KCE a jeho vozitko
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
ne, diky to uz bych si nechal libero.., stejne se v tom nepostavis, neprojdes, neosprchuje a spani musis rozkaldat..a aspon tam neni elektronika, servo a jine chujoviny
ted mam vyhlidle napr toto:
http://tinyurl.com/lqkbnf
Mercedes-Benz 508 DG, 3800e
stejne to bude aktualni az na podzim, tohle je jen pro predstavu;)
ted mam vyhlidle napr toto:
http://tinyurl.com/lqkbnf
Mercedes-Benz 508 DG, 3800e
stejne to bude aktualni az na podzim, tohle je jen pro predstavu;)
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
Čéče, na toho obra už je potřeba "C"éčko Teď sem viděl stejně udělanou Avii, ale auto s hvězdou je auto s hvězdou
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
tohle konkretne je uz na C, ale snizit to ze 4000 na 3,500 nebude takovej problem at uz legalne jeste v reichu, nebo pak jinak..
a srovnavat avii a mergl, to uz muzes srovnavat imprezu a s120
a srovnavat avii a mergl, to uz muzes srovnavat imprezu a s120
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
Kdepak - nesrovnávám. To jen že sem si na ten obytňák vzpomněl... I s tím nádorem na střeše
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: KCE a jeho vozitko
Můj názor. VW T synchro - pěkné reklamní obrázky, ale s normálním sériovým autem to nemá nic společného. Tohle jsou všechno dost mastné úpravy ( uzávěrky, přídavné redukční převodovky , zvýšený podvozek , terénní kola atd) Oproti dvojkolce je tam navíc jen náhon s polosami na druhou nápravu přez viskozní spojku. Naprosto po nějakých 100 tis. km nespolehlivé a dělá si co chce. Synek na "závoďáku" Golf synchro to měl a pořád měnil v to olej a spojku rozebíral, až to všechno zatratil a uznal , že převodovka 4x4 je něco úplně jiného a vrátil se k dvojkolce. Na Transportéru to dostává ještě víc zabrat, protože je těžší a vozí těžší náklady. A nakonec majitelé těchto čtyřkolek za ně chtějí šílené peníze (za vůz 1996 s 280 tisíci na tacháku 1,9 TD (lenoch) i 190 tisíc českých korun. A "meďour" ? Drahota čehokoliv a děsně hnije. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
ad medour.. drahota cehokoliv (noveho) je porad mensi nez u libera, a jejich dostupnost (nejen v cr ale po celym svete;) rozhodne vyssi.. dily z vraku jsou porad jeste levny.. a ze to hnije? ktery stary auto ne?:)
chapu ze nekoho muze mrzet, ze planuju opustit liberko, to me mrzi tez
ale pro moje cestovatelske plany je stehovani do vetsiho (a prave i celosvetove opravitelnejsiho) nevyhnutelne..
chapu ze nekoho muze mrzet, ze planuju opustit liberko, to me mrzi tez
ale pro moje cestovatelske plany je stehovani do vetsiho (a prave i celosvetove opravitelnejsiho) nevyhnutelne..
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: KCE a jeho vozitko
Já vím, že se to těžko rozmlouvá. Vždyť stále pokukuji po něčem větším, ideálním na dovolenou, kde by se dalo v pohodlí přespat, neměl bych strach, že po 50km jízdy budu opravovat zatuhlé brzdy nebo vymýšlet jak opravit na cestě vnitřní kličku, kterou se mi podařilo ulomit. Na druhou stranu však už za mne "odzkoušelo" hodně známých, co to je koupit starou dodávku od VW Transportéra , Forda Transit, všechny ty Renaulty až po MB. Dokonce synův spolužák ještě v době studií na VŠ koupil dva takovéto stroje MB , že mu jako budou vydělávat na studia. Zprvu vozil kdeco, jen aby něco vydělal . Pak začaly potíže , když nedojel a můj syn pro něj jel kamsi do tramtárie. Já jsem se o tyhle auta předtím nikdy nezajímal a tak mi docela bylo divné , že v MB by dělali takové šmejdy?
