Motor na novější
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Motor na novější
Na mail mi napsal rumunský majitel Libera, který shání motor (čert ví jak vypátral adresu )
Hello!
I hope I'm not making a mistake - I found your page through a Subaru Libero forum, so I decided to write and see if there is any connection between you and this car.
My name is Lau and I own a Subaru Libero 1.2i 4WD (E12 FA) that "died" recently... One of the pistons made a hole in the engine block...
Now I'm desperately trying to find the parts for this awesome car, but I live in Romania and the offer is very reduced here.
So I would greatly appreciate if you could help me find another engine or at least put me in contact with a Libero fan - I love this car very much and I would do anything to see it move again!
It's a Vanille model from 1996, series JF1FA8LF0SG007838.
Thank you very much!!!
Laurentiu Banescu
mr.banescu@gmail.com
Slíbil jsem mu že se poptám a tím jsem za to jaksi přebral osobní odpovědnost .. takže kdybyste mu někdo nabízel přímo, dejte mi vědět, abych byl v obraze. S dopravou bych eventuelně dokázal taky pomoct, manželka pracuje u spediční firmy, takže by se mohla podařit nějaká rozumná cena.
PS: Píše že svoje Libero miluje, tak mu prosím neprodávejte nějaký šrot!
Hello!
I hope I'm not making a mistake - I found your page through a Subaru Libero forum, so I decided to write and see if there is any connection between you and this car.
My name is Lau and I own a Subaru Libero 1.2i 4WD (E12 FA) that "died" recently... One of the pistons made a hole in the engine block...
Now I'm desperately trying to find the parts for this awesome car, but I live in Romania and the offer is very reduced here.
So I would greatly appreciate if you could help me find another engine or at least put me in contact with a Libero fan - I love this car very much and I would do anything to see it move again!
It's a Vanille model from 1996, series JF1FA8LF0SG007838.
Thank you very much!!!
Laurentiu Banescu
mr.banescu@gmail.com
Slíbil jsem mu že se poptám a tím jsem za to jaksi přebral osobní odpovědnost .. takže kdybyste mu někdo nabízel přímo, dejte mi vědět, abych byl v obraze. S dopravou bych eventuelně dokázal taky pomoct, manželka pracuje u spediční firmy, takže by se mohla podařit nějaká rozumná cena.
PS: Píše že svoje Libero miluje, tak mu prosím neprodávejte nějaký šrot!
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1940
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Motor na novější
to je borec
akorád si nedovedu představit ten přesun mám jenom blok,a ten by mu mohl stačit (SAMOZŘEJMĚ KOMPLET s klikou pístama se všim...)
akorád si nedovedu představit ten přesun mám jenom blok,a ten by mu mohl stačit (SAMOZŘEJMĚ KOMPLET s klikou pístama se všim...)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Motor na novější
No to je nadšenec. V Rumunsku ale přeci musí taky nějaká Libera jezdit a hnít. Každý motor se dá (pokud ojnice neprorazí díru do bloku) opravit určitě s menšími náklady než ho dovést přez půl Evropy. Já aspoň bych z Islandu na svoje Libero nechtěl poslat . Tuti je to teď dilema. Pomoci a jak ? Nebyla by lepší alternativa s ním vykorespondovat co vlastně na tom jeho motoru nefunguje? Písty, kroužky a šály s těsněním pod hlavou v mnoha případech vyřeší nepojízdný motor.
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor na novější
Jestli tomu v angličtině dobře rozumím, tak ses trefil - "One of the pistons made a hole in the engine block" = jeden z pístů udělal díru v bloku. Takže jak píše Mišus, spodek motoru by mu měl stačit.dědek píše: ..vykorespondovat co vlastně na tom jeho motoru nefunguje ..
Doprava je v podstatě problém "jen" finanční, sběrkou můžeš posílat věci odkudkoli kamkoli - akorát že metrákový balíček už bude stát pár tisíc. Větší problém bych viděl v obchodní rovině .. jednak je tu jazyková bariéra a pak všechno stojí na důvěře někomu úplně cizímu. Lau pošle peníze a bude čekat co mu přijde (jestli vůbec něco) a nebo obráceně.
Ale když je dobrá vůle, tak jde všechno
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor na novější
tak koukám že fórum začíná mít mezinárodní přesah - díly do rumunska a americké reklamy na prášky Když je důvěra tak se to dá zařídit, když se to nafotí tak budou obě strany v klidu že obsah bude dostačující, ale přesto mi to přijde trochu úlet, že by se nenašlo třeba liberko na díly někde blíž. Jednou jsem spravoval přes internet foťák s jedním holanďanem, takže možné je všechno, držim palce
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2472
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor na novější
Blok motoru je sice tezky, ale fakt ma 100kg? Nikdy jsem to nevazil. Kdyz jsme prendavali kompletni motor, odhadovali jsme to tak na 200kg.
Jestli ho Misus ma volny, tak to je fakt jen o doprave...
Jestli ho Misus ma volny, tak to je fakt jen o doprave...
