Asi problémy s benzínem
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Asi problémy s benzínem
Jezdím, ale teprve ode dneška, takže je ještě brzo na jásání (protože předtím to jezdilo taky). Takže uvidíme
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
Re: Asi problémy s benzínem
Zdravím všechny šťastný i nešťastný majitele těchto úžasných autíček.Sám mám už čtvrtý ,ale první 12ku asi90-91". Masakr,,,podtlaky atd. všichni víte.. .Ty jsem a mnoho dalšího vychytal díky vašim příspěvkům. Dík všem co se dělí o znalosti Teď mám další problém a už mě z toho , po opravení podtlaků dle schématu, vyměnění všech hadiček, vyzkoušení všech pístků, dokonalého vyčištění karburátoru, vyčištění nádrže a nových palivových filtrů jezdil (úchyláček, to jméno zdědil po svém předchůdci) asi dva týdny perfektně. Z ničeho nic mi začal po ujetí cca 2 - 3 km vynechávat až skoro do úplného chcípnutí . Prošel jsem celou palivovou soustavu, měl jsem vymontované čerpadlo, všechno absolutně bez chyby. Když zapnu klíček, tak čerpadlo asi 5s valí pak se zastaví, při nastartování dává, ale mám pocit, že málo. Poněvadž filtr, který mám před karburátorem býval plný paliva a teď je plný z jedné čtvrtiny. Jelikož už jsem soustavu několikrát dokonale vyčistil a laboroval jsem i s předstihem, myslím si, že je problém v druhém spínacím okruhu benzínového čerpadla, ale jistý si nejsem a proto bych ocenil nějaké rady od Vás zkušenějších. V čem by to mohlo být, jak to oblbnout, překlenout, jakkoliv, cokoliv?? Jen abych za Vámi mohl přijet na sraz. Předem mockrát Děkuji za odpověď. S pozdravem Sysel ( Syfree )
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 942
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Asi problémy s benzínem
Zdravím Ťa a vítam na fóre.
To vypnutie čerpadla po zapnutí kľúčika po 5s je vlastnosť, nie chyba. Ak má karbec sklíčko na kontrolovanie hladiny, tak má byť pri rovno stojacom aute v polovici sklíčka. To skontroluj.
To vypnutie čerpadla po zapnutí kľúčika po 5s je vlastnosť, nie chyba. Ak má karbec sklíčko na kontrolovanie hladiny, tak má byť pri rovno stojacom aute v polovici sklíčka. To skontroluj.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Re: Asi problémy s benzínem
Dík za odpověď,ale pečlivě jsem několikrát četl předchozí příspěvky ,takže vím,že těch 5s je dobře. Na sklíčku je ryska a na ni jsem si nastavil hladinu. Už uvažuji o přemostění toho druhého okruhu,tak aby jelo čerpadlo stále,ale nevím který z těch drátků to je. Kontroloval jsem jak ty od čerpadla ,tak ty od altíku a jsou viditilně v pohodě,ale kdoví,, .Týden jsem se pod tím válel vše pečlivě prošel a ouha ono to jelo i 125,ale pak jsem projel dost velkou a dlouhou kaluž a jsem tam kde předtím,nevím jestli kraťas někde na relé nebo jinde,,,,elektrika je pro mě španělská vesnice.Martinekk píše:Zdravím Ťa a vítam na fóre.
To vypnutie čerpadla po zapnutí kľúčika po 5s je vlastnosť, nie chyba. Ak má karbec sklíčko na kontrolovanie hladiny, tak má byť pri rovno stojacom aute v polovici sklíčka. To skontroluj.
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 942
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Asi problémy s benzínem
Tak keď vravíš kaluž, tak to vyndej ven zapalovací kabely, víčko rozdělovače, indukční cívku, a vše pečlivě hadrem namočeným v ředidle C6000 pročisti. Častý problém u Libera, svod vysokého napětí a pak nestartuje za vlhka, nepo po projetí louží jede na jeden dva válce nebo vůbec...
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 549
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Re: Asi problémy s benzínem
Problémy s projetím louže , jsem mněl taky , na mém minulém liberu . Jednou mi to dokonce roztrhlo výfuk . Prošel jsem veškerou elektroinstelaci v motorovém prostoru a nepřišel jsem na to , čím to může být . Když jsem auto prodal , bez motoru a převodovky , tak po namontování jiného motoru , včetně elktra , to bylo to samý . Jediný místo , který jsem tenkrát nekontroloval , byly dráty a spojky přímo u palivového čerpadla . Může to tam díky vlhkosti zkratovat a dělat problémy s cívkou nebo s dodávkou paliva .
P+B.
P+B.
Re: Asi problémy s benzínem
Dík ,,tomu by odpovídalo to,že po demontáži čerpadla,kotrole celé palivovky a následné montáži jelo autíčko jak utrženejPetr+Barča píše:Problémy s projetím louže , jsem mněl taky , na mém minulém liberu . Jednou mi to dokonce roztrhlo výfuk . Prošel jsem veškerou elektroinstelaci v motorovém prostoru a nepřišel jsem na to , čím to může být . Když jsem auto prodal , bez motoru a převodovky , tak po namontování jiného motoru , včetně elktra , to bylo to samý . Jediný místo , který jsem tenkrát nekontroloval , byly dráty a spojky přímo u palivového čerpadla . Může to tam díky vlhkosti zkratovat a dělat problémy s cívkou nebo s dodávkou paliva .
P+B.
,pitbull. Než jsem potkal tu kaluž,,,sakra. Vyčistím,vysuším,prostříkám kontoxem a namažu vazelínou,,,uvidíme.
Snad doufám Zatím s pozdravem Luboš