Jenže dodávku se stotisíci km na tacháku ti nikdo za sto tisíc neprodá a tak pokukuješ po vozu sice za šedesát , ale s 500 tis. najeto a podle toho to taky vypadá. Před STK nespíš , protože ačkoliv do auta jsi právě vrazil dvacet tisíc, nikde to není vidět. Pro našince kdysi byla ideální AVIA 15 Furgon. Ale jet s ní do Chorvatska? jedině klapky na uši a půl roku fest posilovat. A i dneska se shnilá prodává i za 80 tisíc. My jsme malá firma (Jizerská porcelánka) a většina odběratelů si k nám jezdí sama nebo využívá něčí autodopravu. Velmi často s řidiči pak mluvím. Přijíždí k nám s nejrůznějšími dodávkami s nosností , kde stačí "B"( do 3,5 tuny) Pěkná dodávka (i vhodná na cestování dál a možnost předělat na "bejvák") tak za 800 tisíc což nepřipadá v úvahu. A ojetý první MPV od Renaulta a Citroena ( co se dají koupit i za třicet), sice 350 tisíc km nakoroucených, ale zvenčí docela ještě zachovalých, jejich řidiči chrání před naložením i stokilové krabice s porcelánem vzhledem ke strachu , že zase něco vespod upadne. Jsou to vozy bez rámu (a tak po letech se "záclonovými" podběhy a výztuhami v podlaze). A pak ta spotřeba. Nad 15l na sto žádná vyjímka. Zkrátka nakonec jsem přišel k názoru, že když takový "stroj" nutně potřebuješ třeba na čtrnáct dní v roce, je lepší si ho půjčit. Vyjde to podstatně levnějí , než jej koupit a udržovat v provozuschopném stavu. Dědek
Jenže dodávku se stotisíci km na tacháku ti nikdo za sto tisíc neprodá a tak pokukuješ po vozu sice za šedesát , ale s 500 tis. najeto a podle toho to taky vypadá. Před STK nespíš , protože ačkoliv do auta jsi právě vrazil dvacet tisíc, nikde to není vidět. Pro našince kdysi byla ideální AVIA 15 Furgon. Ale jet s ní do Chorvatska? jedině klapky na uši a půl roku fest posilovat. A i dneska se shnilá prodává i za 80 tisíc. My jsme malá firma (Jizerská porcelánka) a většina odběratelů si k nám jezdí sama nebo využívá něčí autodopravu. Velmi často s řidiči pak mluvím. Přijíždí k nám s nejrůznějšími dodávkami s nosností , kde stačí "B"( do 3,5 tuny) Pěkná dodávka (i vhodná na cestování dál a možnost předělat na "bejvák") tak za 800 tisíc což nepřipadá v úvahu. A ojetý první MPV od Renaulta a Citroena ( co se dají koupit i za třicet), sice 350 tisíc km nakoroucených, ale zvenčí docela ještě zachovalých, jejich řidiči chrání před naložením i stokilové krabice s porcelánem vzhledem ke strachu , že zase něco vespod upadne. Jsou to vozy bez rámu (a tak po letech se "záclonovými" podběhy a výztuhami v podlaze). A pak ta spotřeba. Nad 15l na sto žádná vyjímka. Zkrátka nakonec jsem přišel k názoru, že když takový "stroj" nutně potřebuješ třeba na čtrnáct dní v roce, je lepší si ho půjčit. Vyjde to podstatně levnějí , než jej koupit a udržovat v provozuschopném stavu. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
no myslim ze moje rozhodnuti bude jeste zrejmejsi, kdyz doplnim ze v aute nechci jet na dovolenou jednou za rok, chci v nem bydlet. a to tak ze par let urcite. kvuli 14ti dnum dovoleny bych si fakt vetsi auto nez libero nekupoval, i takhle uz sme v liberu "prezili" vic nez 6 tydnu..
a kdyz uz sme u toho, vytahovat tu avie, citroeny, renaulty, novo-obytnaky za 800k a prohnily mercedesy za 80k od stranskyho taky neni zrovna vhodny, dokonce az uplne mimo:)
kdo se o to zajima, jiste vi, ze do 150k a po par mesicich cekani a vyjizdeni na prohlidku aut z e-baye se da koupit slusna kara, ktera nebude mit vsechno prohnily a vykon 44kw, a navic uz bude slusne zarizena, tzn. nebudu delat vnitrek celej, jen si ho prizpusobim..
