Tak Vás všecky po čase zase zdravvím a přeju všem hodně štěstí do nového roku.
jsem se v pátek po cestě domů autobusem rozhodl, že když je venku konečně celkem pěkně 10° a víc.
To u nás na horách nebývá tak často , že oživím svou krasavici. otočím klíčkem chytne na poprvé sláva.
Zahřeju motor teplota furt nic kouknu do nádrže s vodou a tam nic "studený pot" odšroubuju vyčko na olej
a prská tam něco co se zdaleka nepodobá oleji. Voda zamrzla mrazová pojistka asi nevidržela a voda s "fridexem" se dostala do motoru buhužel nevím kdy.
A to když jsem sehnal o něco málo lepší kastli než je ta moje. motor jsem tedy hned vyhodil z auta tedy hned ze 2 odpoledne cca 5 hod práce.
Šel ven i s převodovkou diferákem a kardanem teď je v garáží a odkapáva to něco co smrdí víc po fridexu jak po oleji tak jaktože ta voda zamrzla .
ješte nějaky foto zatim nevim jak nato az zjistím dám je sem
Tímto Začíná etapa velké renovace
rozhodl jsem se že ptát se budu už v rozběhlích tématech a sem budu přidávat jen mé pokroky ať je v tom pořádek i fotky budou snad
Jak došlo i na rakvičku
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: stř dub 04, 2007 7:53 am
- Bydliště: Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Jak došlo i na rakvičku
Myslím, že jsem to už někde psal. Když chladicí kapalina aspoň trochu nemrznoucí složky obsahuje- nikdy napoprvé nevytvoří "trhací" led. Udělá se něco, co svou koexistencí připomíná ledovou tříšť. To žádnou škodu neudělá. Až druhá etapa, za oblevy tohle roztaje a dokonale od mísí vodu od nemrznoucí složky . Když pak přijde mráz znova , už voda zmrzne a pak je tou nejmenší škodou , když to odnesou trubky a hadice. Jinak má led takovou sílu, že "nadzvedne" a zkroutí hlavu, nebo aspoň zničí těsnění pod hlavou a proto voda v oleji a olej v chladiči. Já vlastně ani nevím, kde má Libero mrazový špunty . ( Oprava u starého Moskviče spočívala v tom, že se led nechal roztát,( to, že povolily mrazové zátky bylo hned vidět neboť kolem nich se udělaly rezavé zmrzlé kapky), a stačilo kladivo a kus mosazného šestihranu a naprat je zpátky. Je však pravda, že mi zamrzl naposledy takhle Barkas a to proto, že měl děravý chladič a před každou jízdou vyžadoval konev vody. Přišla nějak dřív zima a zaskočila mne jako lajdáka.Jo, a smísení je možné po roztání tříště v teple. Nedoporučuji nastartovat a jet s tím, že to roztaje. Spíš se motor uvaří a následek může být až prasklá hlava. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: stř dub 04, 2007 7:53 am
- Bydliště: Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak došlo i na rakvičku
tak tu mam nějakou aktualizaci
Někdy 7.5.08 se mi podařilo koupit jedno starší liberko z inzeratu zde na foru
byl to tenhle krasavec http://www.fofr.kvalitne.cz/
ma plno bebíček, ale postupně se je daří lečit a že toho není malo za zmínku stojí
-klouzající spojka, oprava před panelákem (myslím že se tehda dost lidí bavilo)
z nějakeho důvodu nešlo palivo(benzin) i když čerpadlo čerpalo spraveno vyměnou za jine čerpadlo ale nic
a tak jsem jednou z hospody sedl nastartoval a poslouchal a tak me napadlo že když čerpadlo benzín nepodá tak si ho podám sám motorem a začal jsem přepínat plyn benzin než zdechl motor zase plyn a tak dale až se benzin dostal do karbecu a motor běžel i na benzin od té doby vše funguje tak jak ma nebojte nikam jsem navalenej nejel
-předělaní středové sedačky za dlouhou zadní protože v tom autě asi víc naspím jak najezdím
-vyměněny trubky pod autem a plno drobnosti mě ještě čeka
A díky novemu přírůstku nějak nezbývá čas na rakvičku ale motor je zdarně složen a čeká až seženu bombu co2 a posoplím nahradní kastli
Nějak mně pořád nejdou sem vložit fotky takže smůla
Někdy 7.5.08 se mi podařilo koupit jedno starší liberko z inzeratu zde na foru
byl to tenhle krasavec http://www.fofr.kvalitne.cz/
ma plno bebíček, ale postupně se je daří lečit a že toho není malo za zmínku stojí
-klouzající spojka, oprava před panelákem (myslím že se tehda dost lidí bavilo)
z nějakeho důvodu nešlo palivo(benzin) i když čerpadlo čerpalo spraveno vyměnou za jine čerpadlo ale nic
a tak jsem jednou z hospody sedl nastartoval a poslouchal a tak me napadlo že když čerpadlo benzín nepodá tak si ho podám sám motorem a začal jsem přepínat plyn benzin než zdechl motor zase plyn a tak dale až se benzin dostal do karbecu a motor běžel i na benzin od té doby vše funguje tak jak ma nebojte nikam jsem navalenej nejel
-předělaní středové sedačky za dlouhou zadní protože v tom autě asi víc naspím jak najezdím
-vyměněny trubky pod autem a plno drobnosti mě ještě čeka
A díky novemu přírůstku nějak nezbývá čas na rakvičku ale motor je zdarně složen a čeká až seženu bombu co2 a posoplím nahradní kastli
Nějak mně pořád nejdou sem vložit fotky takže smůla