geometrie zadní a přední nápravy

E12 superdeluxe, standard
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1939
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

geometrie zadní a přední nápravy

Příspěvek od Mis.us »

doklady o provedení práce smazány!!

Ty podložky posílali až z Japonska,trvalo to 3 měsíce:-)
Naposledy upravil(a) Mis.us dne úte pro 27, 2011 8:45 pm, celkem upraveno 3 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2471
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: geometrie zadní a přední nápravy

Příspěvek od covex »

Zajimave, to se budu muset zeptat jestli to umi Subaru servis v Liberci. Este by me zajimalo, co to je za novou modu uctovani ceny prace.
20 jednotek po 82Kc, uz se mi to stalo v Liberci ve VJ Cars taky. Netusi nekdo co to je za jednotky?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1939
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: geometrie zadní a přední nápravy

Příspěvek od Mis.us »

určitě ti v Subaru servisu udělaj geometrii,těch 20 položek nevim,rozmistujou se kamery a lasery,je to spíš za práci....
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2471
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: geometrie zadní a přední nápravy

Příspěvek od covex »

Tojo, za praci to je urcite, ale jestli to je 20minut a minuta za 82Kc nebo co to je za jednotku. Driv se psaly hodiny..

Jinak jsem se ptal v Subaru v Liberci a otevrene mi rekli, ze to na Liberu este nedelali - mam se zeptat pristi tyden, overej jak se to dela.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
ulus
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 208
Registrován: úte úno 12, 2008 7:53 am
Bydliště: Bedřichov u Lysic

Re: geometrie zadní a přední nápravy

Příspěvek od ulus »

jednotky bývají to samé jako úkolem. každý úkon je ohodnocený počtem jednotek, pokud úkon není na seznamu (což asi u libera nebude :D ), tak se počítá hodina=x jednotek - musel by ses jich zeptat. dělá se to např. kvůli iso certifikaci, sjednocení cen ve velkých organizacích, atd., ale jestli je to tento případ, nevím.
Pojedeme zkratkou, je to sice delší, ale zato horší cesta.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1939
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: geometrie zadní a přední nápravy

Příspěvek od Mis.us »

fakt nevim,jak to mají,ale na autě dělali cca 2h.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1939
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: geometrie zadní a přední nápravy

Příspěvek od Mis.us »

covex píše:Tojo, za praci to je urcite, ale jestli to je 20minut a minuta za 82Kc nebo co to je za jednotku. Driv se psaly hodiny..

Jinak jsem se ptal v Subaru v Liberci a otevrene mi rekli, ze to na Liberu este nedelali - mam se zeptat pristi tyden, overej jak se to dela.

Na liberu to nedělali,auta neznaj,moc liber se totiž do autorizovanejch servizu subaru v česku nedostane.To je ale zásluha mechaniků,který na Liberech dělat nechtěj,takže jim i zkušenosti spadly do kanálu a pak používaj výmluvy,který použily na Tebe
Naposledy upravil(a) Mis.us dne úte pro 27, 2011 8:47 pm, celkem upraveno 2 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2471
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: geometrie zadní a přední nápravy

Příspěvek od covex »

Vyjadreni Subaru Liberec - na rovinu - nikdy jsme to nedelali a nemame na to dily. Pokud byste na tom trval tak to do tyden zajistime a udelame. Coz je podle me dostatecne ferove.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1939
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: geometrie zadní a přední nápravy

Příspěvek od Mis.us »

LAHŮDKA ANEB ZADNÍ RAMENA NA MODELU FA :D


Rameno-nevim jak na pravý straně,tam jsem ještě k tomu nedostal,ale nepochybuju o tom,že to bude lepší.Totiž když jsem chtěl vyndat rameno na levý straně kvůli odhnilýmu uložení pružiny,nastal zádrhel a to ,že šroub,kterej nastavuje úhel ramena šel sice ven,ale jeho silnější brácha už ven nešel,matici jsem sice povolil ale z díry vyndat nešel.Řikal jsem si,no dobrý pude tam brzdovka,jeden den to necham vzlinout pak do něj pořádně jebnu kladivem a bude venku.Pěkný kulový,ani jsem si neškrtnul největšim kladivem co mám.Takže jsem vzal fričku a šroubu jsem uříznul konec do nejblíž uložení a taky hlavu.Uložení jsem pomocí pajcru otevřel a rameno vyndal.(Nejprve jsem odpojil hadici od brzd,poloosu a ruční brzdu-pochopitelně se musí sundat buben) Vzal jsem vrtačku a pětkou vrtákem jsem začal šroub odvrtávat,šlo to moc hezky,ale ejhle,jak jsem vyměnil vrták za osmičku už to vrtat nešlo,respektive šlo,ale každou chvíli jsem vrták musel brousit-šrouby jsou totiž cementovaný,jak řikám vrtat to jde,ale hodně pomalu a špatně,někdo bude mít určitě větší štěstí než já a když do šroubu jebne,třeba se mu ze silentbloku odlepí,ale podle mně je šance minimální.

Originál šrouby jsou M12 1,25 stoupání (hlava 17mm) -na tátovo veterána jsem je sice kupoval origo,ale na lanovku jsem dal český pevnostní zinkovaný s hrubym stoupánim-ALE POZOR-ŠROUB KTEREJ NASTAVUJE ÚHEL RAMENA(M10 1,25 /14 mm hlava) SE ZAMĚNIT NEDÁ MÁ SPECIÁLNÍ TVAR A PRŮMĚR + OSAZENÍ NA PODLOŽKY,KTERÝ S NIMA HEJBE!-KUPOVAT JEDINĚ ORIGINÁL,JINAK NENASTAVÍTE GEOMETRII!
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Odpovědět