mb508 co sem pastoval byl pouze priklad pro predstavu
tak doufam ze uz je to jasny
a kdyz uz sme u toho, vytahovat tu avie, citroeny, renaulty, novo-obytnaky za 800k a prohnily mercedesy za 80k od stranskyho taky neni zrovna vhodny, dokonce az uplne mimo:)
kdo se o to zajima, jiste vi, ze do 150k a po par mesicich cekani a vyjizdeni na prohlidku aut z e-baye se da koupit slusna kara, ktera nebude mit vsechno prohnily a vykon 44kw, a navic uz bude slusne zarizena, tzn. nebudu delat vnitrek celej, jen si ho prizpusobim..
mb508 co sem pastoval byl pouze priklad pro predstavu
tak doufam ze uz je to jasny
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2478
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
A novejsi znamena T4 a T5 4Motion? Protoze co jsem koukal tak to je trochu jina cenova kategorie nez treba Libero..
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
Podle fotek má KCE dost kámošů s merglem a ty mu při koupi už poraděj aby nešláp do hov.a
A tak to má bejt - každej podle svýho gusta a kapsy...
A tak to má bejt - každej podle svýho gusta a kapsy...
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: KCE a jeho vozitko
Ještě jednou připomínám. Nechci naprosto nikoho odrazovat od jeho záměru. Uvádím pouze svůj názor na věc. Svoje zkušenosti ( vlastnil jsem dokonce polského Žuka, a německého Barkase) Všechno ztracená investice. Prodávající tvrdil, že si na sebe za rok vydělají jen tím, když sousedům odvezu nějakou ledničku, pračky nebo pár pytlíků
cementu a IPU na střechu. Kdepak! To bych musel jezdit každý den a 1km si nechat platit 20,-Kč. Auto typu dodávka s motorem do 50 kW je hrozný lenoch. To Libero je proti tomu stíhačka. Jinak ti všichni přepravci a dopravci, jak jsem psal výše, svoje dodávky přivezli právě z Německa nebo Holandska. I tam už vědí, jak dodávku prodat a přetáčení tacháků není jen záležitost "čecháčků".Tam dodávka musí ročně najet majiteli aspoň 30tisíc km a tak si spočítej, co bude mít tvůj MB z roku 1995 za sebou. To, že dostaneš i servisní knížku (většinou vedenou do 2002-3 s uvedením projetých právě 170 tis.km a dál už nic , tuhle praxi potvrzuje. V minulém roce brácha mého zetě si přivezl takhle VW Transportér s 1,9 TDI motorem z roku 1998. Dal za to majland, a auto vypadalo docela slušně. Aby mohl jezdit , furt do toho něco cpe. Po pár tisících najetých km hned poznal, že to co uváděl prodejce není ani náhodou pravda. Asi před měsícem jsem byl se synem v Opavě pro AUDI A6 2,5 TDI. Pán tvrdil, že má najeto 90 tisíc, že to měl německý důchodce a auto je úplně původní bez oprav. Když však klukovi denně projde rukama pět podobných auťáků , hned poznal, že to jsou jen řečičky. Od roku 1995, kdy to Audi spatřilo silnici najelo podle kluka už 390 tisíc. Podle toho cvakalo cosi v motoru, prodřená řidičova sedačka, vůle v pantech dveří a sešlapané pedály. Odjeli jsme s prázdnou se "znalostí dalšího podvodníčka. Když jsem se kluka ptal, zda-li nelze zjistit podle vag-com kolik má to auto najeto, tak mi řekl, že pouze zjistí , kolik najelo od poslední výměny oleje, resp,vynulování servisního intervalu. Až auta někde od 2007 nají paměť na celkové najeté km, ale "chytráci" najdou způsob, jak i tohle oblbnout. No nakonec tahle polemika co na téhle nitce vznikla, by si možná zasluhovala vlastní téma , kde by se vyjádřilo mnoho dalších jak si "naběhli" při koupi ojetiny. Dědek
