je místo, kdy výfukový ventil se právě zavřel a ssací by se měl otevírat. To je poloha k nandání rozvodového řemenu. Základ polohy všech čtyřdobých motorů. Na rozvodových kolech sice jsou ale i ne značky, tohle si takhle můžeme zkontrolovat. Pak ještě nastavení předstihu. Na bloku motoru jsou na zajištění rozdělovače 2 výstupky,jeden výš,druhý níže, u starších bloků motoru. U stříkačky je upevněn dole, níž k zemi. U kontaktního rozdělovače nebyl přdstih problém nastavit na rysky na řemenici přes měřák čí žárovičku na kontakty a zem.U elektroniky jedině stroboskopem, pokud si před demontáží neuděláme rysky polohy. Špatný předstih může taky dělart divy. Sešel jsem se taky s obráceně přehozenými kabely na svíčky.To pak jedině jde jen prostřední válec a střílí to do výfuku.Taky jeden umělec si spletl výfuk se sáním a podle toho nastavil rozvod ,nevěděl co s tím a tak mi auto prodal. Jezdím na Poličku za synem, škoda,že tam asi pojedu až na velikonoce, stavil bych se. Když tak zavolej na 605 920 082 Mirek

Re: Libero drumline

Napsal: sob úno 10, 2018 8:02 pm
od Šetřílek
Ještě jsem si vzpoměl . Předpokládám, že motor běžel až do GO. Bylo-li na autě něco svařováno Co2 a obloukem, stává se ,že elektroniku naruší statická elektřina. V tom případě je jistější odpojit řídící jednotku. Další možnost poruchy elektriky je, že při sváření se někde rozpekly vodiče dotýkající se svařovaného místa. Zatím víc nevím. Mirek