Serizeni karburatoru a motoru E12

E 10, E 12
narkomanix
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 102
Registrován: stř dub 04, 2007 7:53 am
Bydliště: Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

Re: Karbec

Příspěvek od narkomanix »

3oupnu sem tenhle dotaz: me nove bíle jezdí na plyn ale když mi ted dosel a ja z nouze natankoval benzín tak to ma spotrebu jak 2 ruské tanky dohromady asi za 200kč 50km a za studeneho motoru se z auta stane parádní dymovnice a nejde dostat do otáček takže kde se nastavuje bohatost vím ale nevim jaka je zlatá poloha toho štelovacího šroubku dale nevím kde se kontroluje hladina v karbecu a jak se to šteluje tak kdyby mi někdo z vás poradil tak bych Vám byl vděčný zitra s ním jedu do ostravy a nejbližší lpg stanice je asi 40km a to by mně asi zrujnovalo tak to musím alespoň trochu poštelovat

Ps: vím že to se tu již řešilo všechno ale nemužu to najít vždyt víte jak to je když člověk něco hledá
Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Karbec

Příspěvek od Pajas »

Tak nejlépe dotáhnout na laně to je nejlevnější ;-)
Auto mi taky dýmilo za studena pokud byl mírně prasklý výfuk a hlavně nějaký podtlak byl špatně nasazený!!Fotku ted bohužel u sebe nemám toho šroubu bohatosti- ale je na normální nekřížový šroubovák a a měl by být v takovém válečku-to je ochrana asi aby se sám nehýbal-já ten váleček nemám. Pokud ho nemáš dá se s ním pomalu hýbat i prstem..Hladinu zkontroluješ pokud máš okýnko na karbecu tak okem a pokud né musíš si vyrobit nějaký měřák. Lubomír to tu někde psal-nevidím to ted...
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje :)
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Karbec

Příspěvek od Tuti »

Nemám s plynem vlastní zkušenost, ale vím, že karburátorová auta by měla vždycky čas od času jet na benzín - jinak se stane to co tobě. Z plynu se snad cosi usazuje v karburátoru a jízdou na benzin se to zase vypláchne - když tam toho není moc. Štelováním asi nic nepořídíš, zkus vyčistit trysky a vzdušník ... to by mohlo pomoct a během jízdy by se to pak mělo časem uvést do normálu.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
narkomanix
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 102
Registrován: stř dub 04, 2007 7:53 am
Bydliště: Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

Re: Karbec

Příspěvek od narkomanix »

tak jsem dojel pohrál jsem si s tím šroubkem bobatosti nevím teda jak funguje to nejlepší nastavení jsem taky zde nevyčmuchal šak ono se objeví vyřešil jsem to takto ráno při studeném motoru jsem se jal šroubovat s tím prevítem za pomoci mého šikovného čichajcího bratra který je snad ještě dnes v jiném světě díky benzínovým výparům (sám jsem o čich přišel díky kvetoucí trávě) šroub byl v poloze nějakejch 5 ot od plného zašroubování a tak nějak by to i mělo bejt jestli se dobře pamatuju mě se ale osvedčila poloha šroubku skoro vyšroubovaného v te poloze už benzín nebylo skoro citit. spotreba se srovnala ale plyn je plyn
Soural Jan
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 5
Registrován: pát srp 03, 2007 8:58 am
Bydliště: Jaroměřice (Malá Haná) v Pardibickém kraji

Re: Karbec

Příspěvek od Soural Jan »

Ať se snažím jak chci, po přečtení všech co si myslím souvisejících témat (abych se choval jako správný fórista), jsem nenašel jaká má být výška hladiny v karburátoru na E 10. Za případné odpovědi předem děkuji. Honza

PS: Vím, že do toho nemám asi co kecat, ale napadlo mně, zdali by nešli příspěvky zařadit, či seřadit do nějakých přehlednějších kategorií - třeba tak jak katalog - motor, podvozek, elektro ...... XXcomputer.gif
Zdravim kolektiv.
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Karbec

Příspěvek od Lubomír »

odpoveď najdeš v téme "nejde za plynom?" alebo daj do vyhladávania v pravom hornom rohu slovo "hladiny" a najdeš to...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Odpovědět