cementu a IPU na střechu. Kdepak! To bych musel jezdit každý den a 1km si nechat platit 20,-Kč. Auto typu dodávka s motorem do 50 kW je hrozný lenoch. To Libero je proti tomu stíhačka. Jinak ti všichni přepravci a dopravci, jak jsem psal výše, svoje dodávky přivezli právě z Německa nebo Holandska. I tam už vědí, jak dodávku prodat a přetáčení tacháků není jen záležitost "čecháčků".Tam dodávka musí ročně najet majiteli aspoň 30tisíc km a tak si spočítej, co bude mít tvůj MB z roku 1995 za sebou. To, že dostaneš i servisní knížku (většinou vedenou do 2002-3 s uvedením projetých právě 170 tis.km a dál už nic , tuhle praxi potvrzuje. V minulém roce brácha mého zetě si přivezl takhle VW Transportér s 1,9 TDI motorem z roku 1998. Dal za to majland, a auto vypadalo docela slušně. Aby mohl jezdit , furt do toho něco cpe. Po pár tisících najetých km hned poznal, že to co uváděl prodejce není ani náhodou pravda. Asi před měsícem jsem byl se synem v Opavě pro AUDI A6 2,5 TDI. Pán tvrdil, že má najeto 90 tisíc, že to měl německý důchodce a auto je úplně původní bez oprav. Když však klukovi denně projde rukama pět podobných auťáků , hned poznal, že to jsou jen řečičky. Od roku 1995, kdy to Audi spatřilo silnici najelo podle kluka už 390 tisíc. Podle toho cvakalo cosi v motoru, prodřená řidičova sedačka, vůle v pantech dveří a sešlapané pedály. Odjeli jsme s prázdnou se "znalostí dalšího podvodníčka. Když jsem se kluka ptal, zda-li nelze zjistit podle vag-com kolik má to auto najeto, tak mi řekl, že pouze zjistí , kolik najelo od poslední výměny oleje, resp,vynulování servisního intervalu. Až auta někde od 2007 nají paměť na celkové najeté km, ale "chytráci" najdou způsob, jak i tohle oblbnout. No nakonec tahle polemika co na téhle nitce vznikla, by si možná zasluhovala vlastní téma , kde by se vyjádřilo mnoho dalších jak si "naběhli" při koupi ojetiny. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
muj cil je garazovana OBYTNA dodavka, vyuzivana duchodcovskym parem tak 1-2x do roka. zadny byvaly delnik. motor do 5Okw jsem v predchozim prispevku explicitne vyloucil. zadny zuk, barkas ani podobny srot. ani zadne audi. co je na tom tak tezkyho pochopit?;)
ale jinak mas pravdu, tohle tema sem vubec nepatri, abych to vyrovnal, vezte ze sem dodelal vsechny letosni zkousky, takze mam konecne chvili cas a tenhle tyden vymenim L silenblok na motoru, uz se nejak moc ozyva ono zname hluceni v nizkych otackach..
ale jinak mas pravdu, tohle tema sem vubec nepatri, abych to vyrovnal, vezte ze sem dodelal vsechny letosni zkousky, takze mam konecne chvili cas a tenhle tyden vymenim L silenblok na motoru, uz se nejak moc ozyva ono zname hluceni v nizkych otackach..
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
tak byl nas sen naplnen, poridili jsme si mb 407D. motor ma najeto skutecnych 160k, prede jako kocka. je to samozrejme line, s kratkou nakladackou prevodovkou, ale 90-100 to po rovine bez problemu jede.
dalsi neduhy jsou sjete predni gumy (tuplaky jsou vsechny nove) a desticky zrale na vymenu, kotouce na stahnuti na soustruhu. brzo taky vymena prednich tlumicu a pretesneni vany. dale koroze blatniku a prahu (v kabine, kde jinde;) dale chybi koupit topeni (chci trumatic 3000), nejaky radio dozadu (v kabine je), pb bombu 10kg, a slusnou trakcni baterku dozadu, rovnez slusnou baterku do kabiny.
zbytek je bez koroze a vybaveny, vcetne paradnich dvojitych oken s moskytierami a roletkami, nosice na motorku do 200kg, markizy 4x4m, solarniho panelu na dobijeni baterii, komplet vnitrniho osvetleni - bodovky, zarivka nad linkou, stropni osvetleni, splachovaaciho hajzliku s vlastni kartusi, nadrzi na pitnou i pouzitou vodu, cerpadla, ohrivace atd..
papiry to ma obytny, do 3,5t. pojistka u csob 3900 rocne, spotreba 10l nafty na 100km. provoz me tedy vyjde jen o malicko vice nez u libera.
fotky vnitrku zatim nemam, ale je dobre izolovany, cisty a nesmrduty:)
udelal jsem aspon takovy rychlo 3d model, akorat rozmery jsou v nem obcas v nepomeru..