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Motor na novější
Kompletný motor si raz od nás odnášal v rukách Raper, jako spoluzavazadlo do vlaku tuším, no, šlo mu to utrhnúť ruku, páč mal okolo 45 kg a to už je na nejaké nosenie po peróne v jednej ruke teda dosť hodne, ale došiel s ním až domov, takže je to transportovatelné, Martinekk by mohol mať aj fotku, jak sme ho dofačovali na cestu
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 942
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor na novější
No, fotku nemám, ale fakt je že ho viezol vlakom domov, kompletný motor aj s karbecom na staršie. A šup vlakom z Nového Mesta nad Váhom do Kežmarku Kde je vôľa, tam je cesta.
Fotku z toho bohužiaľ nemám.
Fotku z toho bohužiaľ nemám.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor na novější
Ten metrák jsem nemyslel nijak přesně - vím, že motor ze Škodovky tak nějak kolem vážil. Ten je sice o kus větší, ale zase má blok z hliníku a nemá vyvyžovačku. Každopádně bych kompletnímu motoru (s hlavou, setrvákem, vanou, pumpou) tipoval víc než 45 kilo.
Mišusi, máš ten motor osobně odzkoušený? A za kolik bys ho případně prodal? Myslím, že by Lau spíš dal přednost motoru v kupě, ale za dotaz to stojí.
Mišusi, máš ten motor osobně odzkoušený? A za kolik bys ho případně prodal? Myslím, že by Lau spíš dal přednost motoru v kupě, ale za dotaz to stojí.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1940
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Motor na novější
odzkoušenej ho osobně nemám,ale mám ještě jednu variaci.
Tomu motoru,kterej jsem nabídnul nic neni-protože auto kleklo kvůli převodovce a pak už nejezdilo,když jsem sundal hlavu,tak ta byla jak nová,a válce jsou krásný.běžet jsem ho neviděl neslyšel,takže to je trochu tréma žejo................
........takže moje variace-motor r.v 94 si raději nechám.Mám ještě jeden z roku 96,ten samej kterej kleknul tomu Rumunovi-z něj sundám hlavu,protože ta mi ted chybí a blok může bejt jeho.Za tenhle motor můžu dát ruku do ohně,vim že funguje bez chyby a i pěkně jede.
Tomu motoru,kterej jsem nabídnul nic neni-protože auto kleklo kvůli převodovce a pak už nejezdilo,když jsem sundal hlavu,tak ta byla jak nová,a válce jsou krásný.běžet jsem ho neviděl neslyšel,takže to je trochu tréma žejo................
........takže moje variace-motor r.v 94 si raději nechám.Mám ještě jeden z roku 96,ten samej kterej kleknul tomu Rumunovi-z něj sundám hlavu,protože ta mi ted chybí a blok může bejt jeho.Za tenhle motor můžu dát ruku do ohně,vim že funguje bez chyby a i pěkně jede.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1940
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Motor na novější
Rumunovi jsem psal cca před tejdnem,jestli má,či nemá zájem o kompletní blok,ale odpověď žádná.Takže nevim jak,to je náš konec asi
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor na novější
Já jsem mu taky psal, neozval se. Nevím jak to myslí - když něco potřebuje, tak ať se trochu stará a aspoň nějak reaguje. Přestávám se v tom angažovat.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1940
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Motor na novější
ne,že bych se v tom chtěl přestat angažovat,ale souhlasim s Tebou,že když něco chci,tak pro to něco udělám.Timhle jednáním jsem ztratil důvěru,prtože bůhví,jak by to dopadlo s placením dopravy apd.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned čer 28, 2009 8:50 pm
- Bydliště: Partizanske
Re: Motor na novější
Chalani ak by ste mali motor na novsie ro mam 94 tak zoberem, stacil by mi aj spodok, po nacuvani do stromu odtrhlo silentbloky to stocilo motor a odtrhlo olejovy filter - v momente zadrelo spodok
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Motor na novější
Cena dobrého fungujícího motoru na novější je určitě stejná s cenou kompletního Libera bez papírů s korozí. Asi bych ti doporučil jít touto cestou. Po té ráně na strom to asi nepřežil ani výfuk, parohy, vlnovec a došlo-li k vyhnutí celého motoru, potěš pámbů převodovku, poloosy a čert ví co další. A když se ti podařilo urazit i filtr, musela to být pořádná trefa. No popřemýšlej. Liber co neprojdou STK a majitel se jich potřebuje zbavit začíná být dost. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
-
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned čer 28, 2009 8:50 pm
- Bydliště: Partizanske
Re: Motor na novější
Na aute to nie je strasne ale poodtrhalo silentbloky ktore som uz chcel menit len som ich nevedel zohnat. Bolo to v cuvani uplne rohom kde je velky diel vyfuku kde len ohlo ucho , zajtra porobim foto a nieco uploadnemdědek píše:Cena dobrého fungujícího motoru na novější je určitě stejná s cenou kompletního Libera bez papírů s korozí. Asi bych ti doporučil jít touto cestou. Po té ráně na strom to asi nepřežil ani výfuk, parohy, vlnovec a došlo-li k vyhnutí celého motoru, potěš pámbů převodovku, poloosy a čert ví co další. A když se ti podařilo urazit i filtr, musela to být pořádná trefa. No popřemýšlej. Liber co neprojdou STK a majitel se jich potřebuje zbavit začíná být dost. Dědek