Zapojení podtakových hadiček Libero E10 85-93
zapojení podtakových hadiček Libero E12 85-93
Zapojení podtakových hadiček E10 a E12 85-93
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Zapojení podtakových hadiček E10 a E12 85-93
aj toto by mohlo pomôcť... je to pre karburátor s jednou trubkou, podtlaky pre 4WD sú štandart, od parohov sania, ale aj parohy sú s 1,2aj tromi vývodmi - asi sa šetrili Tkusy na hadičkách.
no a takto je to v skutočnosti...
- Přílohy
-
- podtlaky31_po_vymene.jpg (375.05 KiB) Zobrazeno 29217 x
Naposledy upravil(a) Lubomír dne čtv zář 29, 2016 7:56 pm, celkem upraveno 2 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Barkasník
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 24
- Registrován: stř črc 12, 2006 6:16 pm
- Bydliště: Brunšov - Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení podtakových hadiček E10 a E12 85-93
Tahle vypadá zapojení podtlaků v našem liberu E12 s manuálním sytičem tak, jak jsem to koupil. Funguje to už rok a půl bez problémů.
- Přílohy
-
- Podtlaky s manuální sytičem.jpg (121.46 KiB) Zobrazeno 35059 x
Re: Zapojení podtakových hadiček E10 a E12 85-93
Moje Škatulka E12 r.v.95 má automat. sytič, 3 vývody na karburátoru a 3 vývody na sacím potrubí.
Při prohlížení výše uvedeného schématu od Honzy jsem si všiml zapojení podtlaku pro reg.rozdělovače
(bílá hadička) od levého vývodu karburátoru (pohled ze zadu) na T kus s odbočkou kamsi na sací potrubí
a pokračující na rozdělovač. Já mám pouze propojený levý vývod karburátoru s rozdělovačem. Pokud do
této cesty zapojím vakuometr, neukáže žádný podtlak v celém rozsahu otáček. To znamená že, celou dobu
co mám Libero, jezdím bez podtlakové regulace předstihu. Je to pravda?
Podle mne by měl předstih regulovat podtlak za škrtící klapkou, tzn. ze sacího potrubí.
Při prohlížení výše uvedeného schématu od Honzy jsem si všiml zapojení podtlaku pro reg.rozdělovače
(bílá hadička) od levého vývodu karburátoru (pohled ze zadu) na T kus s odbočkou kamsi na sací potrubí
a pokračující na rozdělovač. Já mám pouze propojený levý vývod karburátoru s rozdělovačem. Pokud do
této cesty zapojím vakuometr, neukáže žádný podtlak v celém rozsahu otáček. To znamená že, celou dobu
co mám Libero, jezdím bez podtlakové regulace předstihu. Je to pravda?
Podle mne by měl předstih regulovat podtlak za škrtící klapkou, tzn. ze sacího potrubí.