clekove shrnuto: za cenu vnitrniho vybaveni mame auto zdarma:) po vyreseni vyse psanych neduhu, coz bych mel zvladnout celkem snadno, se jedna o neznicitelny tank, ktery bude brazdit (nejen) evropske cesty jeste hodne dlouho
dalsi neduhy jsou sjete predni gumy (tuplaky jsou vsechny nove) a desticky zrale na vymenu, kotouce na stahnuti na soustruhu. brzo taky vymena prednich tlumicu a pretesneni vany. dale koroze blatniku a prahu (v kabine, kde jinde;) dale chybi koupit topeni (chci trumatic 3000), nejaky radio dozadu (v kabine je), pb bombu 10kg, a slusnou trakcni baterku dozadu, rovnez slusnou baterku do kabiny.
zbytek je bez koroze a vybaveny, vcetne paradnich dvojitych oken s moskytierami a roletkami, nosice na motorku do 200kg, markizy 4x4m, solarniho panelu na dobijeni baterii, komplet vnitrniho osvetleni - bodovky, zarivka nad linkou, stropni osvetleni, splachovaaciho hajzliku s vlastni kartusi, nadrzi na pitnou i pouzitou vodu, cerpadla, ohrivace atd..
papiry to ma obytny, do 3,5t. pojistka u csob 3900 rocne, spotreba 10l nafty na 100km. provoz me tedy vyjde jen o malicko vice nez u libera.
fotky vnitrku zatim nemam, ale je dobre izolovany, cisty a nesmrduty:)
udelal jsem aspon takovy rychlo 3d model, akorat rozmery jsou v nem obcas v nepomeru..
clekove shrnuto: za cenu vnitrniho vybaveni mame auto zdarma:) po vyreseni vyse psanych neduhu, coz bych mel zvladnout celkem snadno, se jedna o neznicitelny tank, ktery bude brazdit (nejen) evropske cesty jeste hodne dlouho
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 549
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Re: KCE a jeho vozitko
To vypadá dost dobře . Až budeš mít nějaké foto tak je sem dej . Hodně šťastných km a pohodového bydlení na cestách .
P+B.
P+B.
- Serpin
- Člen korespondent
- Příspěvky: 191
- Registrován: úte říj 13, 2009 11:35 am
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
Gratuluju a at slouzi
Škoda 1000MB/1100MB DeLuxe/105/120L/120M/130 5kvalt
Jawa 350 panelka/634/638
Fiat 125p
Ford Sierra 2.0 DOHC/Sierra 2.0 DOHC GT/Escort 1.8 TD/Mondeo 2.0 Combi (2x)
Jeep Cherokee 4.0
Subaru Libero 1.2 (3x)
Honda Transalp XL600VR
Vw T4 Syncro
Jawa 350 panelka/634/638
Fiat 125p
Ford Sierra 2.0 DOHC/Sierra 2.0 DOHC GT/Escort 1.8 TD/Mondeo 2.0 Combi (2x)
Jeep Cherokee 4.0
Subaru Libero 1.2 (3x)
Honda Transalp XL600VR
Vw T4 Syncro
Re: KCE a jeho vozitko
Pekne - to je z nejakeho nakladniho izotermu nebo je to tovarni obytna nastavba?
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
..nakladni izoterm, presne tak..
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
tak se musim pochlubit, tolik mi chybelo forum o obytnakach a vubec, ze sme ho vytvorili;)
kdyby to nekoho zajimalo: http://trucks.freax.cz
a pridam par fotek toho myho nakladacku;)
interier je stale ve vystavbe a renovaci, ale uz maame novej strop, novy oblozeni sten..
chybi este dodelat sprchu a natrit nabytek
nicmene... liberu zdar!
kdyby to nekoho zajimalo: http://trucks.freax.cz
a pridam par fotek toho myho nakladacku;)
interier je stale ve vystavbe a renovaci, ale uz maame novej strop, novy oblozeni sten..
chybi este dodelat sprchu a natrit nabytek
nicmene... liberu zdar!
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2478
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
Nevypada, ze bys ho pres zimu vubec rozpohyboval? Neni to jedno z tech aut, ktera zacinaji vykukovat podel silnic z hromat snehu az ted jak to taje?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: KCE a jeho vozitko
no naposled sme byli na vylete nekdy v lednu, no;)
ale zrovna neska sem ho odhrabal od tajicich zbytku a chytnul na prvni nadlabnuti;)
ale zrovna neska sem ho odhrabal od tajicich zbytku a chytnul na prvni nadlabnuti;)