Vzkříšení Dagmary (E12 92)
Tak je motor venku, v Německu na mě čekají výfukové svody a práce narostla o dalších cca 30 hodin. Motor mi moc velkou radost neudělal, ačkoli pohledově krása. Však uvidíte až zmenším fotky
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.
Tak už jsem tu s fotkami a jen malým komentářem, myslím, že líp než foťák bych to stejně neřekl:) Fotila Hadová, asistent na fotkách Liberista čekatel který se snaží aby Dagmara co nejdřív šlapala a Bára se přestěhovala do jeho garáže K novým zprávám ještě to, že jsem se byl minulý týden mrknout na samotě u Malšic za panem Švadlenkou, byl velmi přátelsky přijat a chystám se u něj učinit objednávku dílů, které budu potřebovat.
Agregát venku z Dagmary, paleťák + asistent + cca dvě hodiny práce s odpojováním a povolováním nepovolitelného....
Motor v pěkném stavu s originální šedou na povrchu, jen těsnění víka ventilů chybělo a bylo nahrazeno silikonovou patlanicí a po sundání hlavy? Takhle vypadá píst třetího válce
A takhle vypadá válec. Rýhy po celém obvodu, vyšlehaný spodek. Krátce blok v pottytrain5.gif Na počest německého mechanika, kterému spadl do válce šroubek jsem motor pojmenoval Helmut.
Blok pro Helmuta, původem z Báry, který přežil na dvoře dva roky a čtyři železné neděle, nyní připraven k totální demontáži až na odlitek a k renovaci. Zkrátka návrat do života
Po odhmyzení, odrezení, okartáčování před stříkáním....
Teplu odolná barva ve spreji, kožíšek jako nový:)
Dokončovací práce, improvizovaný stříkací box:)
Stejně se povede i olejové vaně, je rezavá, ale neprorezlá.
Suma sumárum, Držte mi palce, budu stavět motor od začátku do konce. Ještě že má Helmut dobré hřídele (šály nebyly až zas tak zlé) Bulhaři říkají, že do ženské a do melounu nevidíš. Já dodávám, že do motoru taky ne.
Agregát venku z Dagmary, paleťák + asistent + cca dvě hodiny práce s odpojováním a povolováním nepovolitelného....
Motor v pěkném stavu s originální šedou na povrchu, jen těsnění víka ventilů chybělo a bylo nahrazeno silikonovou patlanicí a po sundání hlavy? Takhle vypadá píst třetího válce
A takhle vypadá válec. Rýhy po celém obvodu, vyšlehaný spodek. Krátce blok v pottytrain5.gif Na počest německého mechanika, kterému spadl do válce šroubek jsem motor pojmenoval Helmut.
Blok pro Helmuta, původem z Báry, který přežil na dvoře dva roky a čtyři železné neděle, nyní připraven k totální demontáži až na odlitek a k renovaci. Zkrátka návrat do života
Po odhmyzení, odrezení, okartáčování před stříkáním....
Teplu odolná barva ve spreji, kožíšek jako nový:)
Dokončovací práce, improvizovaný stříkací box:)
Stejně se povede i olejové vaně, je rezavá, ale neprorezlá.
Suma sumárum, Držte mi palce, budu stavět motor od začátku do konce. Ještě že má Helmut dobré hřídele (šály nebyly až zas tak zlé) Bulhaři říkají, že do ženské a do melounu nevidíš. Já dodávám, že do motoru taky ne.
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Vzkříšení Dagmary (E12 92)
Moc bych za to nedal, že to tohle slepil nějaký český "der kamarade" , když německého majitele přesvědčil, že je volovina kupovat výfukové parohy nové.že to jde opravit a dostal "za to" třeba 50 EURO. Sousedův švagr jezdí do Čech, když potřebuje něco opravit na svém autě a nejvíc si liboval , když tu dostal homo- domo celolak na svůj deset let starý vůz, který neznal nikdy střechu a on ho potřeboval prodat. (Samozřejmě do Čech.) Oni už ti Němci se ledacos v tom"Schengenu" naučili. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: Vzkříšení Dagmary (E12 92)
Nóó, možný je všecko, ale poslední majitel byl z Duisburgu a dovoz byl březen 95.dědek píše:Moc bych za to nedal, že to tohle slepil nějaký český "der kamarade"...
Což ale nic nedokazuje.
K.
Nikdo není dokonalej.